Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe MIjnDELTA voor Energie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik gebruik sinds kort de p1 meter en watermeter van homewizard. Dat werkt helemaal perfect. Stroom en water wordt gemeten per seconde en gas per 5 minuten. Deze week ook nog de kwh meter besteld voor het aflezen van de teruglevering van mijn zonnepanelen.

    Reageer


    • #17
      Ik vraag mij wel af waar de jaarnota's zijn gebleven, die kan ik nergens meer terugvinden.

      Misschien dat iemand hier meer van weet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ik vraag mij wel af waar de jaarnota's zijn gebleven, die kan ik nergens meer terugvinden.

        Misschien dat iemand hier meer van weet.
        Dat viel mij ook op vorige week. Ik wilde die van 2021 even bekijken om een doelgemiddelde in te stellen, maar jaarafrekening was nergens te vinden. Gelukkig had ik hem ook op de PC staan, maar vind het heel vreemd dat ze verdwenen zijn in Mijn Delta.

        Reageer


        • #19
          Nieuw!
          Op mijn delta energie zou je nu je verbruik kunnen zien.
          Jammer, maar enkel deze tekst in het scherm.

          Mmm, hier gaat iets mis en daar kun jij helemaal niets aan doen. Het probleem ligt bij ons. Het goede nieuws is: onze webmaster krijgt deze melding ook en gaat snel aan de slag om het op te lossen. Voor iedereen die een beetje handig is met computers: onze server geeft de melding ‘http 500 – internal server error’.

          Reageer


          • #20
            Ja, allemaal leuk en goed bedoeld....

            De nota over december kan niet worden opgevraagd. Al de vorige wel. Trouwens ook geen mailtje ontvangen met de factuur.

            Kunnen jullie dit ook even nakijken? Bvd.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

              Dat viel mij ook op vorige week. Ik wilde die van 2021 even bekijken om een doelgemiddelde in te stellen, maar jaarafrekening was nergens te vinden. Gelukkig had ik hem ook op de PC staan, maar vind het heel vreemd dat ze verdwenen zijn in Mijn Delta.
              Jaarnota komt dus binnenkort.
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X