Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle tv-zenders nu extra scherp, in HD!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het is zeer onwaarschijnlijk dat ze uhd op de coax gaan uitzenden want dat kost weer extra ruimte (bandbreedte) die er niet is.

Plus je hebt een nieuwe CI+ 1.4 module nodig die dit aankan en de meerderheid van de huidige dvr's is hiervoor niet geschikt.
    Ik weet waar ik over praat. Delta gebruikt gewoon de ci+1.3 module die sinds 2016 uit. Qua tech hoef je me niks wijs te maken. Daarbij heb ik het niet over 4k, want dat zal technisch niet mogelijk zijn via coax. Maar 1080p 50fps hdr via de coax is prima mogelijk! Maar de toekomst is interactieve tv en iptv. Dus zal enkel hiervoor gaan uitkomen. En dan moet je voor lief nemen dat de voetbal 30 seconden of langer achterloopt met het reallife gebeuren!
    Laatst bewerkt door Do60; 8 Jul 2023, 15:56.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Gisteren met een medewerker gechat op de delta tv website. Die zei tegen me dat ze in gesprek zijn. En het de bedoeling is dit jaar nog uhd uit te zenden op espn via delta. Voor het eerst dat ik eens een transperante medewerker sprak. Normaal is het altijd van is niet bekend of weten we niet. Datums beloofde hij ook niet. Maar het is de bedoeling dat het dit jaar gaat gebeuren. Zou toch erg fijn zijn, hoef ik ook niet over te stappen op kpn. Aangezien die al 2 jaar voorlopen met espn qua beeld via interactieve tv
      TotaalTV hintte ook laatst in die richting, o.a. het demokanaal is er om dit soort zaken te testen.
      De vertraging die jij benoemd is er bij KPN+ niet meer, daar geven ze streams 1 op 1 door.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

TotaalTV hintte ook laatst in die richting, o.a. het demokanaal is er om dit soort zaken te testen.
        De vertraging die jij benoemd is er bij KPN+ niet meer, daar geven ze streams 1 op 1 door.
        Dat lijkt me sterk. Zit altijd wat vertraging in. Dat zei de delta monteur ook tegen me

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Dat lijkt me sterk. Zit altijd wat vertraging in. Dat zei de delta monteur ook tegen me
          Klopt, zelfs bij COAX. Maar bij KPN geen 30 seconden meer,

Reageer

En even later schrijf je weer [
            Klopt, zelfs bij COAX. Maar bij KPN geen 30 seconden meer,
            Je bent niet echt duidelijk in je berichten. "Vertraging" is er eerst niet meer en even later is het "minder vertraging".
            Lijkt veel op je bericht over "retestrakke onscherpe beelden".

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
              En even later schrijf je weer [

Je bent niet echt duidelijk in je berichten. "Vertraging" is er eerst niet meer en even later is het "minder vertraging".
              Lijkt veel op je bericht over "retestrakke onscherpe beelden".
              Even goed lezen... Het ging over de vertraging "die jij benoemd"
              Dat was de 30 sec vertraging bij KPN. Die is er niet meer. Dat wil niet zeggen dat er niet nog "enige" vertraging is van bv enkele seconden....

Als je Bor steeds wil aanvallen moet je wel zorgen dat je de feiten goed hebt....
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 8 Jul 2023, 19:21.

Reageer

KPN heeft ook vertraging. Er is hoe dan ook verschil, al zal KPN (flink wat) minder vertraging hebben dan Delta. Ik heb op coax nu 35/38 seconden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

KPN heeft ook vertraging. Er is hoe dan ook verschil, al zal KPN (flink wat) minder vertraging hebben dan Delta. Ik heb op coax nu 35/38 seconden.
                  Klopt ik schrijf ook nergens dat KPN helemaal geen vertraging heeff 😉🤣. Op Coax begint de F1 ook niet exact op tijd. Er is altijd enige vertraging.
                  De vertraging bij Delta ITV is echter significant/aanzienlijk te noemen.

Het vreemd is dat kanaal 1 vergeleken met kanaal 701 ook een opvallend resultaat geeft.
                  Kanaal 701 heeft veel minder vertraging.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Jul 2023, 23:15.

Reageer

Mij is het ook niet helemaal duidelijk even een paar citaten waardoor bij mij de onduidelijkheid is ontstaan.:

"De vertraging die jij benoemd is er bij KPN+ niet meer, daar geven ze streams 1 op 1 door." Eveneens is in een eerdere post te lezen: "De vertraging kan voorkomen worden door de stream 1 op 1 door te geven." Volgens mij wordt gesuggereerd dat met het doorgeven van 1 op 1 streams voorkomen wordt dat de vertraging ontstaat. Of wordt er nou toch 'minder vertraging' bedoeld?

Reageer

Klopt ik schrijf ook nergens dat KPN helemaal geen vertraging heeff 😉🤣. Op Coax begint de F1 ook niet exact op tijd. Er is altijd enige vertraging.
                      De vertraging bij Delta ITV is echter significant/aanzienlijk te noemen.

Het vreemd is dat kanaal 1 vergeleken met kanaal 701 ook een opvallen resultaat geeft.
                      Kanaal 701 heeft veel minder vertraging.
                      Oh dus er wordt toch 'minder vertraging' bedoeld. Wat niet hetzelfde is als 'voorkomen van de vertraging', ook niet als nergens is beweerd dat de KPN helemaal geen vertraging heeft. Nog minder als niet eens duidelijk is naar wat 'de vertraging' verwijst. Verwarrend kan het helmaal worden als de lezer veronderstelt dat er altijd vertraging zal zijn.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X