Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ook Lokale omroepen naar HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ook Lokale omroepen naar HD

    Heel veel lokale omroepen komen vanuit een nieuwe aanlevering in HD door naar de providers (zoals eerder de regionalen).
    Ziggo en KPN zetten de omroepen die in HD doorkomen ook voor de klanten om naar HD.
    https://mediamagazine.nl/ook-kpn-sta...-hd-kwaliteit/

    Wat gaan we er bij Delta van merken?


  • #2
    Bij Delta gaan we er helemaal niks van merken.
    Er was eventjes een sprankje hoop met het upgraden naar wat kanalen mbt audio, dit ligt nu ook op zijn gat.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
      Bij Delta gaan we er helemaal niks van merken.
      Er was eventjes een sprankje hoop met het upgraden naar wat kanalen mbt audio, dit ligt nu ook op zijn gat.
      Zullen we de reactie van Deltamedewerkers afwachten op onze vragen. Op KPN en Ziggo communities zijn de Medewerkers van Ziggo en KPN een stuk mededeelzamer.

      Reageer


      • #4
        Dan kunnen we lang wachten haha
        Zodra het hier kan overstap naar KPN.

        Reageer


        • #5
          Ik ken me niet voorstellen dat ze bij Delta SD blijven.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ik ken me niet voorstellen dat ze bij Delta SD blijven.
            Ik kon me heel veel dingen niet voorstellen die toch zo waren of gebeurden.

            Reageer


            • #7
              Hallo allemaal, op dit moment zijn er geen plannen om de lokale omroepen op te waarderen naar HD. De lokale omroepen zijn simpelweg de minst bekeken kanalen dus heeft deze kanalen opwaarderen weinig prioriteit.

              Reageer


              • #8
                Laten we het een beetje gezellig houden en voornamelijk on-topic! Hierdoor heb ik een aantal berichten verwijderd! Zoals Eduard B al heeft aangegeven heeft dit minder prioriteit. Wij zijn natuurlijk constant bezig om de diensten te verbeteren! En daarbij pakken we de hogere prioriteiten altijd als eerste op!

                Reageer


                • #9
                  Fijn om te horen dat Delta constant bezig is om zijn diensten te verbeteren. Dat stelt me gerust.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                    Laten we het een beetje gezellig houden en voornamelijk on-topic! Hierdoor heb ik een aantal berichten verwijderd! Zoals Eduard B al heeft aangegeven heeft dit minder prioriteit. Wij zijn natuurlijk constant bezig om de diensten te verbeteren! En daarbij pakken we de hogere prioriteiten altijd als eerste op!
                    Ook dit is begrijpelijk. Ik zie ook liever Dolby, Ultra HD en andere zenders naar HD ipv de lokalen naar HD.
                    Maar de vraag is niet zo vreemd natuurlijk wanneer je leest dat Ziggo en KPN de stap voor de lokale omroepen wel nemen.
                    Maar ook die abonnees vragen zich af waarom niet eerst andere zenders en 4K.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X