Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Focus FTTH: Delta Netwerk start nieuwe projecten in verschillende delen van het land

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Focus FTTH: Delta Netwerk start nieuwe projecten in verschillende delen van het land

    Delta gaat nu aanleggen zonder vraagbundeling om het netwerk nog verder uit te breiden en een deel met vraagbundeling in Friesland en Drenthe
    Bron Telecompaper :https://www.telecompaper.com/nieuws/...ntent=textlink

    Delta Netwerk heeft aangekondigd glasvezelnetwerken op meerdere plaatsen in Zuid-Holland te gaan uitrollen zonder dat het eerst campagnes gaat voeren. De uitrol is in voorbereiding in Alblasserdam, Sliedrecht en Voorhout en Warmond. De laatste twee kernen liggen in de gemeente Teylingen.

    Delta Netwerk is vraagbundelingscampagnes gestart in Stadskanaal (20%, einddatum 7 december), Eijsden-Margraten, inclusief buitengebied (35%, einddatum 23 november) en de dorpen in de gemeente Tytsjerksteradiel, te weten Burgum, Hurdegaryp, Noardburgum, Gytsjerk, Oentsjerk, Garyp, Tytsjerk, Eastermar, Sumar, Ryptsjerk, Mûnein, Suwâld, Aldtsjerk, Earnewâld en Wyns (25%, einddatum 30 november).
    Schagen


    De vraagbundeling in Schagen betreft niet de kern Schagen zelf, maar de dorpen Burgerbrug, Callantsoog, Dirkshorn, Petten, Schagerbrug, Sint Maarten, Sint Maartensbrug, Tuitjenhorn en Waarland.


  • #2
    L b

    Reageer


    • #3
      Misschien dat ze eerst zorgen ,dat iedereen een goede TV ontvangst heeft
      Want nu word het toch wel bar en boos met de meldingen slechte ontvangst, en nog meer ellende

      Reageer


      • #4
        Ik hoor om mij heen ook erg veel klachten. Ik denk personeelstekort.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X