Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN kan wel internet via Delta-netwerk aanbieden, maar wil dat niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN kan wel internet via Delta-netwerk aanbieden, maar wil dat niet

    KPN kan wel internet via Delta-netwerk aanbieden, maar wil dat niet | Terneuzen | pzc.nl

    Dus het zal er wel nooit van komen.

  • #2
    Dingen en zeker ook meningen van spelers veranderen. Het toverwoord is en blijft consolidatie. Eerst je netwerk zo groot mogelijk en dan gaan andere grote spelers kijken: of ze nemen je over of ze gaan over je netwerk leveren. KPN kan leveren, kopen en zelf verkocht worden. De een moet iets langer wachten dan de ander maar uiteindelijk komt het er. Overigens blijf ik het raar vinden dat het door sommigen zo extreem moeilijk gevonden wordt om gewoon over te stappen.
    Laatst bewerkt door Koeba; 16 Dec 2023, 11:03.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Eigenlijk weten we dat al heel lang. Men wil elkaars netwerk liever opkopen. Hier in het Cogas Twente gebied moet KPN nog steeds heel veel dorpen en steden aanleggen die nog koper hebben, Eind 2027 moet het af zijn. We staan nog niet op de planning.

      Overigens is Solcon ook een KPN partij die wel levert over Delta, te zijn KPN er een glasvezel naast heeft liggen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Lekker belangrijk prettig weekend

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

          Lekker belangrijk prettig weekend
          Jij bent hier een roepende in de woestijn met je antwoorden, er is niks mee met wat Driepinter hier neerzet,Je Bijdrage is weer zeer verfrissend
          Laatst bewerkt door koekeroe; 16 Dec 2023, 13:37.

          Reageer


          • #6
            Hier ligt ook nog helaas geen internet van Glaspoort of KPN netwerk.
            Solcon is namelijk daarop goedkoper als op de dure glasvezel van DeltaFiber.

            Reageer


            • #7
              Hier ligt nog geen cm glasvezel, van geen enkele provider.
              Vooralsnog heel tevreden met coax van Delta.

              Reageer


              • #8
                Ik heb Delta en KPN glas liggen maar ben (nog) niet overtuigd van alle voordelen, dus blijf nog bij coax zolang het kan.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                  Ik heb Delta en KPN glas liggen maar ben (nog) niet overtuigd van alle voordelen, dus blijf nog bij coax zolang het kan.
                  Hier nog ééntje , ook ik zie de noodzaak nog niet om over te stappen , alles werkt op coax .

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je op de coax ook alle zenders in HD die op de glasvezel in HD zijn?
                    Van het Caiway gebied weet ik dat alle regionale zenders in SD zijn op de coaxkabel. Dit in tegenstelling tot de glasvezel.
                    Hoe is dat geregeld bij Delta?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X