Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnieuw forse prijsverhoging bij Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnieuw forse prijsverhoging bij Delta

    Mijn abo gaat met 5 euro omhoog, ik heb het Extra TV pakket en.1 Gbits.
    Ik had een verschuiving verwacht van snelheden en dus een daling ipv weer een forse stijging,
    Ik ga downgraden naar 400 Mbit en de vaste telefoon gaat er af, Besapring 5 euro en weer boven jan.
    https://tweakers.net/nieuws/215790/d...pakketten.html

    Verder benieuwd wat ik terug krijg voor de verhoging op de tv dienst. Meer HD? Of nu eindelijk UHD?
    Het EK nadert sneller dan gedacht en ESPN UHD is er nog steeds niet.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Mijn abo gaat met 5 euro omhoog, ik heb het Extra TV pakket en.1 Gbits.
    Ik had een verschuiving verwacht van snelheden en dus een daling ipv weer een forse stijging,
    Ik ga downgraden naar 400 Mbit en de vaste telefoon gaat er af, Besapring 5 euro en weer boven jan.
    https://tweakers.net/nieuws/215790/d...pakketten.html

    Verder benieuwd wat ik terug krijg voor de verhoging op de tv dienst. Meer HD? Of nu eindelijk UHD?
    Het EK nadert sneller dan gedacht en ESPN UHD is er nog steeds niet.
    Dat was te verwachten in juli de kabel en in januari glasvezel.

    De inflatie in januari 2023 was 7,6% (CPI)

    En ze mogen deze waarde van een jaar geleden hanteren.
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Nov 2023, 19:14.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Dat was te verwachten in juli de kabel en in januari glasvezel.

      De inflatie in januari 2023 was 7,6% (CPI)

      En ze mogen deze waarde van een jaar geleden hanteren.
      Klopt, maar we weten ook dat vorig jaar OOK een dikke 10% inflatie is doorgerekend,
      Wie nog niet in een jaarabo zit zou ik de Black Friday deal aanraden voor 35 per maand bij of Caiway of Delta.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Klopt, maar we weten ook dat vorig jaar OOK een dikke 10% inflatie is doorgerekend,
        Wie nog niet in een jaarabo zit zou ik de Black Friday deal aanraden voor 35 per maand bij of Caiway of Delta.
        Wel grappig om in dit verband te lezen is :

        https://www.agconnect.nl/maatschappi...ergietransitie

        Dus het zal juist alleen maar duurder worden in de toekomst.
        Laatst bewerkt door driepinter; 21 Nov 2023, 09:42.

        Reageer


        • #5
          Opnieuw forse prijsverhoging bij Delta

          Valt mee maar vraag me af of deze kop erbij past

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
            Opnieuw forse prijsverhoging bij Delta

            Valt mee maar vraag me af of deze kop erbij past
            Ik vind een verhoging van 6 euro per maand best veel. 72 euro per jaar.
            Dat is in mijn geval. Veel opzeggen kan ik niet, dan raak ik mijn korting kwijt. Vaste telefoon gaat er af a 3 euro. Maar dat ik dit moet doen is al te gek voor woorden.
            Nieuwe instappers 35 euro , 12 maanden lang,

            Reageer


            • #7
              Van wie ‘moet’ je iets doen?

              Reageer


              • #8
                Er was hier toch iemand die elk jaar opnieuw een leuk aanbod kreeg wanneer hij belde?

                Reageer


                • #9
                  Ken je niet opzeggen door deze prijsverhoging? Ik zou snel bellen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                    Er was hier toch iemand die elk jaar opnieuw een leuk aanbod kreeg wanneer hij belde?
                    Die mooie aanbieding vind ik in het licht van de huidige Black Friday deal erg mager. Kennelijk tellen nieuwe klanten zwaarder.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat nieuwe klanten betere aanbiedingen krijgen dan bestaande lijkt mij vrij logisch. Je probeert iemand over te halen om bij je te komen, eenmaal binnen is binnen. Zo werkt het nu eenmaal.
                      Overigens bevreemd het mij dat dit kennelijk niet opgaat bij mobiele telefonie. Daar kan je gewoon iedere keer, na afloop kontrakt, profiteren van datgene wat nieuwe klanten ook krijgen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                        Dat nieuwe klanten betere aanbiedingen krijgen dan bestaande lijkt mij vrij logisch. Je probeert iemand over te halen om bij je te komen, eenmaal binnen is binnen. Zo werkt het nu eenmaal.
                        Overigens bevreemd het mij dat dit kennelijk niet opgaat bij mobiele telefonie. Daar kan je gewoon iedere keer, na afloop kontrakt, profiteren van datgene wat nieuwe klanten ook krijgen.
                        In principe kan het goedkoper en in dit geval wil Delta kennelijk dat je steeds weer overstapt naar Caiway en vice versa.

                        Reageer


                        • #13
                          In principe kan alles goedkoper maar zo zit de wereld niet in elkaar. Volgens mij wordt het ook niet goedkoper door vage aanbiedingen. Zo heb ik nu voor 15 euro een mobielabonnement waarbij ik 5 euro korting krijg op internet, 1 jaar espn compleet en 2 jaar plus tv gratis. Dat is dus het eerste jaar 29 euro korting op een bedrag van 15 euro.
                          Zonder dit soort truken zou het zeker goedkoper kunnen. Een beetje het effect van Hornbach en de Gamma’s. De één is gewoon “goedkoop” en de ander blijft met vreemde aanbiedingen komen zoals keuzekortingen maar is gemiddeld gewoon veel duurder.
                          Maar zoals onderzoek heeft uitgewezen zijn wij Nederlanders gek op aanbiedingen en koopjes en vallen wij massaal voor de aanbieding ipv gewoon standaard een eerlijke prijs te betalen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                            In principe kan alles goedkoper maar zo zit de wereld niet in elkaar. Volgens mij wordt het ook niet goedkoper door vage aanbiedingen. Zo heb ik nu voor 15 euro een mobielabonnement waarbij ik 5 euro korting krijg op internet, 1 jaar espn compleet en 2 jaar plus tv gratis. Dat is dus het eerste jaar 29 euro korting op een bedrag van 15 euro.
                            Zonder dit soort truken zou het zeker goedkoper kunnen. Een beetje het effect van Hornbach en de Gamma’s. De één is gewoon “goedkoop” en de ander blijft met vreemde aanbiedingen komen zoals keuzekortingen maar is gemiddeld gewoon veel duurder.
                            Maar zoals onderzoek heeft uitgewezen zijn wij Nederlanders gek op aanbiedingen en koopjes en vallen wij massaal voor de aanbieding ipv gewoon standaard een eerlijke prijs te betalen.
                            Klopt, neemt niet weg dat je een soort van gedwongen wordt steeds over te stappen en in dit geval ook nog eens naar bedrijven die onder dezelfde vlag vallen.
                            Het bevalt verder goed bij Delta/Caiway, geen reden om per se naar Odido of iets anders te gaan.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              In principe kan alles goedkoper maar zo zit de wereld niet in elkaar. Volgens mij wordt het ook niet goedkoper door vage aanbiedingen. Zo heb ik nu voor 15 euro een mobielabonnement waarbij ik 5 euro korting krijg op internet, 1 jaar espn compleet en 2 jaar plus tv gratis. Dat is dus het eerste jaar 29 euro korting op een bedrag van 15 euro.
                              Zonder dit soort truken zou het zeker goedkoper kunnen. Een beetje het effect van Hornbach en de Gamma’s. De één is gewoon “goedkoop” en de ander blijft met vreemde aanbiedingen komen zoals keuzekortingen maar is gemiddeld gewoon veel duurder.
                              Maar zoals onderzoek heeft uitgewezen zijn wij Nederlanders gek op aanbiedingen en koopjes en vallen wij massaal voor de aanbieding ipv gewoon standaard een eerlijke prijs te betalen.
                              Klopt.
                              (verdere toevoegingen zijn overbodig )
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X