Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat vanaf vierde kwartaal IPv6-adressen geven aan glasvezelklanten

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta gaat vanaf vierde kwartaal IPv6-adressen geven aan glasvezelklanten

Dan is het er toch nog van gekomen na tien jaar tijd :

https://tweakers.net/nieuws/209734/d...elklanten.html
    Laatst bewerkt door driepinter; 15 May 2023, 14:42.

Haha, weer een puntje van mijn glazen bol die juist is. Goed nieuws !!!!!!

* Eind 2023 Ipv6 (aankondiging)

Verder was er al een pilot gaande, ik kon alleen niet achterhalen in welk gebied.
    Heel mooi!
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 May 2023, 17:35.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Dan is het er toch nog van gekomen na tien jaar tijd :

https://tweakers.net/nieuws/209734/d...elklanten.html
      Dit bedoel ik nu in mijn verhaal van het forum ik vraag me af of je wel toestemming heb om die link te delen want die is gewoon reclame maken voor een andere site

Reageer

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Dit bedoel ik nu in mijn verhaal van het forum ik vraag me af of je wel toestemming heb om die link te delen want die is gewoon reclame maken voor een andere site
        Aangezien Delta er voor kiest om niet direct naar haar klanten toe te communiceren maar via derden (tweakers), zal dit wel moeten.

Dan moeten ze maar een aankondiging doen op een eigen pagina.

Zoals iedereen weet communiceert Delta slecht en moet je het nieuws maar van andere bronnen vernemen..

Een link delen kan toch iedereen via social media (Whatsapp, Twitter, Facebook enz) zelfs via e-mail en andere fora.

Dus als Delta een mededeling doet via de PZC of Omroep Zeeland dan mogen we dat hier niet vermelden want dat is dan reclame maken ?
        Laatst bewerkt door driepinter; 16 May 2023, 06:55.

Reageer

Heb een poosje terug van een webjanus een berichtje gehad dat dit in verband met
          Nederlandse Reclame Code niet mocht links delen in het forum.
          Wie was die webjanus? Geen linkjes mogen delen? Moeilijk voor te stellen. Serieuze vraag.
          Laatst bewerkt door Koeba; 16 May 2023, 07:30.

Reageer

Er zijn een keer opmerkingen gemaakt dat je geen hele artikelen van een andere site hier moest gaan kopiëren omdat dan die site reclame inkomsten zou mislopen en het een inbruik op het auteursrecht zou kunnen zijn.
            Dat is iets heel anders dan een directe link naar een artikel geven wat die problemen dus juist niet heeft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Er zijn een keer opmerkingen gemaakt dat je geen hele artikelen van een andere site hier moest gaan kopiëren omdat dan die site reclame inkomsten zou mislopen en het een inbruik op het auteursrecht zou kunnen zijn.
              Dat is iets heel anders dan een directe link naar een artikel geven wat die problemen dus juist niet heeft.
              Je bent dus de meeloper

Reageer

Je bent dus de meeloper
                Wat bedoel je precies met 'meeloper'?

Reageer

Toestemming voor het plaatsen van een link? Wat is dat voor onzin, dat valt gewoon onder “fair use”. En reclame? Voor Tweakers? Die hebben reclame voor een linkje in een post hier waar misschien wel 10 mensen naar kijken, niet nodig hoor.

Spijkers, laag water. Dan wel trollen. Waarom doe je dat?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eucalypta Bekijk bericht

Toestemming voor het plaatsen van een link? Wat is dat voor onzin, dat valt gewoon onder “fair use”. En reclame? Voor Tweakers? Die hebben reclame voor een linkje in een post hier waar misschien wel 10 mensen naar kijken, niet nodig hoor.

Meer gevalletje klok, klepel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eucalypta Bekijk bericht

Let bij plaatsing van je bericht of vraag in het forum op het volgende:
                      • De forumindeling; plaats je bericht bij het juiste onderwerp. Twijfel je, stel dan je vraag via de optie � Stel je vraag� in het Welkom-forum.
                      • Formuleer een duidelijke titel bij je bericht, zodat andere leden ook snel kunnen zien waar het topic over gaat.
                      • Plaats je bericht maar op ��n plek binnen het forum.
                      • Wees zo volledig mogelijk, zodat moderators zo min mogelijk wedervragen hoeven te stellen om het probleem te achterhalen. Geef aan welke oplossingen voor je probleem je zelf al geprobeerd hebt.

Reageer

Kijk het is hier zo dat er berichten van andere sites worden gedeeld en dat moeten je zelf weten.
                        Maar als ik die op maandag lees en dan op dinsdag hier weer tegen kom vraag ik me af waarom.
                        Dat is enkel op dit forum zo nergens anders wordt dit toe gelaten.
                        Het is opgezet als service forum voor zeelandnet klanten.
                        Nu alles is overgenomen van Zeelandnet moeten ze dit forum sluiten en dan een nieuw forum maken van Delta.
                        En al wat hier wordt gedeeld met internet links van andere sites verbieden.
                        Zo simpel is dat.
                        Ben bezig om alle gedeelde links in kaart te brengen en te vergelijken met andere forums of daar er ook zoveel worden gedeeld.
                        Volgens de wet kan dit niet.

Reageer

Je bent dus de meeloper
                          Meeloper met wat of met wie? Ik snap je opmerking niet, kan je meer uitleg geven?

Reageer

Volgens de wet kan dit niet.
                            Welke wet? Kan je een linkje geven?

Reageer

De auteurswet in Nederland: wetten.nl - Regeling - Auteurswet - BWBR0001886 (overheid.nl)
                              Deze interpretatie van Auteursrechtnl > Ik wil jouw werk gebruiken > Hyperlinken laat ruimte voor linken naar websites. Volgens de wet kan en mag het dus wel, zij het onder voorwaarden.

Hoewel off topic toch relevant door de discussie die hier is ontstaan. Ik vind het ook wel handig; relevante bronnen komen ter beschikking.
                              Laatst bewerkt door spunsjketa; 16 May 2023, 14:15.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X