Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EQT verkoopt Delta Fiber voor 50% aan Stonepeak

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EQT verkoopt Delta Fiber voor 50% aan Stonepeak

    Delta Fiber krijgt er een nieuwe aandeelhouder bij: de Amerikaanse investeringsmaatschappij Stonepeak. De Zweedse investeerder EQT is de huidige eigenaar van Delta Fiber, het bedrijf was ondergebracht in Fonds III. EQT Fonds III verkoopt zijn belang in aan een consortium van EQT Fonds V en Stonepeak. Beide investeerders nemen een belang in het bedrijf van 50 procent.
    EQT verkoopt Delta Fiber voor 50% aan Stonepeak - Telecompaper

  • #2
    De uitverkoop is begonnen :

    https://www.deltafibernederland.nl/n...-en-stonepeak/
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Oct 2021, 11:30.

    Reageer


    • #3
      Ze verkopen het dus voor 50% aan een onderdeel van zichzelf.

      Reageer


      • #4
        Ze besteden meer aandacht aan het uitbreiden van het aantal aansluitingen dan aan de kwaliteit van het interactieve televisie product.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Ze besteden meer aandacht aan het uitbreiden van het aantal aansluitingen dan aan de kwaliteit van het interactieve televisie product.
          Dan lees je het bericht dus niet goed. Jouw opmerkingen worden steeds onzinniger!

          Juist door de komst van deze investeerder wordt er geld gepompt in het tv product.

          Reageer


          • #6
            Om het daarna fors duurder te maken. Het gaat bij dit soort bedrijven uiteindelijk alleen maar om winst, winst en winst. Nederland zit in de uitverkoop ja. We gaan voor veel zaken fors meer betalen en krijgen daarvoor minder dienstverlening bij problemen. Er zijn nog 10 wachtende voor u.

            Reageer


            • #7
              Ik lees in het bericht over meer glasvezel aansluitingen door de nieuwe investeerder. Ik lees niets over verbeteringen aan het televisie product.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Ik lees in het bericht over meer glasvezel aansluitingen door de nieuwe investeerder. Ik lees niets over verbeteringen aan het televisie product.
                Men zal simpelweg dat (gecalculeerd) risico aandurven zonder dat het aantal glasvezel aansluitingen in de weg staat.
                Laatst bewerkt door driepinter; 5 Oct 2021, 07:56.

                Reageer


                • #9
                  Ik lees dit:
                  “Dat twee wereldwijd toonaangevende investeerders in DELTA Fiber stappen bevestigt ons succes van de afgelopen jaren”, zegt Marco Visser, CEO DELTA Fiber. “En dat EQT ervoor kiest om opnieuw, samen met Stonepeak in onze onderneming te investeren, toont vertrouwen in onze ambitieuze plannen voor de toekomst. Samen bieden ze ons een stevig fundament om door te groeien.”

                  Volgens mij zegt dat genoeg. Men investeert in de onderneming om aan de ambities te kunnen voldoen. Men laat het tv product er nu echt niet bij zitten.

                  Reageer


                  • #10
                    Volgens mij vinden ze de uitrol van het oh zo super fantastische glasvezel belangrijker.
                    & wie weet daarna als de klant geluk heeft wat ontwikkelingen bijv de geluidskwaliteit e.d belachelijk.

                    Reageer


                    • #11
                      Volgens mij heeft dit handjeklap alles te maken met telecomaandelen (heet niet voor niets 'durfkapitaal').
                      KPN was eerder niet bereid om overgenomen te worden voor een bod van EUR3,70 per aandeel. De dadendrang van EQT (door de inlijving van Stonepeak Infrastructure Partners) wijst op lichte paniek die wordt gecamoufleerd door nepnieuws om de concurrentie in verwarring te brengen. Het afwachtende KPN is de lachende derde en vlak KKR ook niet uit; dit nieuwe bedrijf zou van plan zijn om 700 miljoen euro uit te geven aan aanleg van glasvezelnetwerken in stedelijke gebieden in Nederland. Deutsche Telekom AG heeft al aangegeven daar gebruik van te willen gaan maken.

                      Let niet op de rode vlag maar op degene die die vlag beweegt.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Jij leest wat je wilt lezen, maar er niet staat, Bor.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Jij leest wat je wilt lezen, maar er niet staat, Bor.
                          Laten we het dan maar even afwachten komende maanden.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X