Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Post van Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Post van Delta

    Zal ik thuis op de mat vinden, mij benieuwen.

  • #2
    Nou mooi dan gaat het in Eintjeszand blijkbaar ook van start

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Nou mooi dan gaat het in Eintjeszand blijkbaar ook van start
      Ben benieuwd wat ik te lezen krijg. KPN heeft aan gemeente Borsele al aangegeven ook te willen aanleggen maar nog geen vergunning aangevraagd en dus nog niet gepland. Met beetje geluk alle twee de netwerken binnen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Nou mooi dan gaat het in Eintjeszand blijkbaar ook van start
        maar geven ze ook het jaartal aan?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          maar geven ze ook het jaartal aan?
          Aanleg zal zeker in 2022 van start gaan maar kan inderdaad wel uitlopen tot 2023 eer dat je daadwerkelijk een aansluiting hebt.

          Reageer


          • #6
            Het was de standaardbrief aan 'bewoners van adres' dat de aannemer binnenkort de buurt komt schouwen. Afwachten tot ik uitnodiging in bus krijg. Gisteren nog over gehad met iemand; die ging nu niet laten aanleggen maar later als het 'nodig was'. Maar dan moet je betalen. Ja, dat moet dan maar. Tsja. Ze dacht dat het niet zo duur zou zijn omdat de kabel maar van de straat naar de voordeur meer moest. Ik zou blind tekenen al waren het 4 netwerken in huis, als ze het gratis doen zonder abo-verplichting.
            Laatst bewerkt door Koeba; 7 Apr 2022, 08:28.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Het was de standaardbrief aan 'bewoners van adres' dat de aannemer binnenkort de buurt komt schouwen. Afwachten tot ik uitnodiging in bus krijg. Gisteren nog over gehad met iemand; die ging nu niet laten aanleggen maar later als het 'nodig was'. Maar dan moet je betalen. Ja, dat moet dan maar. Tsja. Ze dacht dat het niet zo duur zou zijn omdat de kabel maar van de straat naar de voordeur meer moest. Ik zou blind tekenen al waren het 4 netwerken in huis, als ze het gratis doen zonder abo-verplichting.
              Perfecte opmerking mi gin spelle dur tussen

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X