Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay blundert: geen darts lineair

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    VTM2 zendt deze gewoon uit lineair.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      VTM2 zendt deze gewoon uit lineair.
      Het wordt hoog tijd dat de stekker uit Viaplay gaat en RTL7 het weer overneemt. Dit is gewoonweg belachelijk.

      Reageer


      • #18
        Heb Viaplay en kijk gewoon darts via de app als je jullie Viaplay hadden gehouden had je dit ook gekunt maar in plaats daarvan hebben de meeste deze al een jaar afgekraakt en niet verder gekeken dan jullie neus lang is en kun je nu niet kijken.
        Er is zioveel meer dan enkel Formule 1 en darts er is ook voetbal hockey en handbal en een hoop series en films.
        Maar je betalen liever voor andere abbonementen zoals netflix en hbo en videoland en bij elkaar ben je dan duurder uit.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
          Heb Viaplay en kijk gewoon darts via de app als je jullie Viaplay hadden gehouden had je dit ook gekunt maar in plaats daarvan hebben de meeste deze al een jaar afgekraakt en niet verder gekeken dan jullie neus lang is en kun je nu niet kijken.
          Er is zioveel meer dan enkel Formule 1 en darts er is ook voetbal hockey en handbal en een hoop series en films.
          Maar je betalen liever voor andere abbonementen zoals netflix en hbo en videoland en bij elkaar ben je dan duurder uit.
          Ik heb Viaplay, maar darts en andere sporten kijk ik bij voorkeur lineair en niet via een app.

          Reageer


          • #20
            Nu ook geen F1 meer via Viaplay Xtra, ik zeg op nadat mijn kortingsperiode afloopt. Op naar alleen F1TVPro, goedkoper ook. De meerwaarde zat voor mij in een vast kanaal, Nu die weg is is Viaplay overbodig geworden.
            https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...-viaplay-xtra/

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Nu ook geen F1 meer via Viaplay Xtra, ik zeg op nadat mijn kortingsperiode afloopt. Op naar alleen F1TVPro, goedkoper ook. De meerwaarde zat voor mij in een vast kanaal, Nu die weg is is Viaplay overbodig geworden.
              https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...-viaplay-xtra/
              Ik heb vanavond stoofpeertjes gegeten ,m.a.w. lekker belangrijk.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Nu ook geen F1 meer via Viaplay Xtra, ik zeg op nadat mijn kortingsperiode afloopt. Op naar alleen F1TVPro, goedkoper ook. De meerwaarde zat voor mij in een vast kanaal, Nu die weg is is Viaplay overbodig geworden.
                https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...-viaplay-xtra/
                Ik vrees wel dat Delta iets aan de prijs zal moeten gaan doen, daar het nu voor € 12,79 verkocht wordt door Viaplay zelf.

                Reageer


                • #23
                  Bij Ziggo is kanaal 200 al weg.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X