Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Canal+ Action zender en Canal+ app strategische misser

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Canal+ Action zender en Canal+ app strategische misser

    Ik heb nog nooit zo'n grote misser gezien:
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/nieuw...-kpn-en-odido/

    * De zenders is niet beschikbaar voor alle providers
    * De Canal+ Action zender staat naast de Film 1 Action zender. Het valt ook nog eens onder dezelfde vlag
    * Onduidelijkheid over wat nu Film1 is en wat Canal+ => In anders landen is alles Canal+
    * De zoveelste app waar geen hond op wil blaffen naast de Film1-app

  • #2
    Film1 (Action) wordt in dit artikel helemaal niet genoemd. Dus blaffen hóeft helemaal niet...
    Laatst bewerkt door Rinus; 8 Dec 2023, 09:46.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      Film1 (Action) wordt in dit artikel helemaal niet genoemd...?
      Mijn stellingname is dat dit tot totale chaos leidt. Maak alles Canal+ en 1 app.
      Dat is voor zowel providers als eindgebruikers het meest duidelijke. Nu loopt alles door elkaar en ook nog eens met 2 abonnementen en 2 apps.
      Ik maak me sterk, maar alles met zo goed als dezelfde content. Bezopen gewoonweg.

      Reageer


      • #4
        Niet iedereen winkelt in élke supermarkt en dat hóeft ook niet...
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Ik moet weer even een uurtje plat.(gelukkig viel er weer iets te zeuren)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            Niet iedereen winkelt in élke supermarkt en dat hóeft ook niet...
            Nee Rinus, je zou nu toch horen te weten dat (volgens Bor) *alle* supermarkten *precies* hetzelfde assortiment *moeten* voeren....(waarom weet hij zelf ook niet, maar goed...)

            Reageer


            • #7
              Het is gewoon roepen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit. De content van Film1 en Canal+ is anders. Het mag dan wel van hetzelfde moederbedrijf zijn maar er zit een verschil in, Canal+ is meer premium met meer origineels van Canal+ zelf en ook van anderen zoals Viaplay. En dat content is niet bij Film1 te zien. En of het wat gaat worden? Zij denken van wel. Tijd zal het leren.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Het is gewoon roepen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit. De content van Film1 en Canal+ is anders. Het mag dan wel van hetzelfde moederbedrijf zijn maar er zit een verschil in, Canal+ is meer premium met meer origineels van Canal+ zelf en ook van anderen zoals Viaplay. En dat content is niet bij Film1 te zien. En of het wat gaat worden? Zij denken van wel. Tijd zal het leren.
                Yep.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Het is ook echt nooit goed bij Bordewolf. Het lijkt wel of ieder bedrijf verantwoording af moet leggen bij hem.
                  Moeten Canal+ En Film1 al op het matje komen bij hem?
                  Gisteren verweet hij mij nog oude koeien toen ik zijn negativiteit aanhaalde.
                  Ik heb daar niet op gereageerd omdat hij geen zelfreflectie kent en ik toen al wist dat het geen oude koe is, maar helaas structureel gejammer en wijzen naar anderen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Het is gewoon roepen zonder te weten hoe het echt in elkaar zit. De content van Film1 en Canal+ is anders. Het mag dan wel van hetzelfde moederbedrijf zijn maar er zit een verschil in, Canal+ is meer premium met meer origineels van Canal+ zelf en ook van anderen zoals Viaplay. En dat content is niet bij Film1 te zien. En of het wat gaat worden? Zij denken van wel. Tijd zal het leren.
                    Nee, ik roep niet zo maar iets. De content is los van Viaplay gelijk. De Canal+ zaken zijn ook op Film1 te zien. Zelfde bedrijf, 2 apps en tig zenders. Zeer verwarrend en ondoordacht,

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Zeer verwarrend en ondoordacht,
                      Dat is jouw verhaal zeer zeker.
                      Totaaltv is een stuk duidelijker.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Dat is jouw verhaal zeer zeker.
                        Totaaltv is een stuk duidelijker.
                        Nee, mijn MENING.

                        Ik trek daarbij niet in twijfel wat Jarco aangeeft.

                        Reageer


                        • #13
                          Bor de wolf citeert Zeer verwarrend en ondoordacht,,dat is bijna elke bijdrage van hem, hoe jammer toch Bij elke bijdrage ,van Bor klimt iedereen in zijn toetsenbord waarom kan het niet anders 🤔 zou zoveel minder verspilling opleveren
                          Laatst bewerkt door koekeroe; 8 Dec 2023, 21:27.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Nee, mijn MENING.

                            Ik trek daarbij niet in twijfel wat Jarco aangeeft.
                            Je roept niet zo maar iets, dus je denkt dat het waar is, maar toch noem je het een mening...!!

                            Reageer


                            • #15
                              Bordewolf is meestal erg in de war. Niks nieuws onder de zon toch?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X