Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klantenservice DELTA het snelst bereikbaar van Nederlandse internetproviders

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Of dat je bundels krijgt in je abonnement waar je niets over hebt afgesproken ☔️

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Of dat je bundels krijgt in je abonnement waar je niets over hebt afgesproken ☔️
      Bij het aangaan van het abo 6x moeten bellen:
      Router aanvraag die in bridge kan
      Nog eens bellen router niet ontvangen (en doorverbonden met de juiste afdeling)
      MijnDelta werkt niet
      Mijn Delta werkt na een week nog steeds niet
      MijnDelta werkt, ik kan niet bij mijn factuur
      Internet Veilig is gefactureerd

      Reageer


      • #18
        Het vreemde is dat Delta slecht of niet tijdig over storingen of verbeteringen communiceert met zijn klanten, maar dat van de snelste klantenservice stond binnen een halve dag op hun website. 👻

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Klantenservice DELTA het snelst bereikbaar van Nederlandse internetproviders | DELTA[/URL]
          Ik wil geen stemming maken, maar ik denk dat een klantenservice toch iets anders is dan een helpdesk (kennisnivo is beduidend lager, ook al denken de dames die ik elke keer aan de telefoon krijg, daar heel anders over).
          Persoonlijk vind ik het helemaal niet interessant om te weten hoe snel men bereikbaar is. Wel belangrijk is om te weten hoeveel van die snelle telefoontjes/e-mailtjes binnen maximaal een werkweek tot een oplossing hebben geleid. Dat kan toch best wel eens tegenvallen... De rest is imho prima in orde.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Oct 2021, 19:43.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Laat horen ,ben zeer benieuwd ,wat Jij weet?
            Moet ik een bedrijf serieus nemen dat jarenlang rekeningen stuurde naar overwegen? Of pin automaten enz, enz.
            Tienduizenden rekeningen zijn retour afzender door de post. Waar ik toen voor werkte. Het bedrijf kennende zullen ze wel in archiefkasten zijn verdwenen.

            Bedrijven in handen investeringsmaatschappijen en het internet gedeelte is dat geven geen shit om hun klanten alleen om minimaal zoveel procent winst.
            Laatst bewerkt door Velzen666; 17 Oct 2021, 23:49.

            Reageer


            • #21
              Het snelst bereikbaar, wat een giller. Dat zegt precies nul over kwaliteit.

              https://www.ervaringen.nl/delta

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
                Het snelst bereikbaar, wat een giller. Dat zegt precies nul over kwaliteit.

                https://www.ervaringen.nl/delta
                Dit topic gaat ook niet over de kwaliteit....

                Reageer


                • #23
                  Wat heb je aan snel de telefoon opnemen als je product rammelt?

                  Storingen, slecht WiFi signaal... vanuit de Kop van Overijssel wordt er veel geklaagd over glasvezel van Delta. Verschillende mensen zijn de problemen zo zat dat ze opzeggen en weer overstappen naar KPN of Ziggo. „Wij hadden een bericht op Facebook gezet en vervolgens regende het reacties van mensen met dezelfde slechte ervaringen”, aldus een inwoonster van Oldemarkt.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X