Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zender 2M open bij SKV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zender 2M open bij SKV

Onduidelijk of Delta de zender voor alle abonnees open (heeft) gezet.
    Delta geeft deze zender al door via het extra pakket.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/aardb...t-tvzender-2m/
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Sep 2023, 21:56.

Deze zender zit al sinds het begin van het jaar gewoon op de coax kanaal 528 en staat al bijna 9 maanden gewoon open.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Deze zender zit al sinds het begin van het jaar gewoon op de coax kanaal 528 en staat al bijna 9 maanden gewoon open.
      Klopt, maar niet in het basispakket mijns inziens...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik snap oprecht niet zo goed wat het nut voor jou en voor wie dan ook is van een puntje te scoren over iets dat je gewoon kunt zien: https://www.delta.nl/media/zjli5xy1/...2023-delta.pdf. En nu ik toch bezig ben; een disclaimer of je bij reageren er wel rekening mee wilt houden dat je een banlist hebt? Maar wel serieus genomen willen worden? Zou je niet eens een forum opzoeken waar ze je wel waarderen? (O, nee, daar pruimen ze je ook al niet meer...https://gathering.tweakers.net/forum...%5D=sjakie0101)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik snap oprecht niet zo goed wat het nut voor jou en voor wie dan ook is van een puntje te scoren over iets dat je gewoon kunt zien: https://www.delta.nl/media/zjli5xy1/...2023-delta.pdf. En nu ik toch bezig ben; een disclaimer of je bij reageren er wel rekening mee wilt houden dat je een banlist hebt? Maar wel serieus genomen willen worden? Zou je niet eens een forum opzoeken waar ze je wel waarderen? (O, nee, daar pruimen ze je ook al niet meer...https://gathering.tweakers.net/forum...%5D=sjakie0101)
          Misschien sta jij ook wel op de banlist.
          Overigens ben ik het volkomen met je eens.

Reageer

Daar sta ik bijna zeker op en het laat pijnlijk duidelijk zien hoe klein hij is. Maar dat kan niet want je mag niet en nooit iemand aanspreken omdat dat altijd off-topic is en dan krijg je dus dit soort sneue uitwassen. Een speciaal topic voor het aanspreken van reageerders is volkomen normaal op andere forii maar hier worden ze verwijderd. Dan ook niet miepen als er topicvervuiling ontstaat. Niet elke reactie is een aanval.

Reageer

Iemand die zelf een topic heeft gestart met mijn glazen bol… en vandaag schrijft dat hij geen glazen bol heeft kan ik op geen enkel front serieus nemen.
              Iedereen weet wie ik bedoel.
              Maar als je hier de vinger op een zere plek legt wordt je al gelijk door Bordewolf en zijn alter-ego’s beschuldigd van trollen.
              Zelfs schelden naar anderen zoals “ opdonderen “ wordt getolereerd door de moderatoren, terwijl het mij vanzelfsprekend lijkt dat Bordewolf daar helemaal niet overgaat.
              Ik durf in alle oprechtheid te zeggen dat de moderatoren regelmatig wegkijken als Bordewolf hier wat schrijft of weer met zijn vingers naar anderen wijst of zelfs anderen dingen gebiedt of verbiedt.

Reageer

Denk dat mods zich niets laten zeggen maar soms gewoon een gemeende/terechte opmerking aanzien voor een aanval

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Als je al weet dat M2 beschikbaar is in het 120+ pakket en je beweert te weten dat het niet in het 50+ pakket zat, waaruit bestaat dan de onduidelijkheid of Delta deze zender voor alle abonnees 'open heeft gezet'?

Overigens denk ik dat het goed is voor onze medelanders met Marokkaandse achtergrond nu Marokko getroffen is met een zware aardbeving.
                  Laatst bewerkt door spunsjketa; 10 Sep 2023, 15:21. Reden: Aanpassen zinconstructie.

Reageer

Staat in het basispakket gewoon aan op kanaal 528

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                      Staat in het basispakket gewoon aan op kanaal 528
                      Dat is dan netjes van Delta! Snel en goed geregeld!

Reageer

Kijk niet naar zulke zenders allemaal allende van een andere zo te zien

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                          Kijk niet naar zulke zenders allemaal allende van een andere zo te zien
                          Ik ook niet, maar het is voor de Marokkanen die nog familie daar hebben wel belangrijk om e.e.a. te kunnen volgen.

Reageer

Wel vreemd dat M2 bij Delta is vrij geschakeld en bij Caiway niet. Een familielid heeft Caiway en daar is zonder smartcard geen beeld op deze zender.
                            Het lijkt wel of men niet meer omkijkt naar Caiway klanten.

Reageer

Inmiddels heeft Ziggo de zender ook open gezet en ZiggoVodafone heeft gratis telefoonverkeer mogelijk gemaakt van en naar Marokko.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X