Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN en APG gaan komende jaren 750.000 huishoudens van glasvezel voorzien

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    T zou beter zijn als er meer providers komen op de glasvezel van Deltafiber
    Die zijn al toegezegd door Delta.

    Reageer


    • #17
      KPN en APG voorzien meer huishoudens van glasvezel (zeelandnet.nl)
      Laatst bewerkt door driepinter; 6 Dec 2021, 09:51.

      Reageer


      • #18
        Welke aanbieders zijn toegezegd door Delta?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Die zijn al toegezegd door Delta.
          Toezeggen is makkelijk. Aanbieders komen pas als het Delta-netwerk genoeg bereik heeft.

          Reageer


          • #20
            Gemeente Sluis en KPN slaan handen ineen voor uitrol glasvezel in Oostburg en Breskens (kpnnetwerk.nl)

            Reageer


            • #21
              Nice! Nu Borsele!

              Reageer


              • #22
                Ik verwacht gezien het veel bredere aanbod van aanbieders op de glasvezel van KPN netwerk ten opzichte van DeltaFiber, dat de meesten kiezen voor KPN netwerk.
                Al jaren smeken de klanten om veel meer aanbieders op de glasvezel van DeltaFiber, maar het is al jaren huilen met de lamp aan.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Ik verwacht gezien het veel bredere aanbod van aanbieders op de glasvezel van KPN netwerk ten opzichte van DeltaFiber, dat de meesten kiezen voor KPN netwerk.
                  Al jaren smeken de klanten om veel meer aanbieders op de glasvezel van DeltaFiber, maar het is al jaren huilen met de lamp aan.
                  Als je de posts hierover zou lezen zou je ook zien dat het netwerk van DFN nog niet genoeg bereik heeft om het voor aanbieders interessant te maken. Dat en Delta schijnt stevig aan de prijs te zitten voor nieuwe aanbieders. Schijnt he. Als DFN steeds meer 'homes passed' heeft, komen de aanbieders meestal vanzelf.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Ik verwacht gezien het veel bredere aanbod van aanbieders op de glasvezel van KPN netwerk ten opzichte van DeltaFiber, dat de meesten kiezen voor KPN netwerk.
                    Al jaren smeken de klanten om veel meer aanbieders op de glasvezel van DeltaFiber, maar het is al jaren huilen met de lamp aan.
                    Volgens Delta komen er na aanleg van XGPON een handjevol providers bij. Welke precies blijf schimmig.
                    Hier in Twente kunnen we alleen maar kiezen uit Online, Caiway (=Delta), Solcon en Helden van Nu. Het houdt niet over.

                    Reageer


                    • #25
                      Daarom struikelen ze dus ook over elkaar heen om zoveel mogelijk huizen aan te sluiten…

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Daarom struikelen ze dus ook over elkaar heen om zoveel mogelijk huizen aan te sluiten…
                        Hier alleen Delta glasvezel. Ik zou hard staan te juichen wanneer KPN er eentje naast gooit.
                        Niet omdat ik Delta per se slecht vindt, want dat vind ik niet, maar wel uit het principe dat er dan meer concurrentie is en meer overstapmogelijkheden met kortingen en acties.

                        Reageer


                        • #27
                          Misschien gaat Ziggo ook overal omschakelen naar ftth. Ziggo maakt nu de stap die Delta paar jaar terug al deed in Zeeland. IPTV aanbieden als basis bij twee pakketten.
                          En IPTV zie ik als voorsorteren op ftth.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Misschien gaat Ziggo ook overal omschakelen naar ftth. Ziggo maakt nu de stap die Delta paar jaar terug al deed in Zeeland. IPTV aanbieden als basis bij twee pakketten.
                            En IPTV zie ik als voorsorteren op ftth.
                            Ik ook en dat maakt een markt waar al zo veel glasvezelaanleggers zijn toch ook weerbarstig.
                            Ik zie Ziggo eerder providers overnemen dan dat ze zelf hun eigen netwerk gaan verglazen.
                            Of als provider op andere netwerken verschijnen. Nu ze een iptv-box hebben gaat die deur wagenwijd open.

                            Reageer


                            • #29
                              Dus wel (kleinere) bedrijventerreinen in Zeeland

                              Bedrijven (glaspoort.nl)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X