Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EK voetbal niet in UHD bij Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Weer een afleidingsmanoeuvre..

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Weer een afleidingsmanoeuvre..
      Joh, het zal me absoluut jeuken wat jij vindt. Ik geniet en jij mag vinden wat je wilt.
      Als je mijn postgeschiedenis zou kennen, maar dat interesseert je natuurlijk niet, zou je zien dat ik aardig on-topic bijdraag, meestal dan toch. Dus het glijdt van mijn supergladde rug, dit soort kinderfitties. Toch een fijn weekend!

      Reageer


      • #18
        Reeds ik vind het zowiezo eng dat een bedrijf dat 4 k kastjes verkoopt enkel en alleen voor het geld niet in 4 k uitzend. waar betaal ik voor dan.Pollens.

        Reageer


        • #19
          Dom mens.maar dit terzijde.

          Reageer


          • #20
            Zei de man die nergens on topic bijdraagt en alleen als splijtzwam op dit forum acteert.

            Delta en Caiway krijgen volgende week behoorlijk veel kritiek wanneer ze menen met de huidige 1080i zender met SDR weg denken te komen.
            Ze zullen echt iets moeten doen voor de klanten!
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Jun 2021, 17:55.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
              Reeds ik vind het zowiezo eng dat een bedrijf dat 4 k kastjes verkoopt enkel en alleen voor het geld niet in 4 k uitzend. waar betaal ik voor dan.Pollens.
              Een peu nerveux! Reeds! Als het ware!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Zei de man die nergens on topic bijdraagt en alleen als splijtzwam op dit forum acteert.

                Delta en Caiway krijgen volgende week behoorlijk veel kritiek wanneer ze menen met de huidige 1080i zender met SDR weg denken te komen.
                Ze zullen echt iets moeten doen voor de klanten!
                JIJ brengt ontzettend veel ONZINNIG gescheld op dit forum. Daar schiet niemand wat mee op.
                Geniet lekker op je 4k-tveetje van de sport deze zomer en ga vooral door met zeuren en zinloos vechten tegen de bierkaai.
                Fijn weekend.
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #23
                  Het is een feit dat Delta niet vooraan loopt met het inspringen op beschikbare technieken die een nieuwe TV tegenwoordig heeft. Daar zou het overigens ook aan failliet gaan.
                  We kunnen onze tuin vergelijken met die van een ander, maar we weten dat daar het gras altijd groener is.

                  Vooralsnog zullen we het moeten doen met wat er beschikbaar is. High-end TV's kopen is onverstandig omdat (i) die dingen in verhouding nog veel te duur zijn en (ii) er mbt de aktualiteit (lees: beschikbaarheid bij omroepen, streaming diensten etc) nog veel te weinig beschikbaar is. Zaken als 4K en al die mooie geluidsvarianten worden alleen maar gebruikt om bezitters van een high end TV naar een andere aanbieder te lokken (digitale superdrug voor de consument).

                  Laat je niet afleiden door al dat maketing-geneuzel en doe het voorlopig nog even met een simpele HD TV met android OS. Over een jaar of twee hangt de vlag er heel anders bij. Echt.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #24
                    Webkabouter: Wijze woorden!

                    Reageer


                    • #25
                      Als de vlag dan maar niet halfstok hangt.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        JIJ brengt ontzettend veel ONZINNIG gescheld op dit forum. Daar schiet niemand wat mee op.
                        Geniet lekker op je 4k-tveetje van de sport deze zomer en ga vooral door met zeuren en zinloos vechten tegen de bierkaai.
                        Fijn weekend.
                        Het spijt me ik scheld op niets of niemand. Praat me geen zaken aan.
                        jou reactie onderschrijft mijn reactie.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Wat bedoelt Deltafiber met full HD, 1080i in SDR of 1080p in HDR?
                          In elk geval 1080P, dat wordt al geleverd via de decoders, HDR nog niet naar mijn mening.

                          Iets van de soep en niet zo heet gegeten. Alleen de toevoeging van HDR zou fijn zijn!

                          Reageer


                          • #28
                            NPO 1 4K laat zien dat Nederland nog niet klaar is voor 4K | Totaal TV

                            Reageer


                            • #29
                              Een zeer beperkt bericht. De samenhang van instellingen op decoders en de tv zelf maakt het juiste beeld,
                              HDR moet niet op beide devices aanstaan en HLG ook niet.

                              Ik verwacht dat veel klachten opgelost kunnen worden door de provider of de eindgebruiker zelf.

                              Reageer


                              • #30
                                Beste Bor, ik heb het idee dat je niet precies weet wat Hybride Log Gamma is.

                                Hybrid Log Gamma voor HDR tv-uitzendingen: wat is het? | FWD

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X