Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glaspoort najaar 2024 in Borsele

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Koeba

Dan zit jij straks bij de snelst groeiende club in Nederland

https://www.totaaltv.nl/nieuws/glasp...aansluitingen/
    Hier zou Glaspoort nog aan de slag moeten in het Cogasgebied. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

Reageer

Het is heel simpel. Als Delta Fiber het netwerk daar niet gaat verkopen dan komt er Glaspoort glasvezel. KPN herhaalt nog eens duidelijk met de huidige ontwikkeling bij Youfone dat het vast blijft houden aan de eigen strategie, En waar nodig is glasveel gaat overbouwen.

Reageer

Ze kunnen doen wat ze willen maar ik ga nooit naar de KPN

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
          Het is heel simpel. Als Delta Fiber het netwerk daar niet gaat verkopen dan komt er Glaspoort glasvezel. KPN herhaalt nog eens duidelijk met de huidige ontwikkeling bij Youfone dat het vast blijft houden aan de eigen strategie, En waar nodig is glasveel gaat overbouwen.
          Blijft het toch gek dat ik op de Glaspoort-pagina zie dat alle industrieterreinen in het Cogas-gebied ik onderzoek zijn, maar niet de dorps en stadskernen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Blijft het toch gek dat ik op de Glaspoort-pagina zie dat alle industrieterreinen in het Cogas-gebied ik onderzoek zijn, maar niet de dorps en stadskernen.
            Nee hoor, bedrijventerreinen zijn gewoon lucratiever om glasvezel aan te leggen.

Daar krijgen ze meer abonnees dan bij particulieren.

Dezelfde situatie zie je hier ook in Zeeland.
            Laatst bewerkt door driepinter; 2 Aug 2024, 06:38.

Reageer

Wat is een Cogas gebied?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk bericht
                Wat is een Cogas gebied?
                Volgens mij wonen daar wolven roedels.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

Volgens mij wonen daar wolven roedels.
                  Gebied wordt binnenkort afgesloten....

Reageer

Wat is een Cogas gebied?
                    https://nl.wikipedia.org/wiki/Cogas

Reageer

Verouderde info op wiki.
                      Bestaat dat gebied nog wel.?
                      Als ik postcode check doe met gemeenten die vermeld staan op wiki krijg ik DeltaFiber maar nergens Cogas.

Reageer

Over de Cogas-groep

Wij zijn al sinds 1966 actief als het regionale netwerkbedrijf in een groot deel van Twente en de Sallandse gemeente Hardenberg. Wij zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de aanleg, het onderhoud en het beheer van de netwerken voor gas, elektriciteit, (duurzame) warmte en telecommunicatie. Op deze manier zorgen we ervoor dat ruim 145.000 huishoudens kunnen koken, douchen, televisiekijken en online kunnen werken.
                        • Coteq Netbeheer is de onafhankelijke elektriciteits- en gasnetbeheerder binnen de Cogas-groep.
                        • Het bedrijfsonderdeel Cogas Infra werkt in opdracht aan het gas- en elektriciteitsnet van Coteq.
                        • Het bedrijfsonderdeel Cogas Duurzaam is energieleverancier en netbeheerder van onze duurzame energienetten (warmte en warmte-koudeopslag).
                        Onze aandeelhouders

Negen gemeenten in Twente en Salland zijn onze aandeelhouders. Zij maken ons sterk. Met iedere gemeente werken we nauw samen om hun doelen op het gebied van de energietransitie te realiseren. Dat is noaberschap.

Bron:
                        https://www.cogas.nl/

Reageer

Sinds 2020 volledig eigenaar (110.000 klanten) :

Glasvezel en coax - Cogas Groep

Reageer

Als Deltafiber de volledige eigenaar is sinds vier jaar bestaat er nu toch niet een Cogas gebied?

Reageer

Als Deltafiber de volledige eigenaar is sinds vier jaar bestaat er nu toch niet een Cogas gebied?
                              Klopt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Klopt
                                Het gebied op zich wel. Cogas Infra doet nog steeds de glasvezelwerkzaamheden.
                                Maar dit staat met name bekend als Cogasgebied omdat dit eerder Ziggo-terrein was wat "gekaapt" is door Caiway.
                                Destijds was men daar behoorlijk verbolgen over. Ik moet zeggen dat ik nu prima zit bij Delta, geen klachten al jaren niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X