Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay blundert: geen darts lineair

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Viaplay blundert: geen darts lineair

Viaplay zendt WK Darts niet lineair uit bij Ziggo en KPN | Totaal TV

Dit is de zoveelste blunder, ze krijgen er geen genoeg van om de kijker te pesten.
    Ga maar naar de haperende streams. Sport en zeker populaire sport zend je lineair uit, punt uit.
    Ik wil kunnen zappen en dan kan met een stream op een app niet.

Ik wil ook dingen maar met het op een forum zetten heb ik nog nooit gekregen wat ik wilde.

Reageer

Pure aandacht trekken en lopen zeuren in de hoop dat lezers op dit forum (ik ook) op hem reageren , dan voelt hij zich vast belangrijk.
      Voor mij een zielige eenzame figuur met een T.V. obsessie.

Kom maar .......
      Laatst bewerkt door renschip; 9 Dec 2023, 16:55.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
        Pure aandacht trekken en lopen zeuren in de hoop dat lezers op dit forum (ik ook) op hem reageren , dan voelt hij zich vast belangrijk.
        Voor mij een zielige eenzame figuur met een T.V. obsessie.

Kom maar .......
        Kijk uit hoor Jan pieter en zijn Maat spreken je zo aan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Kijk uit hoor Jan pieter en zijn Maat spreken je zo aan
          Ik blijf niet drammen zoals sommigen hier

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Ik blijf niet drammen zoals sommigen hier
            Je ideoloog valt diep van zijn stoel ,en dan moet het nog kerst worden ,roep hem eens ter orde

Reageer

Zit bij Delta niet bij kpn en ziggo dus zal wel waar zijn Bordewolf

Reageer

Geloof dat er weer een trappeldeken in de wasmachine zit,stopt dit dan nooit???
                Als er iets niet werkt naar iemands gedachte,dan dit gelijk maar hier lopen roeptoeteren,

Zet zelf eens een app in elkaar,kunnen we genieten van je meesterlijk brein.
                [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Viaplay zendt WK Darts niet lineair uit bij Ziggo en KPN | Totaal TV

Dit is de zoveelste blunder, ze krijgen er geen genoeg van om de kijker te pesten.
                  Ga maar naar de haperende streams. Sport en zeker populaire sport zend je lineair uit, punt uit.
                  Ik wil kunnen zappen en dan kan met een stream op een app niet.
                  Jawel hoor , zenden ze wel uit

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht

Jawel hoor , zenden ze wel uit
                    Dat zou mooi zijn, komen ze terug van hun standpunt of klopt het bericht op TotaalTV niet? Dus wel op kanaal 200 van Delta?

Reageer

En wat is de bron van 'ja, zenden ze wel uit'?

Meerdere providers melden dat het niet lineair te zien is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                        En wat is de bron van 'ja, zenden ze wel uit'?

Meerdere providers melden dat het niet lineair te zien is.
                        Dat zelfde nieuws was er vorig jaar ook, en guess what? Het werd toch via het lineaire kanaal uitgezonden.
                        Ik zou ook wel een bron willen.

Reageer

Viaplay gaf vorig jaar al voor 5 december aan dat WK Darts op Viaplay Xtra aangeboden zou worden. Ook providers gaven het toen al ruim voor het begin aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus

"Resultaten" uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst...
                            Klopt. Vandaar mijn vraag om een bron.

Reageer

Andere bron gevonden...
                              Heb je een Viaplay-abonnement via een provider? Dan kun je het WK Darts helaas niet zien via het Viaplay Xtra-kanaal.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X