Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle tv-zenders nu extra scherp, in HD!

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Alle tv-zenders nu extra scherp, in HD!

Leuker kunnen we het niet maken
    Alle tv-zenders nu extra scherp, in HD!
    Je had het misschien al gezien, maar we hebben goed nieuws voor al onze Interactieve TV-klanten: alle zenders in het basispakket (uitgezonderd lokale zenders) worden sinds deze maand in HD uitgezonden, oftewel high definition. Het beeld heeft nu een resolutie van 1920 bij 1080 beeldpunten. Dat betekent dat je nu nóg scherper tv kijkt!

Geldt 1080 bij 1920 beeldpunten ook voor de Duitse publieke zenders?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik zou het niet voor je weten ,ik kreeg dit van Delta in mijn email ,maar er zullen er wel zijn die het misschien weten

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Het geldt in ieder geval niet voor de coaxkabel dus het zal wel op interactief zijn.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het geldt in ieder geval niet voor de coaxkabel dus het zal wel op interactief zijn.
          Stond er ook in Driepinter voor al onze Interactieve TV-klanten

Reageer

het werd tijd....enne geduld is een schone zaak, met Delta komt het heus wel goed!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
              het werd tijd....enne geduld is een schone zaak, met Delta komt het heus wel goed!
              Wanneer ? en hoeveel jaar geduld

Reageer

hiep hiep hoera zeg nu nog dolby en 4k

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wimanena Bekijk bericht
                  hiep hiep hoera zeg nu nog dolby en 4k
                  Zeker , deze twee grote pijnpunten moeten nu eindelijk eens opgelost worden. ESPN UHD ook!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zeker , deze twee grote pijnpunten moeten nu eindelijk eens opgelost worden. ESPN UHD ook!
                    Helaas is het het 1080i x 1920! Dus geen native hd. Droevig! Anno 2023 nog niet eens full hd. 1080p ten opzichte van 1080i is zeker wel een groot verschil. Zeker met voetbalwedstrijden waardoor je beeldlijnen ziet bij snel camera werk. Espn is delta mee in gesprek. En ze hopen het dit jaar uit te rollen. Dat zou dan dus 1080p 50fps hdr worden. Maar toch wel weer jammer dat ze zeggen haarscherp beeld. Terwijl ze nog niet eens in full hd uitzenden. Ook hier wordt de klant weer in de maling genomen! heb een tv van 5000 euro, dan is minimaal 1080p x 1920 zeker een must bij tv kijken!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Stond er ook in Driepinter voor al onze Interactieve TV-klanten
                      Het is gewoon 1080i x 1920! Dus niet eens native hd. Heb ik op de coax ook al die resolutie. Daarbij mag ik hopen dat uhd op espn ook gewoon via de coax gaat als ze uhd gaan uitzenden met espn. Interactief loopt de voetbal ook gewoon 30 seconden of langer achter met via de coax!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

Helaas is het het 1080i x 1920! Dus geen native hd. Droevig! Anno 2023 nog niet eens full hd. 1080p ten opzichte van 1080i is zeker wel een groot verschil. Zeker met voetbalwedstrijden waardoor je beeldlijnen ziet bij snel camera werk. Espn is delta mee in gesprek. En ze hopen het dit jaar uit te rollen. Dat zou dan dus 1080p 50fps hdr worden. Maar toch wel weer jammer dat ze zeggen haarscherp beeld. Terwijl ze nog niet eens in full hd uitzenden. Ook hier wordt de klant weer in de maling genomen! heb een tv van 5000 euro, dan is minimaal 1080p x 1920 zeker een must bij tv kijken!
                        Kijk Bor dan ga ik helaas gelijk krijgen Wanneer ? en hoeveel jaar geduld

Reageer

Heb jij bronnen dat ESPN in gesprek is of aan het testen met Delta?

De vertraging kan voorkomen worden door de stream 1 op 1 door te geven. Er wordt nu een vertaling gedaan naar een eigen codec/ lagere bitrate en wellicht ook van 1080P naar 1080I.

Reageer

Het is gewoon 1080i x 1920! Dus niet eens native hd. Heb ik op de coax ook al die resolutie. Daarbij mag ik hopen dat uhd op espn ook gewoon via de coax gaat als ze uhd gaan uitzenden met espn. Interactief loopt de voetbal ook gewoon 30 seconden of langer achter met via de coax!
                            Het is zeer onwaarschijnlijk dat ze uhd op de coax gaan uitzenden want dat kost weer extra ruimte (bandbreedte) die er niet is.

Laatst bewerkt door driepinter; 8 Jul 2023, 21:54.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het is zeer onwaarschijnlijk dat ze uhd op de coax gaan uitzenden want dat kost weer extra ruimte (bandbreedte) die er niet is.

Plus je hebt een nieuwe CI+ 1.4 module nodig die dit aankan en de meerderheid van de huidige dvr's is hiervoor niet geschikt.
                              Gisteren met een medewerker gechat op de delta tv website. Die zei tegen me dat ze in gesprek zijn. En het de bedoeling is dit jaar nog uhd uit te zenden op espn via delta. Voor het eerst dat ik eens een transperante medewerker sprak. Normaal is het altijd van is niet bekend of weten we niet. Datums beloofde hij ook niet. Maar het is de bedoeling dat het dit jaar gaat gebeuren. Zou toch erg fijn zijn, hoef ik ook niet over te stappen op kpn. Aangezien die al 2 jaar voorlopen met espn qua beeld via interactieve tv

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X