Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Wat laat maar hier nog de reply van Glasdraad op mijn vragen uit januari van dit jaar:
    Hm. Op kpnnetwerk.nl staat voor Heinkenszand al een jaar dat ze aan het 'plannen' zijn. Zou KPN eerst de plekken met veel inwoners doen en, als er al DFN ligt, heroverwegen of ze er nog bij willen liggen? Of is het gewoon geduld hebben?
    Ik denk dat KPN eerst rustig wacht totdat er succesvol een GlasDraad campagne is afgerond en dan pas zelf beslist of ze glasvezel gaan aanleggen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Ik was bij iemand op Hansweert afgelopen Donderdag, en die kreeg ook een brief in de bus van glasdraad
      En ze hebben de 40% gehaald net op de valreep.

Home - GlasDraad Hansweert

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

En ze hebben de 40% gehaald net op de valreep.

Home - GlasDraad Hansweert
        Nou Driepinter ik kom in een grote straat daar welgeteld 4 vlaggen ,maar ik geloof dat de Woningbouw er tussen zit,bij de inwoners werd er gevraagd of ze het tot binnen toe aan mochten leggen ,was gratis ik ga van de week informeren als ik er kom anders koste het toch geld ,om het binnen te leggen Ik ga het navragen ,ga geen voorspellingen doen

Reageer

Ik denk dat KPN eerst rustig wacht totdat er succesvol een GlasDraad campagne is afgerond en dan pas zelf beslist of ze glasvezel gaan aanleggen.
          Ik doelde er op dat ik een jaar geleden nog van Glasdraad hoorde dat zij de kleine kernen en het buitengebied doen en KPN 'zelf' de grote kernen. Dat is dus inmiddels in die zin anders dat KPN niet meer overal of niet meteen naast DFN gaat aanleggen. Alle 'aanleggers' denken nu langer na en komen op sommige plekken al tot de conclusie het niet te doen. Maar ik heb lang aangenomen dat KPN technisch beter was. Inmiddels al 3 maanden kunnen vaststellen dat DFN ook prima werkt. KPN heeft dus nog maar 1 voordeel; meer keuze in providers.

Reageer

Ik doelde er op dat ik een jaar geleden nog van Glasdraad hoorde dat zij de kleine kernen en het buitengebied doen en KPN 'zelf' de grote kernen. Dat is dus inmiddels in die zin anders dat KPN niet meer overal of niet meteen naast DFN gaat aanleggen. Alle 'aanleggers' denken nu langer na en komen op sommige plekken al tot de conclusie het niet te doen. Maar ik heb lang aangenomen dat KPN technisch beter was. Inmiddels al 3 maanden kunnen vaststellen dat DFN ook prima werkt. KPN heeft dus nog maar 1 voordeel; meer keuze in providers.
            Ik zie dat GlasDraad inmiddels op 19 providers zit inclusief Odido.

Reageer

Glasdraad is feitelijk ook deels KPN. In de contracten zitten vaak ook nog clausules waarbij na een X aantal jaar KPN netwerk in de lead kan komen en feitelijk Glasdraad geheel kan overnemen. Wat ik in mijn woonplaats zie is dat Glasdraad wel op de rol staat voor de industrieterreinen, maar nog niet in de kernen waar we nog koper hebben liggen.
              Dat is op zich wel een vreemd fenomeen, aangezien KPN en/of Glasdraad alle loper in de kernen wil vervangen door glasvezel. Tot nu toe is KPN er niet happig op om via het netwerk van Delta te leveren. Andersom zie ik ook nog nergens gebeuren trouwens.

Reageer

Ze doen dus wel ieder huis van glasvezelkabel voorzien, want bij mij ligt er nu een bosje in de voortuin.

Terwijl ik mij (nog) niet heb opgegeven voor een aansluiting.

Reageer

Ze doen dus wel ieder huis van glasvezelkabel voorzien, want bij mij ligt er nu een bosje in de voortuin.

Terwijl ik mij (nog) niet heb opgegeven voor een aansluiting.
                  Waar is dit en gaat het om KPN netwerk?

Reageer

Waar is dit en gaat het om KPN netwerk?
                    Nee om glasdraad, in een klein dorpje aan het Veerse Meer.

Reageer

Nee om glasdraad, in een klein dorpje aan het Veerse Meer.
                      Glasdraad is onder water natuurlijk ook KPN, maar ik pak dit als positief want ook in de online planning postcodecheck is mijn dorp weer terug op: We zijn aan het plannen. Drie weken geleden was het nog helemaal er uit. De pagina met plaatsen per provincie lijkt er niet meer te zijn.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X