Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Na Zeeuws-Vlaanderen wil GlasDraad ook de Bevelanden voorzien van snel internet
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtZijn er nog meer aannames in de aanbieding?
- 4 Likes
Reageer
-
Koeba, ik begrijp jouw reactie niet. Kijk even een week terug hoe andere forumleden hun ongenoegen aangaven over de voorspellingen vaak niet onderbouwd door Bordewolf.
Nu opeens wordt alleen ik hier op aangesproken?
Ben jij wars van enig rechtsvaardigheids gevoel?
- 1 Like
Reageer
-
Met aannames en geen onderbouwing is niks mis.... het gaat om de manier waarop hierop gereageerd wordt...
Unquote
Zie hierboven het standpunt van de webmaster...
Indien je het hiermee niet eens bent....je mond houden🤔
Als antwoord op niet onderbouwde kreten van bepaalde forumleden: met 'iets' meer tact reageren. Dus gewoon een beetje oefenen om die dan al of niet in zijn hemd te zetten.
Voor mij is dit 'service'-forum i.i.g. sterk in waarde gedaald....
Jammer.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtQuote
Met aannames en geen onderbouwing is niks mis.... het gaat om de manier waarop hierop gereageerd wordt...
Unquote
Zie hierboven het standpunt van de webmaster...
Indien je het hiermee niet eens bent....je mond houden🤔
Als antwoord op niet onderbouwde kreten van bepaalde forumleden: met 'iets' meer tact reageren. Dus gewoon een beetje oefenen om die dan al of niet in zijn hemd te zetten.
Voor mij is dit 'service'-forum i.i.g. sterk in waarde gedaald....
Jammer.Laatst bewerkt door koekeroe; 11 May 2024, 11:38.
- 1 Like
Reageer
-
Glasdraad Goes en Kapelle heeft de 40% gehaald.
https://www.facebook.com/photo?fbid=...17728298211293
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtGlasdraad Goes en Kapelle heeft de 40% gehaald.
https://www.facebook.com/photo?fbid=...17728298211293
Reageer
-
Het valt mij op dat in het wijkje hier op het dorp wel voor ieder huis een spriet uit de stoep steekt, dus blijkbaar wordt wel elk huis voorzien.
Alleen dus niet aangesloten dat kost dan weer 200 euro.
Update werkzaamheden oktober 2024 - GlasDraad Goes Kapelle
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtHet valt mij op dat in het wijkje hier op het dorp wel voor ieder huis een spriet uit de stoep steekt, dus blijkbaar wordt wel elk huis voorzien.
Alleen dus niet aangesloten dat kost dan weer 200 euro.
Update werkzaamheden oktober 2024 - GlasDraad Goes KapelleLaatst bewerkt door koekeroe; 2 weken geleden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Ik was bij iemand op Hansweert en die kreeg ook een brief in de bus van glasdraad
Home - GlasDraad Hansweert
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Ik was bij iemand op Hansweert en die kreeg ook een brief in de bus van glasdraad
Home - GlasDraad Hansweert
Reageer
-
De campagne in Hansweert is ook gestart :
https://glasdraadhansweert.nl/index.php
Bedankt voor het melden KoekeroeLaatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer