Oorspronkelijk gepost door Koeba
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Ik was bij iemand op Hansweert afgelopen Donderdag, en die kreeg ook een brief in de bus van glasdraad
Home - GlasDraad Hansweert
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik denk dat KPN eerst rustig wacht totdat er succesvol een GlasDraad campagne is afgerond en dan pas zelf beslist of ze glasvezel gaan aanleggen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Ik doelde er op dat ik een jaar geleden nog van Glasdraad hoorde dat zij de kleine kernen en het buitengebied doen en KPN 'zelf' de grote kernen. Dat is dus inmiddels in die zin anders dat KPN niet meer overal of niet meteen naast DFN gaat aanleggen. Alle 'aanleggers' denken nu langer na en komen op sommige plekken al tot de conclusie het niet te doen. Maar ik heb lang aangenomen dat KPN technisch beter was. Inmiddels al 3 maanden kunnen vaststellen dat DFN ook prima werkt. KPN heeft dus nog maar 1 voordeel; meer keuze in providers.
- 1 Like
Reageer
-
Ik doelde er op dat ik een jaar geleden nog van Glasdraad hoorde dat zij de kleine kernen en het buitengebied doen en KPN 'zelf' de grote kernen. Dat is dus inmiddels in die zin anders dat KPN niet meer overal of niet meteen naast DFN gaat aanleggen. Alle 'aanleggers' denken nu langer na en komen op sommige plekken al tot de conclusie het niet te doen. Maar ik heb lang aangenomen dat KPN technisch beter was. Inmiddels al 3 maanden kunnen vaststellen dat DFN ook prima werkt. KPN heeft dus nog maar 1 voordeel; meer keuze in providers.
Dat is op zich wel een vreemd fenomeen, aangezien KPN en/of Glasdraad alle loper in de kernen wil vervangen door glasvezel. Tot nu toe is KPN er niet happig op om via het netwerk van Delta te leveren. Andersom zie ik ook nog nergens gebeuren trouwens.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtZe doen dus wel ieder huis van glasvezelkabel voorzien, want bij mij ligt er nu een bosje in de voortuin.
Terwijl ik mij (nog) niet heb opgegeven voor een aansluiting.
Reageer
-
Waar is dit en gaat het om KPN netwerk?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtNee om glasdraad, in een klein dorpje aan het Veerse Meer.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer