Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA gaat verder met 5Gpbs

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA gaat verder met 5Gpbs

    Het antwoord van DELTA op KPN kwam snel :

    https://www.deltafiber.nl/nieuws/del...-op-glasvezel/
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Oct 2023, 09:23.

  • #2
    Ik denk toch dat een eventueel succes van dit abonnement grotendeels afhangt van een opvolger voor de Nokia XS-2426G-B

    Misschien dat ze hiervoor wel de Nokia XS-010X-Q gaan leveren aan particulieren.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik denk toch dat een eventueel succes van dit abonnement grotendeels afhangt van een opvolger voor de Nokia XS-2426G-B

      Misschien dat ze hiervoor wel de Nokia XS-010X-Q gaan leveren aan particulieren.
      Ik ben benieuwd of andere abo’s opschuiven of in prijs worden verlaagd. In elk geval is men KPN nu dus toch nog een stap voor!

      Reageer


      • #4
        Zo werk dat nu kpn 4gpbs delta 5 gpbs en ziggo weer in de min

        https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...er-teruggezet/
        Laatst bewerkt door copilot; 11 Oct 2023, 13:14.

        Reageer


        • #5
          En zo worden we weer helemaal gek gemaakt door de media en commercie.

          Reageer


          • #6
            De nieuwe 5 Gig reclame campagne (met kat)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              En zo worden we weer helemaal gek gemaakt door de media en commercie.
              Hoe erg is dat? Dat is toch al 15 jaar zo? Ik ben begonnen met 50 Mb/sec en dat was toen al heel veel.
              Nu wil je dat echt niet meer of je moet alleen een laptop hebben en alleen een beetje mailen.
              De wereld veranderd en de snelheden van het internet zullen ook blijven wijzigen.
              Er zijn mijns inziens grenzen aan waar een particulier gezin behoefte aan heeft.
              Het enige voordeel dat ontstaat is dat je straks dedicated poorten hebt waar je 1Gbps op haalt. Dus je hebt geen last meer van elkaar.
              Bij Ziggo krijg je wel 1 Gbps, maar die moet je delen met het hele gezin. Bij Delta dus 2 of 5 die je kan verdelen over het gezin of je devices, dat is ergens toch wel een luxe, maar wel mooi. Nooit gedoe dat iemand de snelheid wegtrekt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                En zo worden we weer helemaal gek gemaakt door de media en commercie.
                Je lĂ Ă t je misschien gek maken, maar je kunt het ook niet laten gebeuren zou ik denken.
                Laatst bewerkt door Koeba; 12 Oct 2023, 13:44.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Je laat je misschien gek maken, maar je kunt het ook niet laten gebeuren zou ik denken.
                  Het vervelende is dat mensen zich vaak laten beĂŻnvloeden door gebrek aan kennis. Door maar te blijven hameren op, in dit geval, steeds hogere snelheden, denken veel mensen dat dat nodig is. Uiteraard is ontwikkeling goed maar een goede voorlichting daarnaast is nog beter. Je ziet en hoort om je heen dat heel veel mensen nu teveel geld kwijt zijn omdat dat nodig zou zijn.
                  Persoonlijk ben ik heel blij met Caiway die naast de hogere snelheden ineens met een budget variant kwam van 75 Mbit. Mensen die echter al een overeenkomst hadden kwamen automatisch op het duurdere abonnement uit. Door toeval zag ik de budget variant omdat ik mij irriteerde aan weer een prijsverhoging. Na overstap nooit iets van het tragere internet gemerkt en dat is volgens mij wat bij heel veel huishoudens zou gebeuren, men merkt het niet eens.

                  Natuurlijk zijn de providers commerciële instellingen en willen zij graag geld verdienen, maar een beetje heldere info over de snelheden zou denk ik zeer wenselijk zijn.

                  Graag zou ik hier van mede forumleden die het niet of minder eens met mij zijn over de snelheden, eens een heldere onderbouwing zien waarom iemand nu een 1 Gbps of zelfs nog meer nodig heeft.
                  Ik blijf voor nu het standpunt bezigen dat een verbinding van 200mbit meer dan voldoende is voor het gros van de huishoudens.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                    Graag zou ik hier van mede forumleden die het niet of minder eens met mij zijn over de snelheden, eens een heldere onderbouwing zien waarom iemand nu een 1 Gbps of zelfs nog meer nodig heeft. Ik blijf voor nu het standpunt bezigen dat een verbinding van 200mbit meer dan voldoende is voor het gros van de huishoudens.
                    Ik vind het nooit leuk om een ander z'n standpunt voor 'm te moeten bewijzen. Dat kun je zelf veel beter. Vertel eerst waarom je vindt dat 200 genoeg is en waarom meer voor veel mensen niet nodig is. Daarna zou er eventueel iemand weer kunnen proberen te vertellen waar 2, 4, 5 of 8 gb wel handig of nuttig kan zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Denk dat ik dat al voldoende heb aangedragen.
                      Lees ook https://tweakers.net/reviews/11536/t...mprobleem.html , waarin mooi beschreven staat dat de meeste huishoudens niet boven de 50 Mbit-bandbreedte uitkomen.

                      Het gaat mij overigens niet om bewijzen wie er wel of geen gelijk heeft, ik begrijp de hype over steeds maar sneller worden internet gewoon niet. Zeker niet wanneer het heel vaal niet nodig lijkt te zijn. Providers lijken nu over elkaar heen te duikelen in een soort race wie het snelste internet heeft en ik zou graag begrijpen waarom.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                        Denk dat ik dat al voldoende heb aangedragen.
                        Lees ook https://tweakers.net/reviews/11536/t...mprobleem.html , waarin mooi beschreven staat dat de meeste huishoudens niet boven de 50 Mbit-bandbreedte uitkomen.

                        Het gaat mij overigens niet om bewijzen wie er wel of geen gelijk heeft, ik begrijp de hype over steeds maar sneller worden internet gewoon niet. Zeker niet wanneer het heel vaal niet nodig lijkt te zijn. Providers lijken nu over elkaar heen te duikelen in een soort race wie het snelste internet heeft en ik zou graag begrijpen waarom.
                        Ik heb niet eens een huishouden, maar ben ivm thuiswerken wel afhankelijk van een goede en snelle verbinding.
                        Jou horizon gaat niet verder dan de meeste huishoudens?

                        Een game downloaden met de door jou genoemde snelheid is een no go, laat staan online gamen.

                        Reageer


                        • #13
                          Je kunt prima gamen en thuiswerken hoor met 200 Mbit verbinding. En af en toe iets downloaden……. Kom op zeg dan duurt het een minuutje langer.

                          En zoals aangegeven: er zullen altijd uitzonderingen zijn die het wel goed kunnen/willen gebruiken, maar de mensen die ik ken (in alle leeftijden) kunnen makkelijk toe met wat minder en hebben zeker niet de huidige absurde snelheden nodig. Die snelheden zijn misschien leuk voor bedrijven die enorme bestanden moeten versturen of verwerken.
                          Laatst bewerkt door Caiway55; 12 Oct 2023, 17:16.

                          Reageer


                          • #14
                            Het blijft toch een beetje 'ik kan me niet voorstellen dat...' en dan een linkje en 'ik denk dat ik genoeg heb aangedragen'. Dat pik je ook niet van Bor toch? Gewoon een antwoord op de vraag: Noem de redenen waarom, volgens jou, consumenten geen behoefte (moeten, mogen, kunnen?) hebben aan snelle verbindingen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Een game downloaden met de door jou genoemde snelheid is een no go, laat staan online gamen.
                              Nuance: Online gamen heeft niet zo zeer snelheid maar vooral lage latency nodig.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X