Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsverhoging per 1 juli 2022

    Prijsverhoging per 1 juli 2022

    Voor kabel abonnees :

    https://www.delta.nl/allewijzigingen2022/


    Laatst bewerkt door driepinter; 17 May 2022, 17:13.

  • #2
    Gerelateerd maar zonder Delta...https://tweakers.net/nieuws/196590/p...te-hebben.html

    Reageer


    • #3
      Wat ik mij dan wel afvraag is mijn EPC3212 dan nog wel geschikt voor de nieuwe 300/50 snelheid ?


      nou ja volgens dit document gaat hij tot 440/120 Mbps.
      Laatst bewerkt door driepinter; 17 May 2022, 17:14.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Wat ik mij dan wel afvraag is mijn EPC3212 dan nog wel geschikt voor de nieuwe 300/50 snelheid ?


        nou ja volgens dit document gaat hij tot 440/120 Mbps.
        Ik denk het niet omdat de EPC3212 veel minder kanalen aankan dan de huidige modems. Ik zou hem laten omruilen

        Reageer


        • #5
          Zojuist krijg ik een mail, dat de prijs voor mijn internetabonnement gelijk blijft en mijn huidige internetsnelheid van 150/15 Mbps naar wel 300/50 Mbps gaat.

          Dat klopt tocht niet?

          Volgens de link zou het van 50 naar 47,50 gaan!

          Reageer


          • #6
            Maar Tv 50+ zenders wordt duurder net als bellen.

            Reageer


            • #7
              Dat klopt: Bellen + 1EUR en TV + 2€ en Internet -2,50€
              Dan blijft het toch niet gelijk.

              Of reken ik verkeerd?

              Reageer


              • #8


                Dit staat op Tweakers :

                Update, woensdag 18 mei, 07.40: In het oorspronkelijke bericht stond dat Delta de snelheid van Flexpakket Basis verdubbelt en de prijs verlaagt. Dit klopte niet en was onvolledig. Nieuwe klanten voor Flexpakket Basis krijgen nog steeds de downloadsnelheid van 150Mbit/s down en 15Mbit/s up, voor de lagere prijs van 47,50 euro per maand. Bestaande klanten blijven 50 euro per maand betalen, maar krijgen de snelheidsverdubbeling naar 300Mbit/s down en 50Mbit/s up.

                Reageer


                • #9
                  In dat geval wordt de rekening van Delta Fiber in totaal € 3,- duurder.
                  Daar staan de hogere down- en uploadsnelheden tegenover.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                    Volgens Omroep Zeeland heeft de prijsstijging onder meer te maken met het 'toekomstbestendig maken van het netwerk' en het plaatsen van nieuwe apparatuur op 15.000 plekken in Zeeland voor snellere verbindingen.
                    Verhoging inkoopprijzen en inflatie zijn een wereldwijd probleem

                    @ https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...eller-internet

                    Heeft iemand een indicatie van de landelijke abonnementsprijzen bij DFN?
                    Dat is helaas een oud bericht van 23 mei 2018, dus niet van toepassing.

                    Coax prijzen gaan in juli naar boven en glasvezel prijzen in januari.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 18 May 2022, 19:36.

                    Reageer


                    • #11
                      Ja, vier jaar geleden richtte Deltafiber zich nog enorm op het opwaarderen van de coaxkabel.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Ja, vier jaar geleden richtte Deltafiber zich nog enorm op het opwaarderen van de coaxkabel.
                        Doen ze nog. Is nog lang niet gedaan.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Doen ze nog. Is nog lang niet gedaan.
                          Ze zullen dat netwerk in stand houden en blijven onderhouden. Doen ze dat niet, dan wordt het waardeloos voor verkoop.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ze zullen dat netwerk in stand houden en blijven onderhouden. Doen ze dat niet, dan wordt het waardeloos voor verkoop.
                            Kun je aangeven waar je die aanname op baseert? DFN zegt dit zelf nergens. Ziggo ook niet. Ten overvloede: Zelf beredeneerd telt niet; je zit er vaker naast. Dus graag iets verifieerbaars. Zonder dat blijft dit een eigen leven leiden ben ik bang.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                              Kun je aangeven waar je die aanname op baseert? DFN zegt dit zelf nergens. Ziggo ook niet. Ten overvloede: Zelf beredeneerd telt niet; je zit er vaker naast. Dus graag iets verifieerbaars. Zonder dat blijft dit een eigen leven leiden ben ik bang.
                              Waar noem ik Ziggo? Ik zeg alleen dat men coax blijft onderhouden zodat verkoop op termijn mogelijk is. Dat dit nu niet aan de orde is, dat is evident.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X