Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

    Dit geeft geen antwoord op de vraag of sommigen van ons de extra 50Mbps behouden of niet.

    Mijn huidige situatie is: basispakket + extra snelheid + extra 50Mbps, dus ik heb nu al 300Mbps down en 50Mbps up.
    Krijgen de mensen met die 50Mbps extra per 1 juli dan 350Mbps download, of komt die 50Mbps te vervallen?
    Als het komt te vervallen krijgen we alleen een prijsverhoging, geen extra snelheid.
    Dat is de vraag.
    Beetje moeilijk om er uit te komen.

    Reageer


    • #17
      De hele delta internet tak staat in de verkoop. Maar de verhogingen zijn fors dit jaar. Helaas is overstappen geen optie voorlopig. Omdat de rest geen snel internet kunnen aanbieden. Maar het wordt tijd dat Zeelandnet wordt overgenomen.

      Reageer


      • #18
        Ik heb nu een Pluspakket, maar kan dit niet terugvinden op de website. Hoe zit dat? | DELTA Fiber Nederland BV
        Op MijnDelta staat wel als titel dat mijn abonnement TV Internet super + Pluspakket is, terwijl bij abonnement aanpassen onder "Overzicht" de losse producten staan:
        Delta Flexpakket
        Extra snelheid 400Mbps
        Interactief 120+

        Pluspakket uitzetten is helemaal niet mogelijk! Hele rare kronkel in die prijslijst dus!!
        Laatst bewerkt door Jos; 19 May 2021, 21:47.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
          De hele delta internet tak staat in de verkoop. Maar de verhogingen zijn fors dit jaar. Helaas is overstappen geen optie voorlopig. Omdat de rest geen snel internet kunnen aanbieden. Maar het wordt tijd dat Zeelandnet wordt overgenomen.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Ik heb nu een Pluspakket, maar kan dit niet terugvinden op de website. Hoe zit dat? | DELTA Fiber Nederland BV
            Op MijnDelta staat wel als titel dat mijn abonnement TV Internet super + Pluspakket is, terwijl bij abonnement aanpassen onder "Overzicht" de losse producten staan:
            Delta Flexpakket
            Extra snelheid 400Mbps
            Interactief 120+

            Pluspakket uitzetten is helemaal niet mogelijk! Hele rare kronkel in die prijslijst dus!!
            Hi Jos
            Laatst bewerkt door TimE; 20 May 2021, 15:02.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
              De hele delta internet tak staat in de verkoop. Maar de verhogingen zijn fors dit jaar. Helaas is overstappen geen optie voorlopig. Omdat de rest geen snel internet kunnen aanbieden. Maar het wordt tijd dat Zeelandnet wordt overgenomen.
              Waar kan ik lezen dat delta fiber / zeelandnet te koop staat? Het wordt nergens gezegd behalve hier op het forum. Beetje mager.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                Hi Jos
                Edwinb Bedankt. Zojuist gebeld met een Vlaams klinkende medewerkster van de klantenservice en helaas, zo simpel als jij het voorstelde ging het niet.
                Volgens Mijndelta heb ik NU Flexpakket + extra snelheid 400 + interactief1`20+.
                Die medewerkster zag nog steeds een pluspakket staan, wist niet dat de nieuwe prijs voor extra snelheid 400 een euro omlaag ging enz enz....
                Communicatie gaat dus op diverse fronten weer niet goed en dat zal vast niet alleen bij mij zijn.
                Als er een (senior) mdw is die wel snapt wat er allemaal aan de hand is en die de onduidelijkheden wil wegnemen, wil ik daar heel graag een keer telefonisch mee in gesprek, om nog eens aan te geven wat en waar het allemaal beter kan.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                  HI Kennie-L en Michel, de extra snelheden blijven toegekend. Extra snelheid wordt toegepast bij afname van DELTA Mobiel en/of DELTA Energie. Daarmee wordt in jouw geval 350mbps ingesteld in het modemprofiel Kennie.
                  Thanks!

                  Reageer


                  • #24
                    Hallo Jos, wij helpen je natuurlijk graag verder. Kun je met ons in contact komen via de chat. Dan kan dit allemaal netjes worden uitgelegd en in orde gemaakt worden. Je kunt de chat terug vinden via www.delta.nl/klantenservice

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                      Hallo Jos, wij helpen je natuurlijk graag verder. Kun je met ons in contact komen via de chat. Dan kan dit allemaal netjes worden uitgelegd en in orde gemaakt worden. Je kunt de chat terug vinden via www.delta.nl/klantenservice
                      Het zou inmiddels in orde moeten zijn, al ging dat verre van soepel en ik vrees dat mijn commentaar via een chat niet over gaat komen:
                      Jullie geven zelf aan Ik heb nu een Pluspakket, maar kan dit niet terugvinden op de website. Hoe zit dat? | DELTA Fiber Nederland BV
                      Laatst bewerkt door Jos; 21 May 2021, 19:18.

                      Reageer


                      • #26
                        De grote vraag is wat Delta gaat laten zien voor deze prijsverhoging.
                        Welke zenders gaan er extra naar HD en welke 4K zenders gaat men leveren?
                        Wat we wel weten is dat men druk bezig is met de geluidskwaliteit op het interactieve tv product en dat is goed nieuws.
                        Men is ook bezig met HD-omzettingen, maar tot nu toe slechts 3 zenders: MTV LIVE HD, AT5 HD en L1 HD, echter die zijn op interactief nog niet volledig omgezet.

                        Het leveren van extra internetsnelheid, zo is bewezen kost voor de provider niets meer of minder.
                        Sterker nog de internet only varianten zijn sterk in prijs verlaagd.

                        Miljoenen klanten Ziggo, KPN en anderen gaan meer betalen | Totaal TV

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                          HI Kennie-L en Michel, de extra snelheden blijven toegekend. Extra snelheid wordt toegepast bij afname van DELTA Mobiel en/of DELTA Energie. Daarmee wordt in jouw geval 350mbps ingesteld in het modemprofiel Kennie.
                          Hi, in ieder geval de helft dan toch, of gaat het in twee keer?

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2021-06-21 om 19.42.14.png
Bekeken: 218
Grootte: 25,2 Kb
ID: 195985

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door hillebregt

                            gas, elektra, water, verzekeringen, benzine, internet, voedsel enz enz.
                            wegenbelasting, huishuur, bierprijs, btw, posttarieven, over zeuren én zeveren gesproken.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt

                              Wat een gezeur en gezever allemaal. Alsof we tegen alle prijsverhogingen gaan protesteren zoals gas, elektra, water, verzekeringen, benzine, internet, voedsel enz enz.
                              Ik zeur en zever niet, maar de standaard brief die je meestal krijgt bij prijsverhogingen rept altijd over verbetering van diensten en dienstverlening. Zo gek is mijn vraag dus niet.

                              Reageer


                              • #30
                                Het is vandaag 1 juli maar de snelheidsverhoging is nog niet doorgevoerd bij mij.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X