Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule1 volgend jaar op Viaplay (scandinavische sportzender)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Formule1 volgend jaar op Viaplay (scandinavische sportzender)

    Ziggo Sports verliest de F1 rechten vanaf 2022. Deze gaan naar Viaplay (V sports van The Nordic Entertainment Group) een scandinavische zender die zenders gaat neerzetten in o.a. Nederland,
    Darts is weggekaapt bij RTL en ook de Bundesliga van ESPN.

    Ik vraag me nu af of het Zweedse EQT hier nog ergen een vinger in de pap heeft. Canal Digital wel en die is via Online beschikbaar op het netwerk van Delta.

    Ziggo Sports zou er nu echt goed aan doen op te gaan in ESPN. Voor zoveel sportzenders is in Nederland ook geen animo.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2021, 21:25.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik vraag me nu af of het Zweedse EQT hier nog ergen een vinger in de pap heeft.
    Neen, ik denk het niet.

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Neen, ik denk het niet.
      Ik zag wel Canal Digital. Die kijkers zullen het wel weer gratis krijgen....
      Ik was net zo blij dat de arrogantie van de exclusiviteit van Ziggo Sports wordt afgestraft,

      Ik verwacht echter wel dat het 4K kanaal van V sports bij alle providers beschikbaar komt.

      Reageer


      • #4
        Update: betrokkenheid van John de Mol wordt vermoed. Endemol deed de perspresentatie voor F1 in Zandvoort ipv Ziggo Sports en heeft ook diverse sportrechten. Het blijf koffiedik kijken natuurlijk, er zal komende maanden wel meer duidelijk worden hoe het echt zit, Viaplay heeft overigens meer zenders, ook filmzenders en kinderzenders.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 May 2021, 07:45.

        Reageer


        • #5
          De bevestiging van Ziggo.

          Reageer


          • #6
            Buitenkansje voor EQT? Hoewel ze dan KPN weer niet zullen mogen kopen.
            VodafoneZiggo is een joint-venture van Vodafone Group (Vodafone Nederland) en Liberty Global (Ziggo). Beide aandeelhouders hebben bij het aangaan van de joint-venture met elkaar afgesproken dat gedurende enkele jaren de aandelen van VodafoneZiggo niet verkocht mochten worden. Deze periode is voorbij. En dus staat het zowel Vodafone Group als Liberty Global vrij om aandelen onderling of aan derden te koop aan te bieden.
            https://www.totaaltv.nl/nieuws/trekt...-van-ziggo-af/

            Reageer


            • #7
              Misschien dat alles dan Vodafone wordt?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Buitenkansje voor EQT? Hoewel ze dan KPN weer niet zullen mogen kopen.
                https://www.totaaltv.nl/nieuws/trekt...-van-ziggo-af/
                Wie weet. Maar inderdaad zouden ze daarna soepeler moeten zijn over het toelaten van KPN op glasvezel.
                Ik verwacht dat EQT er wel brood in ziet. Alles Ziggo maken, ook via glasvezel ipv Delta en Caiway. Schaalgrootte.

                Reageer


                • #9
                  Interesting times!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Interesting times!
                    Zeer zeker, alles is in beweging. Overigens wel door investeringsmaatschappijen die bereid zijn te betalen voor meer schaalgrootte.
                    EQT krijgt er meer opties bij waardoor het onderhandelen ook anders zal gaan. Opeens zijn er twee aanbieders die ze een bod kunnen doen.
                    Wat betreft Viaplay: verwacht niet alleen sport (overigens schaatsen en wielrennen kunnen ze zo maar gaan inkopen, maar UFC hebben ze ook al) maar ook andere content zoals films. Er komt echt iets nieuws op de markt. Ik ben benieuwd vanaf wanneer, immers men heeft al Bundesliga, dus men zou zo maar eens per september kunnen starten.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 May 2021, 18:28.

                    Reageer


                    • #11
                      F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

                      Reageer


                      • #12
                        Ik ben benieuwd naar de startdatum. Bundes Liga hebben ze al, dus je zou verwachten in september.

                        Reageer


                        • #13
                          Het is daarom niet goedkoop :

                          https://tweakers.net/nieuws/181922/s...undesliga.html

                          Reageer


                          • #14
                            Viaplay slaat weer toe: streamingdienst gaat naast Formule 1 ook darts uitzenden | Darts | AD.nl

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Ze gaan het concurrerend aanbieden. Dus geen scandinavische prijzen (het inkomen daar ligt ook hoger)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X