Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CEO Delta nodigt Ziggo uit om diensten te leveren op DFN-netwerk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CEO Delta nodigt Ziggo uit om diensten te leveren op DFN-netwerk

    Kans klein, maar het begin is er. Nu KPN nog.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ber-glasvezel/

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Kans klein, maar het begin is er. Nu KPN nog.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ber-glasvezel/
    De kans is eerlijk gezegd best wel groot, in grote delen van het Deltagebied levert Ziggo niet, dit is een forse uitbreiding op hun portfolio.
    Bovendien ontloopt Ziggo de kosten voor DOCSIS4.0.

    Het enige alternatief is het COAX netwerk van Delta opkopen, die heb ik al eerder genoemd.
    Wie weet valt dit zelfs wel in de onderhandelingsstrategie.

    Ik deel de conclusies van Jarco geenszins.

    Overigens geldt ook hier: hoe wil Delta concurreren op TV gebied? Of is deze uitnodiging er een om samen te gaan met Ziggo om meer alternatieven op tafel te krijgen voor gesprekken die al lopen met andere fusiepartners?
    Ik heb de indruk dat men al aan tafel zit over een fusie met T Mobile.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2023, 13:42.

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat jij toch eens jouw glazendoek moet schoonpoetsen😀

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Ik denk dat jij toch eens jouw glazendoek moet schoonpoetsen😀
        Gek genoeg zit ik er niet vaak naast Jarco. Delta is mij te flirterig met andere partijen. Dat er op termijn fusies gaan komen van netwerken en/of providers dat gaat niet uitblijven.
        En dat Ziggo toch via glasvezel iets gaat doen.... Ziggo gaat het echt niet houden met COAX.

        Reageer


        • #5
          Delta flirt niet uit luxe. Er nemen veel te weinig 'homes passed' een abonnement. Het groeit niet hard genoeg voor EQT, die bij overgenomen bedrijven het overnamebedrag als lening op de balans zetten. Ga er maar van uit dat EQT (EQT Infrastructure V) DFN stevig onder druk zet om met iedereen en z'n moeder samenwerking te zoeken. Bordewolf; je zit er vaak genoeg naast, heel soms niet, meer geluk dan wijsheid. Meer consolidatie komt er wel aan.
          Laatst bewerkt door Koeba; 9 Jun 2023, 17:15.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Delta flirt niet uit luxe. Er nemen veel te weinig 'homes passed' een abonnement. Het groeit niet hard genoeg voor EQT, die bij overgenomen bedrijven het overnamebedrag als lening op de balans zetten. Ga er maar van uit dat EQT (EQT Infrastructure V) DFN stevig onder druk zet om met iedereen en z'n moeder samenwerking te zoeken. Bordewolf; je zit er vaak genoeg naast, heel soms niet, meer geluk dan wijsheid. Meer consolidatie komt er wel aan.
            Wat je aangeeft klopt, ze moeten een keuze maken, fuseren of zelf de zaken top in orde krijgen. Dat laatste gaat niet over internet, dat is snel en goedkoop. Maar het TV product moet top zijn en naar deze tijd. Het moet een feest zijn voor een ieder om naar Delta over te stappen.

            Voor de goede orde: ik ga in september “gewoon” weer verlengen mits ik een goede aanbieding krijg.
            Ik weiger te geloven dat de tv-afdeling helemaal stil zit en dat Delta zichzelf niet zou realiseren waarop ze zichzelf kunnen onderscheiden.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2023, 17:43.

            Reageer


            • #7
              Zo maar een reden waarom een overname niet aan de orde is. ACM gaat het nooit goedkeuren. Los van allerlei financiële en technische aspecten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Zo maar een reden waarom een overname niet aan de orde is. ACM gaat het nooit goedkeuren. Los van allerlei financiële en technische aspecten.
                Er zijn tegenwoordig voldoende providers op glasvezel, dus concurrentiebeding of monopolie speelt niet. Ik zou niet weten waar de ACM op zou moeten blaffen.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X