Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta zwijgzaam over Android-tv decoder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta zwijgzaam over Android-tv decoder

    Delta wil niets zeggen over Android TV-decoder | Totaal TV

    Eerlijk gezegd geef ik Delta gelijk. Waarom nu al op vragen antwoorden, terwijl er nog niet eens een uitrol plaatsvindt.
    En wanneer het beschikbaar komt? Moeten ze dat nu al roepen? Dat geeft alleen maar heel veel vragen van de huidige abonnees.
    Het laat zich raden dat de decoder dan minimaal goed moet functioneren en productiewaardig moet zijn ism met de software.

  • #2
    Ik vind het tevens jammer dat het DELTA-TV-team hier niet meer communiceert, maar wel begrijpelijk gezien alle aantijgingen.

    Wel vreemd dat er deze maand geen updates voor interactieve tv zijn (apps en decoder).
    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Sep 2023, 16:53.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik vind het tevens jammer dat het DELTA-TV-team hier niet meer communiceert, maar wel begrijpelijk gezien alle aantijgingen.

      Wel vreemd dat er deze maand geen updates voor interactieve tv zijn (apps en decoder).
      Tsja, als je je goeie wil toont en een paar trollen (want dat zijn het) gaan er daarna van uit dat ze er recht op hebben en eisen bij elk totaaltv-linkje dat er over gecommuniceerd *moet* worden, dan gaat de lol er snel af.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ik vind het tevens jammer dat het DELTA-TV-team hier niet meer communiceert, maar wel begrijpelijk gezien alle aantijgingen.

        Wel vreemd dat er deze maand geen updates voor interactieve tv zijn (apps en decoder).
        Wanneer er nieuws is, zo is toegezegd, komt men in de lucht.
        We hebben hier niet te maken met onwelwillende medewerkers van Delta.
        Die updates worden echt binnenkort wel bijgewerkt 😉 maar de updates van de vorige maand zijn nog niet eens allemaal uitgerold.
        Normaal gespoken zal men weer verder gaan met een of twee zenders naar HD zetten, verder zijn twee zenders die van naam wijzigen.
        Over die nieuwe decoder komt hier niet op voorhand met nieuws. Of men moet een testgroep willen die bestaat uit enkele forumleden.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Sep 2023, 20:43.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Wanneer er nieuws is, zo is toegezegd, komt men in de lucht.
          We hebben hier niet te maken met onwelwillende medewerkers van Delta.
          Die updates worden echt binnenkort wel bijgewerkt 😉 maar de updates van de vorige maand zijn nog niet eens allemaal uitgerold.
          Normaal gespoken zal men weer verder gaan met een of twee zenders naar HD zetten, verder zijn twee zenders die van naam wijzigen.
          Over die nieuwe decoder komt hier niet op voorhand met nieuws. Of men moet een testgroep willen die bestaat uit enkele forumleden.
          En zó ben je al jaren bezig een 'discussie' te creëren, berichtgeving te vernaggelen met ongefundeerde aanname's en jouw mening als het ware op te dringen..

          Neem het bericht van TotaalTv gewoon zoals het is en ga er niet onnodig op verder borduren..
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Ik vind jou het meest negatieve forumlid van allemaal, Bordewolf.
            Jij met jouw rapporteertik!

            Reageer


            • #7
              Wat is een rapporteertik?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Citroentje. Bekijk bericht
                Wat is een rapporteertik?
                Ach anderen hebben weer een aliastik.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                  Ik vind jou het meest negatieve forumlid van allemaal, Bordewolf.
                  Jij met jouw rapporteertik!
                  Misschien moet je die klapstoel eens inklappen en verdwijnen, dat zou een hoop ongenoegen op deze chat wegnemen !

                  Reageer


                  • #10
                    Onderschat niet het nut van een klapstoel.

                    Reageer


                    • #11
                      ach wat jammer dat die onzin tegen elkaar maar gewoon blijft door gaan, stop er nu eens mee....

                      Reageer


                      • #12
                        Dit Forum gaat aan vlijt ten onder - vrij naar Max Dendermonde

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Citroentje. Bekijk bericht
                          Wat is een rapporteertik?
                          Die nomineer ik voor het woord van het jaar :P

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                            Die nomineer ik voor het woord van het jaar :P
                            +1, een woord verzonnen door iemand met een aliastik van de molen ben ik bang, hahahaha
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Sep 2023, 12:02.

                            Reageer


                            • #15
                              Staat het woord al in de Dikke van Dale?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X