Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dubbele aansluitingen: partijen gaan elkaar vaker tegenkomen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Iedereen die me met U aanspreekt neem ik weinig serieus.
    Onzinnig in mijn optiek - heeft helemaal niets met de boodschap te maken maar met respect en opvoeding. Het is altijd slim om met 'u' beginnen en daarna te jij-en en jou-en
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Dat wordt nog wat als T-Mobile het ook nog eens gaat doen, dan hebben ze er drie
      Daar is helemaal niets verkeerd aan; is een soort 'freedom of speech' en goed voor de marktwerking. Over een tijdje is die hele fysieke scheiding achterhaald en kun je, net zoals bij electra en gas, gewoon een aanbieder kiezen waar je je op dat moment goed bij voelt zonder van een ander fysieke infrastructuur gebruik te maken.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Ik denk dat het gebruik van 'jij' sterk afhangt van de situatie waarin het woord wordt gebruikt. 'U' gebruik ik als ik iemand tegenkom die ik niet ken (behalve bij kinderen, tenzij ik in België ben of bij iemand van het koninklijk huis, haha).
        KPNvoorbeeld is echt een gevalletje van 'hey hoe gaat het?', daarbij doelend op een jong(er) publiek. Terwijl de oudere garde zich afvraagt 'heb ik met u op school gezeten of zo?. Gebruik uit beleefdheid maar 'u'; kan altijd nog aangeven dat het ook goed is om met 'je' of 'jij' te worden aangesproken.' Kortom, een gevoelskwestie en toch echt een dingetje van respect.

        In dit forum wordt ook wel 'u' gebruikt. In mijn optiek is dat teveel van het goede omdat forums over het algemeen een informele functie hebben. Maar goed, dat is hoe ik er in sta. Altijd oppassen voor normvervaging...
        KPN moet reclames nu eenmaal generiek insteken, met U in brieven zijn ze weinig “hip”, oud en versloft, kwestie van marketing.


        Reageer


        • #19
          Aaaaand back ontopic: sprak vandaag iemand die ftth van delta krijgt en monteur zou gezegd hebben dat KPN ook op het delta netwerk komt. Gezegd dat ik denk dat monteur er naast zat.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Aaaaand back ontopic: sprak vandaag iemand die ftth van delta krijgt en monteur zou gezegd hebben dat KPN ook op het delta netwerk komt. Gezegd dat ik denk dat monteur er naast zat.
            Het zou me zeer verbazen. KPN heeft een betere return in investment wanneer ze zelf aanleggen.
            Een monteur is meestal niet de beste bron (vaak ook niet in dienst bij Delta maar bij een installatiebedijf)

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              KPN moet reclames nu eenmaal generiek insteken, met U in brieven zijn ze weinig “hip”, oud en versloft, kwestie van marketing.

              Die gaan dus bij mij meteen bij oud papier.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Aaaaand back ontopic: sprak vandaag iemand die ftth van delta krijgt en monteur zou gezegd hebben dat KPN ook op het delta netwerk komt. Gezegd dat ik denk dat monteur er naast zat.
                Meen tijdje geleden ergens gelezen te hebben, dat het verplicht is om ook glasvezel open te stellen voor andere aanbieders. Dus zijn ze bezig met soort kapitaalvernietiging.

                denk aan art 6a telecommunicatiewet.
                Laatst bewerkt door cschults; 2 Dec 2021, 12:55. Reden: Verwijzing telecomwet

                Reageer


                • #23
                  Ik zie nadelen glasvezelabbo. Geen sportpakket noch buitenlandpakket in delta flex meer.
                  Maar wat ik eerder echt een achteruitgang vind:
                  geen nieuwsgroepen meer op internet.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Het zou me zeer verbazen. KPN heeft een betere return in investment wanneer ze zelf aanleggen.
                    Een monteur is meestal niet de beste bron (vaak ook niet in dienst bij Delta maar bij een installatiebedijf)
                    Dec3mber 2015 van ACM
                    https://www.acm.nl/nl/publicaties/pu...oor-concurrent
                    3nigszins ac hterhaald, maaar

                    INFO KPN zelf.
                    Wij (KPN Netwerk) leggen het glasvezelnetwerk aan en beheren deze, maar bieden zelf geen abonnementen aan. Dit doen providers. Zie het als volgt: wij leggen de snelweg aan en zorgen ervoor dat deze in topconditie is, providers zijn de auto’s op de snelweg die jouw data vervoeren. Daarom is ons glasvezelnetwerk ook open, want zo kunnen verschillende providers gebruikmaken van onze snelweg. Zo bepaal jij zelf welke vervoerder je op onze snelweg kiest.

                    zijn wel erg bij, kennen als andere provider nog steeds zeelandnet :-)

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
                      Ik zie nadelen glasvezelabbo. Geen sportpakket noch buitenlandpakket in delta flex meer.
                      Maar wat ik eerder echt een achteruitgang vind:
                      geen nieuwsgroepen meer op internet.
                      De prijs van het Sportpakket komt overeen met de aparte ESPN Compleet en Ziggo Sport Totaal pakket. Wat betreft de buitenlandse zenders zitten veel al in het 90+ zenderpakket en dat komt ook overeen qua prijs met stap van het 50+ zenderpakket naar het 90+ zenderpakket.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X