Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welk netwerk wordt als eerste verkocht?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Welk netwerk wordt als eerste verkocht?

Wordt er in 2023 al een vast Nederlands netwerk verkocht? Of wachten netwerkeigenaren nog minimaal een jaar? Dat er iets op enig moment gaat wijzigen, staat als een paal boven water.
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...rste-verkocht/

ODF en EQT/DFN samen zien ik volgend jaar wel gebeuren. Ze zitten niet in elkaars vaarwater, dus voor beide een uitbreiding.
    Wie wie gaat overnemen, zeg het maar.

Reageer

Dit is ook wel een interessante gedachte :

En dan zijn er ook nog eens marktkenners die verwachten dat VodafoneZiggo in de vorm van netwerksharing tijdelijk toevlucht tot het Delta Fiber-netwerk gaat zoeken om in de tussentijd het eigen Ziggo HFC-netwerk te verglazen

Bron
      Laatst bewerkt door driepinter; 26 Dec 2022, 20:55.

Reageer

Ik verwacht wel dat DFN wel gekocht gaat worden,
        & Dat er veel mensjes waaronder ik in Januari naar KPN gaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dit is ook wel een interessante gedachte :

En dan zijn er ook nog eens marktkenners die verwachten dat VodafoneZiggo in de vorm van netwerksharing tijdelijk toevlucht tot het Delta Fiber-netwerk gaat zoeken om in de tussentijd het eigen Ziggo HFC-netwerk te verglazen

Bron
          Tegenwoordig kan ik zelfs de eerste drie gratis zaken op telecompaper niet meer inzien.

Ik heb er zelf al op gewezen dat Ziggo in mijn visie niet voor niets ook met IPTV-only decoders komt. Voor Ziggo is het werkgebied van Delta OOK een uitbreiding van het marktgebied. In veel van de Caiwaygebieden en Zeeland met coax heeft Caiway en Delta de macht over zowel coax als glasvezel en kan men (nog) niet overstappen op Ziggo. En voor mij blijft ook nog altijd boven de markt hangen dat Ziggo uberhaupt coax van Caiway en/of Delta gaat kopen wanneer ze echt helemaal niet naar glasvezel willen. Delta heeft qua strategie het coaxnetwerk goed onderhouden, maar niet met de intentie om dat nog jarenlang beschikbaar te houden daar waar men glasvezel aanlegt. Voor zover is wel duidelijk.
          En het laatste stukje verglazen is kennelijk minder simpel dan gedacht. Waarom legt Delta er immers nog een glasnetwerk naast ipv het oude coaxnetwerk verglazen? Geloof me Ziggo gaat dat laatste stukje echt niet verglazen.

Het wordt een spannend jaar, aangezien de huidige werkwijze met zo veel beleggers en investeerders geen houdbare is.
          De eindklant wil ook geen 3 of 4 aansluitingen.

Maar goed alles past onder het kopje glazen bol. Je kan nog zo veel varianten verzinnen:
          * T Mobile die Caiway overneemt of Caiway en Delta.
          * Liberty Global koopt een glasvezelnetwerk op
          * KPN neemt een glasvezelnetwerk op

Maar een logische variant is in mijn visie ODF samen met Delta.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Dec 2022, 23:50.

Reageer

Waarom ga je naar KPN, Zeeuwse?

Reageer

@ Klapstoel , Puur eigelijk ivb korting op mobiel per maand.
              & Tja ook toch wel voor het tv product.

Reageer

Ik begrijp je hoor.
                Het televisie product van KPN zal wel een verademing zijn, denk ik.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                  @ Klapstoel , Puur eigelijk ivb korting op mobiel per maand.
                  & Tja ook toch wel voor het tv product.
                  Is Delta dit niet nu in sneltreinvaart aan het achterhalen? Februari alles HD, Dolby zal men ook echt fixen. Daarna andere geluidssporen en UHD lijkt me.
                  Delta doet 1 ding goed: niet alles tegelijk willen, eerst het ene goed afronden dan het volgende.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Is Delta dit niet nu in sneltreinvaart aan het achterhalen? Februari alles HD, Dolby zal men ook echt fixen. Daarna andere geluidssporen en UHD lijkt me.
                    Delta doet 1 ding goed: niet alles tegelijk willen, eerst het ene goed afronden dan het volgende.
                    Sneltreinvaart zou ik het niet willen noemen maar goed prima
                    Ik hoop voor u & de andere klanten dat dit toch een keer komt 👍

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X