Oorspronkelijk gepost door Klapstoel
Bekijk bericht
Laat wel onverlet dat de medewerkers die hier posten desalniettemin hard werken om alles op de rit te krijgen en te houden! En ik wil deze medewerkers met hand en tand verdedigen, binnen wat ze kunnen doen, doen ze er alles aan. Wanneer de rest van de organisatie alleen maar zand in de motor gooit ipv olie dan gaat het nooit werken.
De vraag is of het nodig is overal te roepen alsof het een drama is.
Dolby uitzetten op 10 kanalen is een tijdelijke maatregel om te zorgen dat het tv product in elk geval werkt en dat is gelukt, beter dit dan kwakkelend beeld.
Het is wel duidelijk dat de extra vraag naar de steams inclusief Dolby bij veel bekeken programma’s een probleem is en dat dit een capaciteit/serverprobleem/bufferingsprobleemis. Ik mag aannemen dat het directielid dat al weken terug deze extra investering moest goedkeuren dit alsnog met spoed gaat doen en men alvast extra inkoopt voor UHD en 4K! Of gaat dan zijn bonus niet door einde jaar? Delta maakt hoge winsten, de enige die echt profiteren is het management, die krijgen hun bonussen wel, de klant kan al 5 jaar lang stikken met een halfgaar tv product, dat slechts in kleine stappen kan worden verbeterd.
Ziggo zet in 4 maanden tijden een nieuwe IPTV box met software op, met Dolby, met stereogeluid wanneer het Dolbysignaal er niet is en met 4K en UHD. Wanneer je als Deltaklant dat zou zien dan zou je spontaan een orgasme krijgen. Dat zijn zaken waar Delta al 5/6 jaar mee loopt aan te modderen,
Zelfs de native tv-apps die aanstaande hebben kennen weer geen Dolbygeluid etc.Terwijl KPN met veel succes het songfestival in Dolby Atmos, 4K bracht en met een extra UHD kanaal.
Reageer