Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Glaspoort najaar 2024 in Borsele
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtHet is heel simpel. Als Delta Fiber het netwerk daar niet gaat verkopen dan komt er Glaspoort glasvezel. KPN herhaalt nog eens duidelijk met de huidige ontwikkeling bij Youfone dat het vast blijft houden aan de eigen strategie, En waar nodig is glasveel gaat overbouwen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Blijft het toch gek dat ik op de Glaspoort-pagina zie dat alle industrieterreinen in het Cogas-gebied ik onderzoek zijn, maar niet de dorps en stadskernen.
Daar krijgen ze meer abonnees dan bij particulieren.
Dezelfde situatie zie je hier ook in Zeeland.Laatst bewerkt door driepinter; 2 Aug 2024, 06:38.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtWat is een Cogas gebied?
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
Volgens mij wonen daar wolven roedels.
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtWat is een Cogas gebied?
- 1 Like
Reageer
-
Over de Cogas-groep
Wij zijn al sinds 1966 actief als het regionale netwerkbedrijf in een groot deel van Twente en de Sallandse gemeente Hardenberg. Wij zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling, de aanleg, het onderhoud en het beheer van de netwerken voor gas, elektriciteit, (duurzame) warmte en telecommunicatie. Op deze manier zorgen we ervoor dat ruim 145.000 huishoudens kunnen koken, douchen, televisiekijken en online kunnen werken.- Coteq Netbeheer is de onafhankelijke elektriciteits- en gasnetbeheerder binnen de Cogas-groep.
- Het bedrijfsonderdeel Cogas Infra werkt in opdracht aan het gas- en elektriciteitsnet van Coteq.
- Het bedrijfsonderdeel Cogas Duurzaam is energieleverancier en netbeheerder van onze duurzame energienetten (warmte en warmte-koudeopslag).
Negen gemeenten in Twente en Salland zijn onze aandeelhouders. Zij maken ons sterk. Met iedere gemeente werken we nauw samen om hun doelen op het gebied van de energietransitie te realiseren. Dat is noaberschap.
Bron:
https://www.cogas.nl/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtAls Deltafiber de volledige eigenaar is sinds vier jaar bestaat er nu toch niet een Cogas gebied?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Klopt
Maar dit staat met name bekend als Cogasgebied omdat dit eerder Ziggo-terrein was wat "gekaapt" is door Caiway.
Destijds was men daar behoorlijk verbolgen over. Ik moet zeggen dat ik nu prima zit bij Delta, geen klachten al jaren niet.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer