Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Toch geen verbeteringen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Toch geen verbeteringen

Toch geen HD / HDR betere kwaliteit tv kanalen

https://www.totaaltv.nl/nieuws/voorl...A%2F%2Ft.co%2F

Ik ben erg teleurgesteld. Een over enthousiaste accordeon speler uit het grote dierenbos spiegelt hier een walhalla voor aan snel aankomende verbeteringen.
    Helaas blijkt dit niets meer te zijn dan een Fata Morgana.

Reageer

Gaat dezelfde kant op als Monsieur Canibale……

Reageer

Ik denk dat de beste man het misschien met de beste bedoelingen bedoelt heeft, & het net zoals hoop ik veel klanten bij Delta hopen dat het verbeterd word.
        Echter hebben ze andere prioriteiten en belangen blijkbaar wat ontzettend jammer is.
        Ik ben er zelf ook ingetrapt en heb hier thuis ook een 4K ontvanger staan waar ik eigenlijk niks mee kan.
        Er word dan wel gezegd bij de “ klanten Service “ Daar mee bent u voorbereid op de toekomst ! “. Ik heb geen idee in welke realiteitszin hun zitten maar prima….
        Gelukkig zijn er veel ergere dingen gaande maar jammer is het zeker allemaal wel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          ...en heb hier thuis ook een 4K ontvanger staan waar ik eigenlijk niks mee kan.
          Eens. Daarintegen is er geen woord gelogen aan de slogan 'Daar mee bent u voorbereid op de toekomst!' omdat dit niets zegt over het heden. Het roept hoogstens verwachtingen op die nog niet (kunnen) worden waargemaakt.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Oct 2021, 14:25.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Er staat in dit artikel NIETS genoemd over:
            * af en toe een of twee zenders naar HD zetten (er staat alleen geen GROOTSCHALIGE updates).
            * 4K

Ik heb de afgelopen maanden niets beweerd over heel veel meer HD en zelfs een insider die heeft gepost op Tweakers gequote: beetje bij beetje HD omzettingen de komende maanden. Over 4K heb ik geroepen: in ontwikkeling net als Dolby Surround, maar ook daar weten we dat dit nog maanden gaat duren omdat men de uitrol volgorderlijk wil doen. EERST Stereogeluid upgrade, parallel is men bezig met de onwikkeling van Dolby Surround en/of Atmos, uitrol Na de upgrade van alle kanalen van het stereogeluid. Dan pas 4K. Het is niets anders dan medewerkers van Delta ons vertellen. Veel meer kan ik niet beweren/beloven. Kijk mijn posts maar eens na van de afgelopen maanden!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Er staat in dit artikel NIETS genoemd over:
              * af en toe een of twee zenders naar HD zetten (er staat alleen geen GROOTSCHALIGE updates).
              * 4K

Ik heb de afgelopen maanden niets beweerd over heel veel meer HD en zelfs een insider die heeft gepost op Tweakers gequote: beetje bij beetje HD omzettingen de komende maanden. Over 4K heb ik geroepen: in ontwikkeling net als Dolby Surround, maar ook daar weten we dat dit nog maanden gaat duren omdat men de uitrol volgorderlijk wil doen. EERST Stereogeluid upgrade, parallel is men bezig met de onwikkeling van Dolby Surround en/of Atmos, uitrol Na de upgrade van alle kanalen van het stereogeluid. Dan pas 4K. Het is niets anders dan medewerkers van Delta ons vertellen. Veel meer kan ik niet beweren/beloven. Kijk mijn posts maar eens na van de afgelopen maanden!
              U bent ook niet de gene die “ ons “ Delta klanten iets hoeft te beloven.
              Dat ze het geluid van een aantal zenders hebben geüpgraded is een begin 👍👍
              Wie weet wat erna komt ik denk dat we het maar moeten zien, al denk dat ik zo dra het kan toch is ga kijken wat KPN te bieden heeft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

U bent ook niet de gene die “ ons “ Delta klanten iets hoeft te beloven.
                Dat ze het geluid van een aantal zenders hebben geüpgraded is een begin 👍👍
                Wie weet wat erna komt ik denk dat we het maar moeten zien, al denk dat ik zo dra het kan toch is ga kijken wat KPN te bieden heeft.
                En je mag er toch positief onder blijven? Ik heb jarenlang kritische noten gekraakt, ik zie beweging bij Delta, dus ik blijf positief, 💪👍👌😚🙂🥳🦊☀️🥂🍾

Reageer

En je mag er toch positief onder blijven? Ik heb jarenlang kritische noten gekraakt, ik zie beweging bij Delta, dus ik blijf positief, 💪👍👌😚🙂🥳🦊☀️🥂🍾
                  Mooi man 👍💯

Reageer

Als je gelooft in sprookjes…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Als je gelooft in sprookjes…
                      Ik geloof in de zaken die Deltamedewerkers hier opschrijven. Dat heet vertrouwen.

Reageer

Het enige waar je op kan vertrouwen is weer een prijsverhoging volgend jaar onder het mom van gestegen kosten van content, verbeteringen ... etc

Reageer

'Noten kraken' is iets van 'dingen oplossen'......?
                          Ben benieuwd wat je de laatste jaren gekraakt (......) hebt.
                          De beweging bij Delta was er, is er en zal nog blijven. Dáár heeft Delta ons forumleden niet voor nodig 🤭
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

'Noten kraken' is iets van 'dingen oplossen'......?
                            Ben benieuwd wat je de laatste jaren gekraakt (......) hebt.
                            De beweging bij Delta was er, is er en zal nog blijven. Dáár heeft Delta ons forumleden niet voor nodig 🤭
                            Wel degelijk. Ze krijgen input van ons als forumleden. Wanneer we niet meer roepen wat niet goed is, dan doen ze echt niets.

Reageer

Wel degelijk. Ze krijgen input van ons als forumleden. Wanneer we niet meer roepen wat niet goed is, dan doen ze echt niets.
                              Je overschat dat nogal.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X