Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN gaat regelmatig het tv-product verbeteren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Is een paar weken terug jubelberichten al oud?
    Ik probeer gewoon iets te begrijpen.
    Nee hoor, je bent je nog steeds als een klein kind alleen maar aan het afreageren op Bor... Dat is echt overduidelijk. En dat is dan ook bijna jouw enige bijdrage aan dit forum.
    Jammer, en vooral heel irritant voor de andere gebruikers.

    Reageer


    • #17
      Ik blijf puur bij feiten van wat ik hier recent gelezen heb.
      Je mag van mij alles hier alles schrijven over mij wat je maar wilt.
      Maar verwacht niet als ik iemands bijdrage niet vindt rijmen met vlak daarvoor gedane uitlatingen, dat ik dan net doe alsof ik dat niet opmerkelijk vind.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
        Ik blijf puur bij feiten van wat ik hier recent gelezen heb.
        Je mag van mij alles hier alles schrijven over mij wat je maar wilt.
        Maar verwacht niet als ik iemands bijdrage niet vindt rijmen met vlak daarvoor gedane uitlatingen, dat ik dan net doe alsof ik dat niet opmerkelijk vind.
        Welke feiten dan? Nogmaals er is geschreven “Tijdelijk minder aanwezig”, nergens staat dus niet meer aanwezig. Je eigen feiten kloppen dus ook niet erg en dat is precies waar je een ander op aanvalt.


        Reageer


        • #19
          Waar val ik Bordewolf aan op over zijn tijdelijke afwezigheid?
          Ik vermoed dat je nu bijdragen van anderen op mij projecteert, Caiway55.
          Ik heb er zelfs helemaal niets over gezegd!

          Reageer


          • #20
            Sorry, je hebt gelijk. Ik haal er een paar door elkaar. Ben dat negatieve gedoe ook zo zat, Waarom steeds alleen maar op de persoon, het maakt niet uit wat er dan geschreven wordt er volgt altijd wel een aanval.
            Zie het bericht van Bor gewoon als een positieve en informerende bijdrage en laat het daarbij wanneer je het om een of andere reden niet interessant vindt.

            Reageer


            • #21
              https://forum.kpn.com/

              Er is nog plaats voor je.

              Reageer


              • #22
                Waar gaat dit over , op het kinderdagverblijf hoor ik betere dialogen dan hier "zucht"

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X