Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Odido wel met Androidmediabox met software van Stoneroos

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Odido wel met Androidmediabox met software van Stoneroos

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/odido...ikleendecoder/

    Gooi het nu maar in mijn pet. Per 1 januari kunnen alle providers de UHD kanalen van NPO doorgeven….. (mits de juiste decoder).
    Alleen Delta doet er nog het zwijgen toe. Nu heb ik alle vertrouwen dat we deze week ook nieuws van Delta krijgen… maar toch, weer wachten tot de ander de stap zet.

    De software is zo te zien gewoon van Stoneroos waar Delta ook mee werkt, Je zou bijna naar Odido gaan, die hebben straks wel ESPN UHD en Love Nature 4K en WK in UHD of 4K en de NPO kanalen op een hoger niveau,

    Edit: hier staat dat NPO UHD gaat leveren. Qua 1080P em 25 Mbits/sec klopt dat, echter wordt vooralsnog geen HDR en HLG meegeleverd, dus nog geen UHd. Verder moet ik me corrigeren op de software die Odido toepast, die is niet van Stoneroos.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Nov 2023, 21:19.

  • #2
    Snel overstappen en niet meer zeuren.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
      Snel overstappen en niet meer zeuren.
      Ik heb vertrouwen in de tv afdeling van Delta. Geen reden voor een overstap.

      Reageer


      • #4
        Geduld is een schone zaak .(ook voor de forum bezoekers).

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
          Geduld is een schone zaak .(ook voor de forum bezoekers).
          Zeker, ik verwacht heel snel een tegenreactie.

          Reageer


          • #6
            Gebruik sinds een maand de Delta TV app via een google tv chromecast. Heb in het geheel geen aparte decoder meer nodig en kan alle streamingdiensten downloaden en bekijken.
            Voor rond de 35 euro voor jaren weer up to date. Is ook in 4k variant verkrijgbaar. Lijkt me erg op wat kpn en odido nu bieden, zeker wanneer Delta haar stream kwaliteit gaat upgraden naar uhd en 4k (als je tv dat aankan)

            Reageer


            • #7
              NPO UHD?????

              Per 1 januari voor elke provider beschikbaar?????

              Heb ik iets gemist????

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                NPO UHD?????

                Per 1 januari voor elke provider beschikbaar?????

                Heb ik iets gemist????
                Blijkbaar .want de alwetende van deze site vermeld het Bor Ik noem hem tegenwoordig De Jomanda van het Delta Netwerk

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                  NPO UHD?????

                  Per 1 januari voor elke provider beschikbaar?????

                  Heb ik iets gemist????
                  Wees gerust.....het is voorlopig alleen de luchtfietserij van onze bosbewoner....😁
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    NPO UHD?????

                    Per 1 januari voor elke provider beschikbaar?????

                    Heb ik iets gemist????
                    Wie zegt dat? De NPO levert nu een signaal met hogere Mbps, UHD is niet ver weg meer met toevoeging van HDR en HLG en dat gaan ze niet meeleveren in het signaal tijdens het EK denk je of bij voetbalwedstijden waar dit al in het signaal zit zoals de beelden van ESPN?

                    Verder ga ik me wel corrigeren over de software van Stoneroos, daar maakt Odido geen gebruik meer van.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Nov 2023, 21:20.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Wie zegt dat? De NPO levert nu een signaal met hogere Mbps, UHD is niet ver weg meer met toevoeging van HDR en HLG.
                      Tsja, je eigen tekst, waarom moet je daar steeds op gewezen worden? Ik pleit nog maar eens voor een Dierenbos-forum, dit begint echt vervelend te worden. Ik snap ook niet goed wat je drijft, het kan toch voor jou ook niet leuk zijn om elke dag weer dingen terug te moeten nemen? Of nee, dat doe je nooit. Zucht.

                      Per 1 januari kunnen alle providers de UHD kanalen van NPO doorgeven….. (mits de juiste decoder).
                      Laatst bewerkt door Koeba; 30 Nov 2023, 18:25.

                      Reageer


                      • #12
                        Het wordt tijd dat je jouw glazen bol eens goed oppoetst, Bordewolf.

                        Heb je een persoonlijk bericht ontvangen van de NPO dat ze op 1 januari 2024 beginnen met UHD?
                        Dan sta je toch echt wel op een zeer bevoorrechte lijst.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X