Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA heeft beste netwerk in Zeeland, Overijssel en Zuid-Holland en biedt landelijk de beste klantenservice

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA heeft beste netwerk in Zeeland, Overijssel en Zuid-Holland en biedt landelijk de beste klantenservice

    DELTA heeft beste netwerk in Zeeland, Overijssel en Zuid-Holland en biedt landelijk de beste klantenservice | DELTA Fiber

    Het onderzoek zelf

    Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2023, 08:08.

  • #2
    Had niet anders verwacht zo lang er internet is van Zeelandnet heb ik geen klachten gehad

    Reageer


    • #3
      Er staat eigenlijk wat anders in dit onderzoek (pagina 9) Zeeland is te klein om representatief te zijn (< 1 miljoen inwoners), Overijssel T-Mobile kampioen en in Zuid-Holland Caiway.
      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2023, 08:28.

      Reageer


      • #4
        Alles moet groter en nog groter en wie is de dupe de klant want die moet betalen

        Reageer


        • #5
          Nu nog glasvezel aanleggen in mijn appartement ,1 hoog schijnt heel moeilijk te zijn

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
            Alles moet groter en nog groter en wie is de dupe de klant want die moet betalen
            De klant betaalt altijd, wat is er hier anders?

            Reageer


            • #7
              šŸ«£laat dat BESTE maar weg
              de meeste problemen bedoelen ze eerderšŸ„“

              Reageer


              • #8
                Het enigste wat mij frustreet is dat delta er is voor de Zeeuwen zeggen ze maar overal in nederland leggen ze glasvezel aan behalve in zeeland daar zijn nog plaatsen genoeg waar dit nog moet gebeuren .
                En maar op hun borst kloppen dat ze het zo goed doen in overijsel en zuid holland .

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Er staat eigenlijk wat anders in dit onderzoek (pagina 9) Zeeland is te klein om representatief te zijn (< 1 miljoen inwoners), Overijssel T-Mobile kampioen en in Zuid-Holland Caiway.
                  Valt de claim van Delta Fiber dan eigenlijk niet ietwat onder Fake News?

                  Reageer


                  • #10
                    Ik weet niet wat ze onder beste verstaan, maar wat service betreft kunnen ze nog wel wat leren van dere poviders. Ik wacht bijvoorbeeld al sinds november op een monteur om mijn internet aan te sluiten. Een afspraak maken met dat Guidion is een regelrechte ramp. Je mag zelf een voorkeur dag invullen. Ik kan absoluut niet op donderdag en at denk je? Elke keer word ik op donderdag ingedeeld. Ik meld me dan netjes af en dan is het maar weer afwachten wanneer ze weer contact opnemen. Ik heb een keer telefonisch een afspraak gemaakt voor een vrijdag. Hele dag gewacht, geen monteur op komen dagen. Ik mailen krijg ik te horen dat de monteur was uitgevallen. Hallo, wel een dikke disclaimer van afspraak = afspraak en als de klant niet thuis is er kosten in rekening worden gebracht, maar hoe zit dat andersom? Betaalt Delta mijn overbodige genomen vakantiedag ook terug dan?
                    Ik heb de massel dat ik zelf de glasvezel al heb aangesloten. Ik ben echter niet tevreden over de snelheid. van de 1000/1000 blijft er 550/900 over en via de Deco boven, nog geen 5 meter (hout skelet bouw) van het modem beneden blijft er bedraad naar de Deco iets van 100/100 over.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X