Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij helft huishoudens is glasvezel aangelegd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij helft huishoudens is glasvezel aangelegd

    ACM Telecommonitor: bij helft huishoudens is glasvezel aangelegd | ACM.nl

    Maar hier nog niet

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik hou mijn hart vast voor Zeeland: Als Delta in je dorp aanlegt, gaat KPN dan de moeite nog doen? Zit je met nog B-kwaliteit netwerk en product...#oei

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Ik hou mijn hart vast voor Zeeland: Als Delta in je dorp aanlegt, gaat KPN dan de moeite nog doen? Zit je met nog B-kwaliteit netwerk en product...#oei
      Kreeg net een aanbod van KPN per mail in die kleine dorpjes kan ik nu op mijn adres 200/60Mbps krijgen voor € 60 incl. interactieve tv.

      Het is weliswaar koper maar de prijs is niet slecht vergeleken met mijn flexpakket van 150Mpbs.
      Laatst bewerkt door driepinter; 21 Oct 2021, 18:11.

      Reageer


      • #4
        Vooral op televisie gebied ga je enorm vooruit vergeleken bij interactieve televisie van Delta en Caiway. Bij KPN is Dolby Digital geluid standaard en ESPN1 kan je zin in HDR.

        Allemaal dingen waar ze bij Delta alleen maar van gaan lucht happen.

        Reageer


        • #5
          KPN begint nu ook in Sas van Gent :

          Sas van Gent (kpnnetwerk.nl)

          Reageer


          • #6
            Wel mooie concurrentie. KPN zijn nieuwe netwerken zijn ook gelijk 8 Gbps geschikt toch?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Wel mooie concurrentie. KPN zijn nieuwe netwerken zijn ook gelijk 8 Gbps geschikt toch?
              Dat is juist, daarin verschillen de twee onderling niet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Dat is juist, daarin verschillen de twee onderling niet.
                Wanneer je op dit moment moet kiezen en je bent aan goede tv gehecht dan zou ik KPN kiezen. Alles is HD wat HD kan zijn. Gewoon ESPN UHD met HDR en Dolby Surround op alle zenders waar het beschikbaar is. Bij Delta lijken ze enstige uitslag te krijgen van deze termen, laat staan dat ik er over begin dat KPN dit jaar al NPO1 4K had met Dolby Atmos bij het Eurovisie Songfestival.

                Veel eindgebruikers hebben 4K televisies liefst 55inch met alle geluidsopties. Dan is SD en stereo niet keer wat je wil.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Oct 2021, 16:20.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Wanneer je op dit moment moet kiezen en je bent aan goede tv gehecht dan zou ik KPN kiezen. Alles is HD wat HD kan zijn. Gewoon ESPN UHD met HDR en Dolby Surround op alle zenders waar het beschikbaar is. Bij Delta lijken ze enstige uitslag te krijgen van deze termen, laat staan dat ik er over begin dat KPN dit jaar al NPO1 4K had met Dolby Atmos bij het Eurovisie Songfestival.

                  Veel eindgebruikers hebben 4K televisies liefst 55inch met alle geluidsopties. Dan is SD en stereo niet keer wat je wil.
                  Wij denken om over te gaan naar KPN zodra er hier glasvezel aangelegd is 🏡

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

                    Wij denken om over te gaan naar KPN zodra er hier glasvezel aangelegd is 🏡
                    Ik zie verbeteringen bij Delta. Ik zit sowieso nu een jaar aan Delta vast en ik verwacht dat KPN in Cogas Twente gebied in 2023/24 gaat graven.
                    In oktober kijk ik welke provider de beste deal heeft Caiway of Delta en dan stap ik ook weer moeiteloos over op Caiway.
                    Dat is toch wat ze willen elkaar bezig houden. Wanneer KPN er is alhier dan mag ik hopen dat Delta ondertussen helemaal bij is met het tv product.

                    Reageer


                    • #11
                      Je kan wellicht al eerder weer switchen, Bor.
                      Meestal komen de prijsverhogingen in het voorjaar.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Je kan wellicht al eerder weer switchen, Bor.
                        Meestal komen de prijsverhogingen in het voorjaar.
                        Zoals ik al zei ze houden elkaar bezig. Ik switch nu gewoon keer op keer. Ze willen het zelf.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Ik zie verbeteringen bij Delta. Ik zit sowieso nu een jaar aan Delta vast en ik verwacht dat KPN in Cogas Twente gebied in 2023/24 gaat graven.
                          In oktober kijk ik welke provider de beste deal heeft Caiway of Delta en dan stap ik ook weer moeiteloos over op Caiway.
                          Dat is toch wat ze willen elkaar bezig houden. Wanneer KPN er is alhier dan mag ik hopen dat Delta ondertussen helemaal bij is met het tv product.
                          De verbeteringen komen er misschien ook wel aan maar geen idee wanneer precies, 🤔 Dat er nu wat meer kanalen wat beter geluid hebben gekregen is opzich wel tof.
                          Wij zijn nu al zo’n 13 jaar bij Delta / Zeelandnet en zijn benieuwd hoe het bij KPN gaat.
                          Zo ie zo op tv gebied veel beter internetsnelheid e.d dat geloof ik wel dat ook goed zit.
                          Momenteel op het kopernetwerk 400mb en KPN kan hier maar 200 bieden anders waren we misschien al wel over.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X