Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN en APG gaan komende jaren 750.000 huishoudens van glasvezel voorzien

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN en APG gaan komende jaren 750.000 huishoudens van glasvezel voorzien

    KPN en APG melden dat Glaspoort vanaf woensdag start met de uitrol van glasvezel in 'dorpen, kleine kernen en op bedrijfsterreinen'. De bedrijven verwachten dat Glaspoort dit jaar nog ruim 70.000 glasvezelverbindingen kan aanleggen. Volgens de twee bedrijven moet deze joint venture er, naast KPN's zelfstandige glasvezeluitrol, voor zorgen dat ongeveer 80 procent van de Nederlandse huishoudens rond 2026 is aangesloten op glasvezel.
    https://tweakers.net/nieuws/182856/k...-voorzien.html
    https://www.overons.kpn/nl/nieuws/20...-glaspoort-aan
    https://www.glaspoort.nl/

  • #2
    Er ontbreken legenda’s en een postcodechecker.
    Wanneer de rode gebieden bedoelt worden dan is het Cogas Twente gebied waar Delta nu alleen actief is ook aan de beurt op den duur.
    Conclusies kunnen echter nog niet getrokken worden ivm geen legenda’s en geen postcodechecker. Afwachten tot de site helemaal actief is, dan weten we meer.

    PS ik heb besloten feitelijk te (blijven) posten, zonder meningen, aannames of emotie. Meningen zijn juist waardevol, maar die ga ik dus niet meer geven.

    https://www.glaspoort.nl/netwerkkaart/

    Reageer


    • #3
      He, wat ongezellig!

      Reageer


      • #4
        Laten we hopen ook in Zeeland dan ben ik weg bij de Delta.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
          Laten we hopen ook in Zeeland dan ben ik weg bij de Delta.
          Je mag nu ook al weg hoor.

          Reageer


          • #6
            Nee ik heb nu een nieuw doel.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
              Nee ik heb nu een nieuw doel.
              Delta bashen is dus ook een doel.

              Reageer


              • #8
                Delta heeft geen toekomst. Die hebben zich zelf vakkundig om zeep geholpen. Daar hoef ik niets voor te doen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                  Delta heeft geen toekomst. Die hebben zich zelf vakkundig om zeep geholpen. Daar hoef ik niets voor te doen.
                  Kraam toch niet van die ongefundeerde onzin uit.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Kraam toch niet van die ongefundeerde onzin uit.
                    Ik vind qua tv product (hardware) dat Delta de juiste keuzes heeft gemaakt met de Kamai 7x en ik zag al iets over een nieuwe decoder, maar dat is een onbevestigd verhaal van een monteur. Caiway heeft de verkeerde afslag genomen. Die zitten met abonnees op hele oude decoders met oude Multiscreensoftware dat alleen HD kan en vanaf mei 2019 zijn ze de Aria 7x gaan uitleveren die ook geen native 4K kan. Ik heb deze toen kunnen omwisselen na protest voor de Kamai 7x, maar de meeste abonnees hebben een decoder die uberhaupt geen 4K kan.

                    Er zal nu een 4K abo moeten komen oid die ze moeten gaan promoten om abonnees weer om te laten ruilen die 4K willen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik vind qua tv product (hardware) dat Delta de juiste keuzes heeft gemaakt met de Kamai 7x en ik zag al iets over een nieuwe decoder, maar dat is een onbevestigd verhaal van een monteur. Caiway heeft de verkeerde afslag genomen. Die zitten met abonnees op hele oude decoders met oude Multiscreensoftware dat alleen HD kan en vanaf mei 2019 zijn ze de Aria 7x gaan uitleveren die ook geen native 4K kan. Ik heb deze toen kunnen omwisselen na protest voor de Kamai 7x, maar de meeste abonnees hebben een decoder die uberhaupt geen 4K kan.

                      Er zal nu een 4K abo moeten komen oid die ze moeten gaan promoten om abonnees weer om te laten ruilen die 4K willen.
                      Maar dat is toch geen reden dat iemand gaat roepen ''Delta heeft geen toekomst. Die hebben zich zelf vakkundig om zeep geholpen'' want dat is naar mijn mening onzin.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Maar dat is toch geen reden dat iemand gaat roepen ''Delta heeft geen toekomst. Die hebben zich zelf vakkundig om zeep geholpen'' want dat is naar mijn mening onzin.
                        Klopt, zonder onderbouwing kun je echt niets met een dergelijke uitspraak.

                        Reageer


                        • #13
                          Glaspoort, de joint venture van KPN en APG, begint op 1 oktober met de Wholesale Breedband Toegang voor zijn glasvezelnetwerk. Vanaf dan kunnen ook andere partijen glasvezelaansluitingen bestellen.
                          https://tweakers.net/nieuws/187060/g...providers.html

                          Reageer


                          • #14
                            T zou beter zijn als er meer providers komen op de glasvezel van Deltafiber

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              T zou beter zijn als er meer providers komen op de glasvezel van Deltafiber
                              Die komen als het bereik groeit.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X