Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA heeft de snelste klantenservice

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA heeft de snelste klantenservice

    https://www.deltafiber.nl/nieuws/del...lantenservice/

  • #2
    Mooi

    Reageer


    • #3
      De snelste is niet persé de beste: Beste alles-in-1 provider 2023 | Consumentenbond

      Reageer


      • #4
        Zit 40 50 meter van Delta fiber verdeelhuisje af heb nu een coax aansluiting kan geen glasvezel aansluiting van Delta krijgen wel ligt er van KPN Glasvezel in de centrale meterkast van het appartement van 34 woningen in Goes Noord

        Reageer


        • #5
          Dit is inderdaad weer zo’n nietszeggend onderzoek. Maar fijn dat ze daar weer zelf melding van maken en dat dit waarschijnlijk heel lang op de site gaat staan.
          Mijn ervaring is dat snel niet goed is. Recent een slechte ervaring met Caiway. Nieuw mobiel abonnement genomen met gratis espn en plus tv. Abonnement ging in maar niet de gratis diensten. Contact via chat. Plus tv werd direct geactiveerd maar ik moest de volgende dag bellen voor espn. Dat levert dus extra wachttijd op.
          Vervolgens ontvang ik de eerste nota…… deze is dus fout. Caiway denk dat gratis espn à 13,00 met 10,00 retour gecompenseerd is. Wederom een contact met de servicedesk. Fout wordt met de volgende nota hersteld. Volgende nota wederom fout, het teveel betaalde ad 5,80 is niet meegenomen in de nota. Wederom contact met de servicedesk. Wordt volgende maand alsnog hersteld. Ik hoop het.

          Geen idee wat de totale wachttijd is geweest, maar ik denk heel wat langer dan bij de slechtste uit de test.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            De snelste is niet persé de beste: Beste alles-in-1 provider 2023 | Consumentenbond
            Maar wel één van de vriendelijkste ......

            Reageer


            • #7
              Ik heb grote waardering voor de mensen die dagelijks de telefoon beantwoorden die een hele dag het gezeur en gezeik van Nederland aan moeten horen omdat iedereen die een klacht heeft die daar zich uiten met hun lofzang en weet ik veel wat nog allemaal en dan blijven ze vriendelijk en helpen je allemaal met een oplossing.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                Ik heb grote waardering voor de mensen die dagelijks de telefoon beantwoorden die een hele dag het gezeur en gezeik van Nederland aan moeten horen omdat iedereen die een klacht heeft die daar zich uiten met hun lofzang en weet ik veel wat nog allemaal en dan blijven ze vriendelijk en helpen je allemaal met een oplossing.
                Ik heb prima ervaring met de klantenservice!

                Reageer


                • #9
                  De klantenservice is prima en zeer vriendelijk (overigens is dat een aangeleerd trucje), het probleem bij Delta/caiway is het hele administratieve apparaat welke rammelt.
                  Werkt een dienst dan werk het normaal gesproken prima, wil je iets veranderen dan kom je terecht in een administratief web welke totaal rammelt.
                  Ook een servicedesk komt in dat zelfde web terecht.

                  Zo vind ik het persoonlijk ook nogsteeds lastig dat gemaakte afspraken met de servicedesk nooit vastgelegd worden richting klant. Er wordt bijvoorbeeld toegezegd dat er volgende maand een correctie op de factuur volgt maar als klant krijg je daar niets van en moet je dat maar afwachten. Wanneer je daarom vraagt dan krijg je een reactie van “dat ligt toch bij ons vast, ik heb dit in het systeem gezet”. Zou netter zijn dat bericht ook door te zetten naar het bekende e-mailadres.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
                    Zit 40 50 meter van Delta fiber verdeelhuisje af heb nu een coax aansluiting kan geen glasvezel aansluiting van Delta krijgen wel ligt er van KPN Glasvezel in de centrale meterkast van het appartement van 34 woningen in Goes Noord
                    Dit geld het zelfde voor een hele straat in Goes Oost!

                    Reageer


                    • #11
                      Dus Delta Fiber werk aan de winkel als je niet wilt dat je Coax klanten naar KPN Fiber Gaan

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X