Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Melding.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Melding.

    Goedemorgen beste forumleden,

    Mijn vriendin kreeg deze melding toen zij een mail aan mij stuurde, ik ben niet zo sterk in dit, heeft iemand enig idee of dit gevaar oplevert voor mijn laptop? Omwille van de privacy heb ik de naam met ? afgeschermd. Alles werkt nu bij ons allebei weer/nog normaal. In het onderstaande ben ik de ontvanger en Ilse de afzender. Het onderstaande bericht was in het Engels.


    <??????@??????????.com>: host ?????????.de [81.3.6.165] zei: 554 5.7.1
    < ??????@?????????.com >: Adres ontvanger geweigerd: Afzender IP geblokkeerd
    door: ix.dnsbl.manitu.net zie: Uw e-mailservice werd door
    spam.over.port25.me (NiX Spam) gedetecteerd als spam op vr 23 april 2021 00:39:44
    +0200. Je beheerder moet naar
    http://www.dnsbl.manitu.net/lookup.php?value=185.220.172.251 gaan (als antwoord
    op het
    RCPT TO-commando)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Martha Bekijk bericht
    Alles werkt nu bij ons allebei weer/nog normaal.
    Wat onderzoek toont dat de mail is verstuurd vanaf (een abonnee van)/via het domein van Stichting DigiNL.

    De foutmelding '554 5.7.1 Recipient address rejected: Unknown recipient' geeft aan dat het ontvangende e-mailadres (dat van jou) niet gevonden kan worden.

    Dit heeft meestal een van de volgende oorzaken:Als je zelf de ontvangende partij bent, zal de afzender waarschijnlijk voor jou een ander email adres hebben gebruikt dan je @zeelandnet.nl / @deltafiber.nl email adres. Mailserver(s) van Delta/Zeelandnet zijn gewoon bereikbaar.
    Mocht het probleem zich hebben afgespeeld tussen emailuitwisseling tussen andere domeinnamen, dan is het het beste dat je even contact opneemt met Stichting DigiNL, 0850 654 651 email: [email protected]

    Zelf denk ik t
    och dat er SPAM is door-/verstuurd door je vriendin of in ieder geval de inhoud van de email die richting duidde.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Apr 2021, 12:35.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      [QUOTE=Webkabouter;n192863]

      Wat onderzoek toont dat de mail is verstuurd vanaf/via het domein van Stichting DigiNL.


      Vriendelijk bedankt,

      Prettig weekend.

      Martha.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X