Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Valse mail belasting dienst

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Valse mail belasting dienst

    Er krijgen weer veel mensen bericht van de valse belastingdienst ,met terug gave
    Niet aanklikken gelijk definitief verwijderen

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    Er krijgen weer veel mensen bericht van de valse belastingdienst ,met terug gave
    Niet aanklikken gelijk definitief verwijderen
    Er is al zoveel keren voor gewaarschuwd. GEEN ENKELE officiƫle instantie stuurt mails waarin je moet doorklikken.
    Gewoonweg NOOIT doen.

    Ze zien er vaak bedrieglijk echt uit. Ik kreeg er laatst een van de KvK en hoewel de hele tekst aannemelijk was heb ik hem bij het zien van het verzoek om op een link te klikken meteen weg gegooid.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht

      Er is al zoveel keren voor gewaarschuwd. GEEN ENKELE officiƫle instantie stuurt mails waarin je moet doorklikken.
      Gewoonweg NOOIT doen.

      Ze zien er vaak bedrieglijk echt uit. Ik kreeg er laatst een van de KvK en hoewel de hele tekst aannemelijk was heb ik hem bij het zien van het verzoek om op een link te klikken meteen weg gegooid.
      Zo denken u en ik erover ,maar je zal toch maar Dollartekens in je ogen hebben, en het zijn altijd mensen ,die net hun hoofd boven het water kunnen houden ,wat ik rond me hoor ,hebben veel mensen deze mail gekregen

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X