Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gaan providers opschalen qua beeldkwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gaan providers opschalen qua beeldkwaliteit

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/gaan-...d-1080p-maken/

    Dit stukje gelezen. De feiten lijken niet te kloppen. Zowel de Caiwaydecoders Aria7x als de Deltadecoder Kamai 7x zijn uitermate geschikt voor HDR, UHD en 4K.
    Delta heeft niet per se een decoderwissel nodig om UHD of 4K mogelijk te maken.
    Neemt niet weg dat Delta wel bezig is met een Androiddecoder, maar men gaat echt niet massaal omwisselen.

    Maar wie weet zie ik iets over het hoofd, persberichf gemist wellicht.

    Jarco Kriek beschouw dit svp niet als aanval, maar enige verduidelijking zou ik wel willen hebben. Wat weet jij meer dan ik?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jan 2024, 21:01.

  • #2
    O lekker, gaan we hier weer die flauwe wedstrijd verpissen tussen kriek en bor hebben. Get a room kleuters.

    Reageer


    • #3
      Dat is niet noodzakelijk Koeba. Gewoon de specs erbij pakken van de decoders en je weet genoeg.
      En ik ben niet van het verpissen, maar wanneer er iets wordt beweerd en er ontbreekt een onderbouwing….
      Delta heeft in geen enkel statement aangegeven dat het niet kan, wel dat UHD en 4K vooralsnog niet geleverd werd.
      Dat was overigens als weer een half jaar geleden.

      Alle oude decoders zijn inmiddels ingewisseld. Alleen de Aria 7x en de Kamai 7x wordt nog gehanteerd.
      En laten de specs nu aantonen dat daar zowel UHD als 4K mogelijk is.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jan 2024, 20:55.

      Reageer


      • #4
        Waarom moet dat hier? Je kunt ook op die site reageren of hem mailen. Kriek gaat vast hier weer lopen te reageren op jou. Het is gewoon niet leuk, doe het lekker onder mekaar maar niet hier waar het lezers zal roesten. Wat boeit dat gemiereneuk nou?

        Reageer


        • #5
          Tja, mijn goede voornemen is mijn rug nog meer met zeep insmeren. Dingen in dit artikel staan er bewust en met een reden. En ver plassen hoef ik niet. De pisbak staat meestal onder mij.

          Reageer


          • #6
            Mooi en nu gaan jullie maar lekker verder op de site. Bor, goed voornemen? Je hebt het al zo vaak beloofd, 2024 zou er goed mee beginnen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Tja, mijn goede voornemen is mijn rug nog meer met zeep insmeren. Dingen in dit artikel staan er bewust en met een reden. En ver plassen hoef ik niet. De pisbak staat meestal onder mij.
              Goedzo! Vandaar mijn vraag om aanvullende info.

              Koeba terug op de banlist aangezien je weer aan het stoken bent. Ik ben op niets meer uit dan aanvullende informatie over wat Jarco schreef. Geen aanval op hem.
              Het zijn figuren zoals jij die er meer van willen maken. Volgens mij is een vraag om meer informatie in deze niet weg. Aria 7x en Kamai 7x kunnen UHD en 4K leveren, er is dus een reden dat Delta dit niet doet en ik zou dan ook graag willen weten waarom niet. Enige bronvermeldingen en/of verduidelijking is echt gewenst.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Jan 2024, 22:14.

              Reageer


              • #8
                Ha fijn , het nieuwe jaar is weer begonnen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Goedzo! Vandaar mijn vraag om aanvullende info.

                  Koeba terug op de banlist aangezien je weer aan het stoken bent. Ik ben op niets meer uit dan aanvullende informatie over wat Jarco schreef. Geen aanval op hem.
                  Het zijn figuren zoals jij die er meer van willen maken. Volgens mij is een vraag om meer informatie in deze niet weg. Aria 7x en Kamai 7x kunnen UHD en 4K leveren, er is dus een reden dat Delta dit niet doet en ik zou dan ook graag willen weten waarom niet. Enige bronvermeldingen en/of verduidelijking is echt gewenst.
                  Het is jammer dat je dat zo ziet en dat je iets als een banlist nog steeds gebruikt om onwelgevallige oprechte meningen te weren. Wat jij stoken noemt is ongemak over jou en Jarco die *hier* elkaar vliegjes proberen af te vangen over al dan niet vemeend gelijk en ongelijk. Het is gewoon heel onprettig om daar als lezer van dit forum mee geconfronteerd te worden. Dat jij het wilt doen voorkomen alsof je daar een slachtoffer in bent in plaats van vaak ook een aanstichter is een keuze van jou. Een verkeerde, maar ook dat zul je als aanval en stoken betitelen. Jammer! (Kun je trouwens de meerwaarde uitleggen van het hier melden dat je iemand op de banlist zet?)
                  Laatst bewerkt door Koeba; 2 Jan 2024, 09:38.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                    Ha fijn , het nieuwe jaar is weer begonnen.
                    Zo is dat. Op een vraag tot aanvullende informatie komen de gekste en vreemdste reacties alsof ik bezig ben Jarco de vliegen af te vangen.
                    De boel opstoken is ook een vak.

                    Reageer


                    • #11
                      *** z_u_c_h_t ***

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Zo is dat. Op een vraag tot aanvullende informatie komen de gekste en vreemdste reacties alsof ik bezig ben Jarco de vliegen af te vangen.
                        De boel opstoken is ook een vak.
                        Vast, en niet inzien dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet ook.

                        Reageer


                        • #13
                          Geloof me nu maar; De Twentse narcist zal het nooit leren.
                          Hij is kampioen naar anderen wijzen en onderwerpen van TotaalTV hier plaatsen, want owh ohw ohw als hij een dagje niet gehoord wordt.
                          Dan stort zijn wereldje in.

                          Het beste is om niet te reageren op zijn schreeuwen om aandacht want anders.......
                          Waar bonje is, is Bordewolf.
                          Dat is mij inmiddels wel duidelijk.
                          De Twentse betweter sneert en regeert...
                          Laatst bewerkt door Praathuis; 3 Jan 2024, 13:29.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X