Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gezocht: Friendly users voor internetverbindingen over het netwerk van Delta Fiber Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gezocht: Friendly users voor internetverbindingen over het netwerk van Delta Fiber Nederland

    Dus wie het proberen wil geef je op :

    Gezocht: Friendly users voor internetverbindingen over het netwerk van Delta Fiber Nederland - INTERNET TOEGANG - Freedom Community
    Laatst bewerkt door driepinter; 9 Jun 2023, 16:58.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27
    Lekker prijsje voor de verbinding die beschikbaar is hier in de regio
    DSL?

    Freedom levert glasvezel op iedere Delta-glasvezelaansluiting.
    Overigens zijn die prijzen te duur, tenzij dit incl TV is. Echter dat loopt via (c)anaal digitaal.
    Dat is bagger!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2023, 17:27.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door 4454at27
      Lekker prijsje voor de verbinding die beschikbaar is hier in de regio
      Dat is xDSL wat enkel wordt gebruikt voor aansluitingen die echt geen andere keuzes hebben. De vraag van Frredom is voor aansluitingen die al glas via DeltaFiber hebben.

      Ik zou graag meedoen, ik heb al glas aangevraagd maar het blijft al 2 maanden verdacht stil. Mijn idee was om 1 jaar via Delta glasvezel te nemen en daarna zo snl mogelijk naar Freedom te gaan en de hobbyisten van zeelandnet en delta ver achter mij te laten. (Maar ik had geen andere keuze dan coax, ik kwam met adsl niet verder dan 48/15 wat echt niet meer van deze tijd is)

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X