Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe DELTA klantpanel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik denk van wel. Dat is ook zo bij de testers van Ziggo.

    Reageer


    • #17
      Jammer dat het niet voor caiway klanten is, (delta verzorgt alles voor caiway)

      Reageer


      • #18
        Zonet kreeg ik de nieuwsbrief met de uitnodiging om lid te worden. Dat heb ik maar eens gedaan, dan kan ik me er lekker tegenaan bemoeien 😁😇

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Zonet kreeg ik de nieuwsbrief met de uitnodiging om lid te worden. Dat heb ik maar eens gedaan, dan kan ik me er lekker tegenaan bemoeien 😁😇
          Welkom bij de club. Overigens is dit gewoon een klantpanel en geen testpanel.
          Je kan dus enquetes verwachten waarin je jou mening kan geven.

          Reageer


          • #20
            Misschien komt dat klantenpanel in de plaats van dit forum?
            Lijkt mij een logische stap.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Welkom bij de club. Overigens is dit gewoon een klantpanel en geen testpanel.
              Je kan dus enquetes verwachten waarin je jou mening kan geven.
              Mooi zo, want in een tespanel hebben ze zowiezo niks aan me.
              Een mening heb ik vaak wel 😋

              Reageer


              • #22
                " Wegens grote belangstelling zijn de inschrijvingen gestopt. Mogelijk starten we in de toekomst opnieuw een klantpanel op. "

                Dan zal ik toch net de te laat zijn geweest want ik heb tot op heden geen uitnodiging mogen ontvangen.

                Reageer


                • #23
                  Da`s wel jammer, want je zou volgens mij een positieve bijdrage kunnen leveren.

                  Overigens heb ik die "engel" hierboven een tijdje geleden bij elke post die hij/zij deed gerapporteerd als spam.
                  De webmaster was zeker te druk, althans dat geloof ik (voor nu) dan maar liever dan dat er met die meldingen geen bal gebeurt 😪

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    " Wegens grote belangstelling zijn de inschrijvingen gestopt. Mogelijk starten we in de toekomst opnieuw een klantpanel op. "

                    Dan zal ik toch net de te laat zijn geweest want ik heb tot op heden geen uitnodiging mogen ontvangen.
                    In jou geval jammer, je had een goede bijdrage kunnen leveren

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      In jou geval jammer, je had een goede bijdrage kunnen leveren
                      In tegenstelling tot jouw

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        In tegenstelling tot jouw
                        Waarom moet je een goed bedoelde positieve opmerking nu weer op zo'n negatieve en vervelende manier afdoen?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                          Waarom moet je een goed bedoelde positieve opmerking nu weer op zo'n negatieve en vervelende manier afdoen?
                          doordat je al zijn ongefundeerde opmerkingen ,en zijn verwachtingen leest ,ga je er zelf ook in mee
                          goed bedoelde positieve opmerking dat zou toch echt zijn eerste zijn JanPiet
                          Laatst bewerkt door koekeroe; 30 Nov 2023, 22:17.

                          Reageer


                          • #28
                            Jan Piet Joris, we weten nu allang dat jij een alter-ego bent van Bordewolf hoor.
                            Als Bordewolf het niet met feiten kan winnen komt opeens altijd jij om de hoek kijken met een " zogenaamde" redden wat er te redden valt, positieve noot.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X