Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Waar noem ik Ziggo?
    In andere replies op andere postings. Meerdere keren. Maar ik ga ophouden met op je reageren zo. Je ontkent hoe dan ook dat je iets gezegd hebt en dat is onfris en oneerlijk. Sterkte er mee verder. Nee, ik ga niet rapporteren, daar is dit gedoe gewoon te sneu voor en de rapportage ook niet voor bedoeld...

    Reageer


    • #17
      Ik vind dat Bor wel zijn bron moet vermelden. Omgekeerd was hij er altijd als de kippen bij om bronvermelding te eisen bij anderen. De voorbeelden hiervan zijn talrijk.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Ik vind dat Bor wel zijn bron moet vermelden. Omgekeerd was hij er altijd als de kippen bij om bronvermelding te eisen bij anderen. De voorbeelden hiervan zijn talrijk.
        Ik vind het de moeite niet meer. Op elke (normale, redelijke, terechte) vraag hebben ze een wedervraag of een flauw ontwijkend non-antwoord. Als we nou eens stoppen met op ze te reageren, sterft het gezeik hoop ik vanzelf uit.

        Reageer


        • #19
          Dus voor 400Mbps betalen bestaande klanten € 10,00 en zij krijgen een flexpakket basis van 300Mbps.
          € 10,00 euro voor een 100Mbit sneller internet is best prijzig.

          Ik denk dat ik maar terug ga naar een flexpakket basis 300 snel zat en bespaar € 10,00

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Kimo Bekijk bericht
            Dus voor 400Mbps betalen bestaande klanten € 10,00 en zij krijgen een flexpakket basis van 300Mbps.
            € 10,00 euro voor een 100Mbit sneller internet is best prijzig.

            Ik denk dat ik maar terug ga naar een flexpakket basis 300 snel zat en bespaar € 10,00
            Dat probleem zouden ze wel eens afgedekt kunnen hebben want nieuwe flexpakket basis klanten krijgen nog gewoon 150 Mbps.

            Reageer


            • #21
              Bestaande klanten hebben zoiezo al een flexpakket basis van €50 in de toekomst 300Mbps. Nieuwe klanten kunnen de flex basis van €47.50 afsluiten 150Mbps.
              Als je extra snelheid 400Mbps uitschakeld ga je weer terug naar de basis.
              Ik denk niet dat ze dit afgedekt hebben. Maar we zullen zien misschien hebben ze wat haken en ogen ingebouwd.

              Reageer


              • #22
                Ik kreeg mail van Delta met deze mededeling:
                "De prijs voor uw TV & Internet Premium abonnement wordt 3 euro per maand hoger. Het nieuwe maandbedrag is voortaan 70,50 euro. Daarnaast hebben we goed nieuws. Uw huidige internetsnelheid gaat van 300/50 Mbps naar wel 400/100 Mbps."

                We hebben echter ons abonnement eind vorig jaar met 2 jaar verlengd en daarbij een snelheidsupgrade naar 1 Gbps gehad. Het bericht klopt dus niet. Mag deze prijsverhoging dan wel?

                Reageer


                • #23
                  slicer

                  Contact hierover opnemen met de klantenservice lijkt mij het verstandigst.

                  Prijs van 1 Gpbs blijft hetzelfde maar tv en bellen gaat ook naar boven.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 26 May 2022, 14:42.

                  Reageer


                  • #24
                    mijn abonnement blijft in prijs gelijk.
                    Heel netjes!
                    Dat mag ook wel eens gezegd worden.
                    En belangrijk, het werkt zoals het hoort te werken.

                    Reageer


                    • #25
                      Ergens snap ik het niet helemaal precies meer, mijn snelheid staat nu op 325/50 Mbps in MijnDelta
                      maar de kosten zijn ook omhoog van € 69,00 naar € 76,50.

                      De prijsverhoging per 1 juli zou € 2,00 zijn voor 50+ zenders en € 1,00 voor Bellen basis, waarbij de snelheid voor deze prijs (3 euro duurder) naar 300/50 zou gaan volgens de mail van 19-5-2022.

                      Is er nu dan weer een tussen abonnementsvorm (300/50) beschikbaar ?
                      Bijgevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door driepinter; 24 Jun 2022, 18:36.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Ergens snap ik het niet helemaal precies meer, mijn snelheid staat nu op 325/50 Mbps in MijnDelta
                        maar de kosten zijn ook omhoog van € 69,00 naar € 76,50.

                        De prijsverhoging per 1 juli zou € 2,00 zijn voor 50+ zenders en € 1,00 voor Bellen basis, waarbij de snelheid voor deze prijs (3 euro duurder) naar 300/50 zou gaan volgens de mail van 19-5-2022.

                        Is er nu dan weer een tussen abonnementsvorm (300/50) beschikbaar ?
                        Eerlijk, dit zijn liederlijke prijzen vergeleken met glasvezel 400 Mbit voor 45 euro en 1 Gbit 12 maanden voor 45 euro.
                        Is dit niet gewoon een vorm van wegjagen? Of zit bij de coaxpakketten meteen ook tv ?

                        Ik ben verder benieuwd of Delta voor glasvezelklanten die uit het jaarabo lopen een nieuwe aanbieding hebben per 1 september.
                        Toch even gekeken bij Caiway en met 12 maanden korting is Caiway per 1 september weer goedkoper. Ik moet alleen Film1 laten vallen, maar dat boeit me niet.

                        Ik ga niet zo maar 50 euro betalen voor 1 Gbps per 1 september. T-Mobile adverteert al met 40 euro op het eigen netwerk.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Jun 2022, 22:55.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Eerlijk, dit zijn liederlijke prijzen vergeleken met glasvezel 400 Mbit voor 45 euro en 1 Gbit 12 maanden voor 45 euro.
                          Is dit niet gewoon een vorm van wegjagen? Of zit bij de coaxpakketten meteen ook tv ?
                          Nee, voor tv betaal ik nu € 6 extra na 1 juli word dit € 8 extra.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Nee, voor tv betaal ik nu € 6 extra na 1 juli word dit € 8 extra.
                            Heb je bij komst van glasvezel dan nog wel een keuze? Het scheelt te veel om niet over te stappen.

                            Reageer


                            • #29
                              Het enigste wat ik niet goed begrijp is dat er eerst beloofd is voor € 3 meer krijg je 300/50, maar blijkt nu opeens € 7,50 meer te kosten.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 25 Jun 2022, 08:36.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                Het enigste wat ik niet goed begrijp is dat er eerst beloofd is voor € 3 meer krijg je 300/50, maar blijkt nu opeens € 7,50 meer te kosten.
                                Het is een beetje wat ook in Cogas Twentegebied gebeurde, coax werd behoorlijk duurder tov de prijzen van glasvezel.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X