Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Korting op Viaplay voor alle internetklanten van DELTA en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Korting op Viaplay voor alle internetklanten van DELTA en Caiway

    https://www.deltafibernederland.nl/n...lta-en-caiway/

    gr,

    Donnie

  • #2
    Aha, dus toch een lineair tv kanaal 200
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Feb 2022, 11:26.

    Reageer


    • #3
      https://www.telecompaper.com/nieuws/...aplay--1413861

      Reageer


      • #4
        En als je het bij Viaplay zelf doet dan is het voor het eerste jaar €99/12=€8,25 per maand
        Reken uit je winst

        Reageer


        • #5
          Wordt dat lineaire Viaplay kanaal UHD?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rene1958 Bekijk bericht
            En als je het bij Viaplay zelf doet dan is het voor het eerste jaar €99/12=€8,25 per maand
            Reken uit je winst
            Ik ga voor de Deltadeal, met vast kanaal! Veel handiger. Dan maar iets duurder. Ziggo Sports was 15 euro, dus dit is altijd goedkoper

            Wel grappig beide bedrijven met exact dezelfde aanbieding em exact hetzelfde kanaalnummer.
            Zie ik hier de eerste beschietingen voor uniformering?
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 Feb 2022, 12:39.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Wordt dat lineaire Viaplay kanaal UHD?
              Viaplay levert nog geen UHD aan geen enkele provider

              Reageer


              • #8
                Donnie er ontbreekt nog iets in de communicatie of het staat er bewust niet bij. Komt de app ook op de decoder?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Donnie er ontbreekt nog iets in de communicatie of het staat er bewust niet bij. Komt de app ook op de decoder?
                  We kijken nog naar de mogelijkheden voor de interactieve tv-ontvanger Bordewolf

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb de diensten van Delta nog via de Coax kabel dus niet via glaskabel dus mijn vraag is Viaplay lineair tv kanaal 200 hoe lang is dit zaterdag en zondag tijdelijk te volgen?
                    En de F1 trainingen op vrijdag dus niet te volgen? En dat tijdelijk is dat zodat men dan de Coax klanten Delta dwingt om naar glasvezel aansluiting te gaan?
                    Heb van verschillende klanten Delta Fiber al klachten gehoord van bevroren tv beeld.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
                      Ik heb de diensten van Delta nog via de Coax kabel dus niet via glaskabel dus mijn vraag is Viaplay lineair tv kanaal 200 hoe lang is dit zaterdag en zondag tijdelijk te volgen?
                      En de F1 trainingen op vrijdag dus niet te volgen? En dat tijdelijk is dat zodat men dan de Coax klanten Delta dwingt om naar glasvezel aansluiting te gaan?
                      Heb van verschillende klanten Delta Fiber al klachten gehoord van bevroren tv beeld.
                      Hoe kijk ik Viaplay?

                      Viaplay is een streamingsdienst die gebruik maakt van een eigen app.

                      Het kijken naar Viaplay kan vanaf maart via je favoriete streaming-apparaten, zoals smart-tv, Google Chromecast, Apple TV, computer, smartphone en tablet.


                      Dus de F1 trainingen op vrijdag kun je op deze manieren bekijken, maar dit geldt dus ook voor mensen met glasvezel.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 12 Feb 2022, 07:27.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Hoe kijk ik Viaplay?

                        Viaplay is een streamingsdienst die gebruik maakt van een eigen app.

                        Het kijken naar Viaplay kan vanaf maart via je favoriete streaming-apparaten, zoals smart-tv, Google Chromecast, Apple TV, computer, smartphone en tablet.


                        Dus de F1 trainingen kun je op deze manieren bekijken.
                        Er komt ook een vast lineair kanaal 200, in het weekend zien je daar F1 en door de week herhaling van de wedstrijden.
                        Donnie geeft aan dat de app op de decoder in onderzoek is. (ze kijken naar de mogelijkheden)

                        Reageer


                        • #13
                          Viaplay lineair tv kanaal 200 Delta hoelang is tijdelijk? dat viaplay een streamingsdienst is en via een smart tv weet ik maar dat was mijn vraag niet

                          Reageer


                          • #14
                            Bij Ziggo staat dit :

                            Vanaf 19 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200

                            Dus wie zal het zeggen maar is dit bij Delta dan ook het geval ?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Bij Ziggo staat dit :

                              Vanaf 19 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties en wedstrijden tijdelijk live uitgezonden op kanaal 200

                              Dus wie zal het zeggen maar is dit bij Delta dan ook het geval ?
                              Het lijkt me om downtime tijdens veel bekeken races te voorkomen. Dan werkt een vaste feed beter.
                              Ik verwacht dat dit blijft. Ook het makkelijk kunnen zappen is een dikke pre,.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X