Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen publiek bij Eredivisie: distributeurs mogen ESPN openzetten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen publiek bij Eredivisie: distributeurs mogen ESPN openzetten

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/geen-...pn-openzetten/

  • #2
    Krijg er wel een beetje dubbel gevoel bij, aan de ene kant leuk dat we het toch via de buis kunnen zien, maar zo jammer dat we het niet (voor hen die dat kunnen) live kunnen meemaken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Krijg er wel een beetje dubbel gevoel bij, aan de ene kant leuk dat we het toch via de buis kunnen zien, maar zo jammer dat we het niet (voor hen die dat kunnen) live kunnen meemaken.
      ik ben zelf jaarkaarthouder, maar testen voor toegang doe ik niet aan mee, ik had sowieso niet gegaan.
      Fiedlabs graait zijn geld op deze manier. Niemand wordt er beter van. Prima dat het op deze manier niet doorgaat!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        ik ben zelf jaarkaarthouder, maar testen voor toegang doe ik niet aan mee, ik had sowieso niet gegaan.
        Fiedlabs graait zijn geld op deze manier. Niemand wordt er beter van. Prima dat het op deze manier niet doorgaat!
        Ik bedoel niet van dat testen, maar het hele geleuter er rond. Waar is de sfeer en de spanning rond het stadionbezoek gebleven.

        Ik heb zo mijn twijfels of dit ooit nog terugkomt.
        Laatst bewerkt door Guest01; 29 Apr 2021, 18:33.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Ik bedoel niet van dat testen, maar het hele geleuter er rond. Waar is de sfeer en de spanning rond het stadionbezoek gebleven.

          Ik heb zo mijn twijfels of dit ooit nog terugkomt.
          Dat komt zeker terug, als jaarkaarthouder betaal ik grof geld. Met mij vele anderen.
          Als men zonder publiek wil blijven spelen dan moet men doorgaan met die testonzin, dan komt er geen hond meer opdagen!

          Reageer


          • #6
            Wat een gejank allemaal

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X