Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Fiber bereikt 1,5 miljoen huishoudens met snelste netwerk van Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Fiber bereikt 1,5 miljoen huishoudens met snelste netwerk van Nederland

    Ze zijn hard op weg naar de twee miljoen dus :

    https://www.deltafiber.nl/nieuws/del...van-nederland/

    Maar goed er blijven nog wel een aantal verbeterpunten openstaan zoals de Nokia XS-010X-Q voor consumenten.
    Laatst bewerkt door driepinter; 21 Sep 2023, 14:59.

  • #2
    Toevallig net vandaag, uur geleden, mijn huisaansluiting binnen gekregen. Zou Delta aan afkopen huidige abo bij andere provider doen...?

    Reageer


    • #3
      Toch heb ik het idee dat groter en sneller niet altijd beter betekent. Er komen steeds meer veranderingen die niet gelijk beter voor de klant qua service of functionaliteit zijn.
      De afstand provider-klant lijkt groter te worden en dat vind ik jammer.
      Laatst bewerkt door anomaly; 21 Sep 2023, 11:44.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Toch heb ik het idee dat groter en sneller niet altijd beter betekent. Er komen steeds meer veranderingen die niet gelijk beter voor de klant qua service of functionaliteit zijn.
        De afstand provider-klant lijkt groter te worden en dat vind ik jammer.
        KPN is veel groter en heeft zijn support (veel) beter op orde. Kost wat, heb je ook wat.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Toevallig net vandaag, uur geleden, mijn huisaansluiting binnen gekregen. Zou Delta aan afkopen huidige abo bij andere provider doen...?
          Dan zou ik de stoute schoenen aantrekken en gewoon een poging wagen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Dan zou ik de stoute schoenen aantrekken en gewoon een poging wagen.
            Dit was een antwoord op deze vraag via mail:

            Wij mogen helaas geen afkoop aanbod doen over het abonnement van DSL. U kunt dit enkel met DSL zelf bespreken.
            Vooral dat 'DSL' kon ik wel waarderen, maar dan als humor.

            /update:
            Helaas kunnen wij dit niet doen. De afkoopsom zal dan voor eigen verantwoordelijkheid zijn. Je kan ook afwachten tot dit afloopt en de aanvraag bij ons doen.
            Laatst bewerkt door Koeba; 21 Sep 2023, 13:13.

            Reageer


            • #7
              Als je een abonnement neemt bij Solcon op DetaFiber glasvezel krijg je automatisch die Nokia converter waarop je iedere router kunt aansluiten. Standaard krijg je bij Solcon de 7530AX van Fritzbox.

              Reageer


              • #8
                Helemaal geweldig maar ik heb nog steeds geen glasvezel van delta terwijl die van kpn er al een paar jaar ligt.
                Ze moeten nu maar eens opschieten want anders ga ik toch over stappen.
                Gisteren een verkoper van kpn aan de deur gehad die best wel een leuk aanbod had.

                Reageer


                • #9
                  Ik begin juist te vinden dat het helemaal niet zo erg is dat x of y nog niet aanlegt of aansluit. In het komende jaar of jaren gaat er verdere consolidatie plaatsvinden en gaat 1 van de grote netwerken verkocht worden aan 1 van de andere groten. En/of 1 of meerdere van de grote providers gaan leveren op het netwerk van 1 of meerdere van hun concullega's. Laat het lekker uit spelen en pik in, tis winter! Het gaat hoe dan ook voordeel voor de klant opleveren, afgezien er van dat je minimaal 1 uitdager minder hebt om de heule groten nederig te houden. Ik pak de borrelnootjes en wacht af.
                  Laatst bewerkt door Koeba; 22 Sep 2023, 07:40.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Ik begin juist te vinden dat het helemaal niet zo erg is dat x of y nog niet aanlegt of aansluit. In het komende jaar of jaren gaat er verdere consolidatie plaatsvinden en gaat 1 van de grote netwerken verkocht worden aan 1 van de andere groten. En/of 1 of meerdere van de grote providers gaan leveren op het netwerk van 1 of meerdere van hun concullega's. Laat het lekker uit spelen en pik in, tis winter! Het gaat hoe dan ook voordeel voor de klant opleveren, afgezien er van dat je minimaal 1 uitdager minder hebt om de heule groten nederig te houden. Ik pak de borrelnootjes en wacht af.
                    Inderdaad ODF en Delta zitten niet in elkaars gebied. Ik zie Delta wel leveren over ODF. Odido doet dat andersom ook al op DFN.
                    En dat deze netwerken in elkaar zouden kunnen vloeien zie ik ook wel gebeuren.
                    Je houdt dan nog halve KPN netwerken over zoals Glaspoort en Glashart waar KPN meestal bedingt het netwerk te kunnen overnemen.

                    KPN vervangt overigens zo goed als alle koper, dus ook ik wacht rustig af. Voorlopig tevreden met Delta.

                    Scenario's waarin KPN Delta of ODF overneemt kunnen er natuurlijk ook komen, echter die netwerken liggen naast het netwerk van KPN. Dat zou geen zuivere koffie zijn en dat zie ik KPN ook niet doen, ze bereiken daar niets mee.
                    En andersom een bod op KPN van een investeerder, ja dat kan, maar zie ik ook niet gebeuren.

                    Je kan nog roepen dat KPN stukjes netwerk van Delta overneemt en dat Delta daar wel blijft leveren. Neem het Cogasgebied.
                    Maar KPN kijkt toch altijd naar de investering in relatie tot vervangen van koper.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Sep 2023, 11:28.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Toevallig net vandaag, uur geleden, mijn huisaansluiting binnen gekregen. Zou Delta aan afkopen huidige abo bij andere provider doen...?
                      Als je wat meer geduld had kon je nu Delta kunnen laten aansluiten schilt maar een paar weken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

                        Als je wat meer geduld had kon je nu Delta kunnen laten aansluiten schilt maar een paar weken.
                        Ff denken, heb ik hier iets aan? Helpt het? Neu.

                        Reageer


                        • #13
                          https://tweakers.net/nieuws/213850/d...luitingen.html

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Angel17
                            Many people will have their connection to it means that the fiber connection will be slow. Lanai Rescreening Kissimmee, FL
                            Stop this ridiculous spamming if you want your account to be deleted.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X