Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vertraging KPN televisie glasvezel wordt nog minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vertraging KPN televisie glasvezel wordt nog minder

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-z...aging-signaal/

    Dit is zeer goed nieuws. Zou Delta stilzitten of ook in de loop van dit jaar met iets uit de hoge hoed komen

  • #2
    Wat denk jezelf? Stilzitten natuurlijk

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
      Wat denk jezelf? Stilzitten natuurlijk
      Ik heb een andere indruk.

      Reageer


      • #4
        Zijn jouw indrukken gebaseerd op luchtkastelen?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik heb een andere indruk.
          Dat mag, maar waarom vraag je het dan?
          Laatst bewerkt door Roma; 18 Apr 2023, 07:36.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-z...aging-signaal/

            Dit is zeer goed nieuws. Zou Delta stilzitten of ook in de loop van dit jaar met iets uit de hoge hoed komen
            Droom verder

            Ik weet dat ze achter de schermen hard werken om alles wat er bij jou op je tv te zien is ik zou zeggen waadeer dat eens inplaatsvan iedere week te lopen zeiken over Delta en Kpn met je reclame van totaaltv

            Reageer


            • #7
              Leuk! Het spel staat weer op de wagen. Gezellige een spelletje doen in de huiskamer!

              Reageer


              • #8
                Het gaat de dierenbosbewoner puur om de aandacht.

                Natuurlijk is het raar de dierenbos bewoner zich eerst de vraag te stellen of Delta meegaat met ........
                Een uurtje later is het geen vraag meer maar heeft dezelfde dierenbosbewoner hij de indruk dat ..........

                In het grote dierenbos kan het blijkbaar niet gek genoeg zijn

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Het gaat de dierenbosbewoner puur om de aandacht.

                  Natuurlijk is het raar de dierenbos bewoner zich eerst de vraag te stellen of Delta meegaat met ........
                  Een uurtje later is het geen vraag meer maar heeft dezelfde dierenbosbewoner hij de indruk dat ..........

                  In het grote dierenbos kan het blijkbaar niet gek genoeg zijn
                  En in de donkere krochten van Zeelandnet forum is er ook altijd weer een stoffig type die als een vaatdoek de boel van positief commentaar voorziet.....

                  Reageer


                  • #10
                    Als toevoeging op mijn eerdere bericht kunnen alle providers die in de wholesale de zenders van KPN afnemen ook dezelfde hoogwaardige streams afnemen en doorgeven.

                    Reageer


                    • #11
                      Op een willekeurige kinderdagverblijf ligt het IQ hoger als van verschillende mensen hier op het forum zucht!!!!!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Als toevoeging op mijn eerdere bericht kunnen alle providers die in de wholesale de zenders van KPN afnemen ook dezelfde hoogwaardige streams afnemen en doorgeven.
                        KPN Wholesale biedt het aan maar de provider kan zelf de bandbreedte kiezen.

                        Reageer


                        • #13
                          We w888 maar af, delta/caiway is in ieder geval niet een van de koplopers mbt nieuwe ontwikkelingen.

                          Reageer


                          • #14
                            Zelfs trendvolgen lukt Delta niet gezien het getob met Dolby Digital geluid.

                            Reageer


                            • #15
                              Heeft iemand al vernomen of Delta ook stappen zet om de vertraging te verkleinen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X