Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lay-out Zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Lay-out Zeelandnet

    Op de site van Zeelandnet kan je de de Lay-out zelf indelen met de eigen keuze voor een nieuwsbron. Heel irritant vind ik dat regelmatig mijn instelling automatisch wordt veranderd in HV Zeeland en Net Binnen, terwijl ik de Volkskrant en Nu.nl had ingesteld. Waarom doet Zeelandnet dat steeds?

  • #2
    Dat gebeurd als je je geschiedenis en cookies wist

    Reageer


    • #3
      Vreemd, ik zie nog 10 dagen geschiedenis en cookies heb ik niet gewist.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Peer Bekijk bericht
        Vreemd, ik zie nog 10 dagen geschiedenis en cookies heb ik niet gewist.
        Dat zegt op zich niets; de aanbieder (Zeelandnet in dit geval) kan de levensduur van een cookie wijzigen (meest voorkomende oorzaak). Dit gebeurt meestal na onderhoud of een aanpassing van de cookie-instellingen/AVG settings. Het probleem hoeft dus niet altijd aan jouw kant te worden veroorzaakt.

        Het is ook mogelijk dat je eigen AV programma de betreffende cookies uit je browser cache wist (na update van het programma of wijziging van de bewaartermijn van cookies). Kan zelfs te maken hebben met een update van je browser.

        Ik zou je tijdelijke internetbestanden (browser) allemaal verwijderen en de instelling(en) opnieuw doen. Houd daarna goed in de gaten wanneer die instellingen weer gewijzigd zijn en wat er op dat moment op je eigen computer is gewijzigd. Niet dat daarmee het probleem wordt opgelost, maar je kunt dan wel duidelijker krijgen wat de oorzaak kan zijn.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 31 May 2022, 17:32.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          De nieuwsitems die je hebt ingesteld worden via een cookie door je browser onthouden.
          Als je deze cookie verwijdert, weet de voorpagina niet meer welke nieuwsitems je had ingesteld en zal hij de standaard nieuwsitems vertonen.

          Het kan ook dat je browser cookies blokkeert of bij het afsluiten van je browser automatisch verwijderd.
          Ook in dat geval krijg je bij een volgend bezoek de standaard nieuwsitems te zien.


          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X