Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN met HD+ 1 op 1 streams

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN met HD+ 1 op 1 streams

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-i...g-beter-beeld/

    KPN gaat sowieso de eerste 10 kanalen met een hogere bandbreedte doorgeven.
    Het artikel geeft aan dat ze streams 1 op 1 gaan doorgeven zonder het omzetten van het signaal.
    Dit maakt een einde aan een groot deel van vertragingen,

    Benieuwd of Delta mee kan.

  • #2
    Omdat Delta met zoveel dingen al niet meekan, verwacht ik het niet.

    Reageer


    • #3
      Tof ben benieuwd!

      Reageer


      • #4
        Als het interactieve kastje al van de leg af gaat bij Dolby Digital geluid vraag ik me af of een hogere bitrate van deze kanalen de boel ook niet ontregelt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-i...g-beter-beeld/

          KPN gaat sowieso de eerste 10 kanalen met een hogere bandbreedte doorgeven.
          Het artikel geeft aan dat ze streams 1 op 1 gaan doorgeven zonder het omzetten van het signaal.
          Dit maakt een einde aan een groot deel van vertragingen,

          Benieuwd of Delta mee kan.
          Broodje aap verhaal valt mee dat je er niet bij zet naar keuze van de klant.
          Heb je dat stuk goed gelezen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

            Broodje aap verhaal valt mee dat je er niet bij zet naar keuze van de klant.
            Heb je dat stuk goed gelezen?
            je kan Jarco Kriek vragen wat er waar is en wat niet. Daar moet je niet voor bij mij zijn. Ik schrijft niet op TotaalTV.

            Reageer


            • #7
              Ik sta zelf soms met vraagtekens boven mijn hoofd wat Bor uit woorden denkt te kunnen halen, maar de aantijging dat zijn opmerking een 'broodje aap' verhaal is die kan ik ook niet plaatsen.

              Het hele verhaal wat in het artikel staat is namelijk bevestigd.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Ik sta zelf soms met vraagtekens boven mijn hoofd wat Bor uit woorden denkt te kunnen halen, maar de aantijging dat zijn opmerking een 'broodje aap' verhaal is die kan ik ook niet plaatsen.

                Het hele verhaal wat in het artikel staat is namelijk bevestigd.
                Het blijkt maar weer dat schrijven een kunst is. Soms kun je zinnen net anders lezen dan de schrijver bedoelt.
                Maar ik ben de eerste die rectificeert als ik fout zit :-). In dit geval klopt er gewoon wat er op TotaalTV staat.

                Reageer


                • #9
                  Jij bent eerder de laatste die reflecteert,Bordewolf.
                  Zo vaak heb je al voorspellingen gedaan die niet uitkwamen.
                  Menig aanname die je nam maar niet onderbouwde.
                  Als je op zulke dingen wordt gewezen zwijg je opeens in alle toonaarden. Dat is zoals ik jou hier ervaar.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Jij bent eerder de laatste die reflecteert,Bordewolf.
                    Zo vaak heb je al voorspellingen gedaan die niet uitkwamen.
                    Menig aanname die je nam maar niet onderbouwde.
                    Als je op zulke dingen wordt gewezen zwijg je opeens in alle toonaarden. Dat is zoals ik jou hier ervaar.
                    Dat spijt me dan zeer. Als ik nog moet opschrijven hoe ik jou ervaar dan ben ik tegen het einde van het jaar nog niet klaar, dus laten we het aub on topic houden.

                    Reageer


                    • #11
                      Wat me in die artikel het meest aanstond, is het 1 op 1 doorgeven van het signaal. Kennelijk wordt een groot deel van de vertraging via glasvezel geëlimineerd.
                      Delta zal overigens ook wel een plan B klaar hebben liggen mijns inziens. Met de Android-app kan men een android-apparaat ondersteunen.
                      Met name 4K en UHD leveren wordt toch voor dit jaar een soort must voor Delta om bij te blijven.

                      Reageer


                      • #12
                        Denk dat ze eerder teruggaan naar SD dan dat ze overgaan op 4K en UHD. 😉🥴😌
                        Sorry hoor, ben echt niet zo optimistisch na de afgang met de DD doorgifte. 4K is zeker nog geen standaard, DD echter wel en zelfs dat lukt niet.

                        Reageer


                        • #13
                          Hier een review op TV+ van KPN
                          KPN TV+: Ben jij een ZAPPER of een STREAMER? - YouTube

                          Dit ziet er gelikt uit en ook nog een geschikt voor 4K, UHD, Dolby Vision, HDR, HLG etc.

                          Reageer


                          • #14
                            Daar zit jij minstens voor een jaar weer ver vandaan, Bordewolf.

                            Het filmpje is trouwens al een half jaar oud. Gezien de regelmatige updates die KPN doorvoert
                            is het nu al weer een andere beleving als toen.
                            Laatst bewerkt door Praathuis; 30 Aug 2023, 14:02.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                              Daar zit jij minstens voor een jaar weer ver vandaan, Bordewolf.

                              Het filmpje is trouwens al een half jaar oud. Gezien de regelmatige updates die KPN doorvoert
                              is het nu al weer een andere beleving als toen.
                              Afgezien er van dat de beleving inderdaad bijna dagelijks verandert, waarom het borvuurtje toch weer opstoken? Je kunt je punt toch makkelijk maken zonder hem aandacht te geven? Is het dan opzet of desinteresse?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X