Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Fiber en Proximus willen samen glasvezel aanleggen in Vlaanderen
Samenvouwen
X
-
Delta Fiber en Proximus willen samen glasvezel aanleggen in Vlaanderen
Laatst bewerkt door driepinter; 2 Aug 2020, 08:39. -
Een bijzondere ontwikkeling, al zie ik hier de voordelen niet van voor Delta Fiber als Nederlands bedrijf.
Hooguit werkgelegenheid. Als het netwerk net zo open wordt in Belgie tov het Nederlandse Delta Netwerk dan kan men in Vlaanderen de borst nat gaan maken,
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEen bijzondere ontwikkeling, al zie ik hier de voordelen niet van voor Delta Fiber als Nederlands bedrijf.
Hooguit werkgelegenheid. Als het netwerk net zo open wordt in Belgie tov het Nederlandse Delta Netwerk dan kan men in Vlaanderen de borst nat gaan maken,
Volgens mij is Delta Fiber geen Nederlands bedrijf maar in handen van EQT, een Zweeds investeringsbedrijf.
https://tweakers.net/nieuws/174520/z...n-met-kpn.htmlLaatst bewerkt door Guest01; 26 Mar 2021, 10:21.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtGewoon Nederlands hoor. Alleen eigendom van Zweedse investeerder.
EQT is een Zweedse investeringsmaatschappij die in 2018 de Nederlandse providers Delta en Caiway overnam en ze samenvoegde onder de naam Delta Fiber.
Het bedrijf heeft in de afgelopen jaren meer investeringen gedaan in de glasvezelsector, waaronder bijvoorbeeld de aankoop van Deutsche Glasfaser, waarvan het de bedoeling is deze samen te voegen met het eveneens door EQT overgenomen Duitse glasvezelbedrijf Inexio.
Wie betaalt, bepaald.
- 1 Like
Reageer
-
De komende jaren moeten 2,7 miljoen huizen in dun- en gemiddeld bevolkte gebieden van Vlaanderen glasvezel gaan krijgen. Dat is mogelijk door een deal tussen Proximus en Wyre, een joint-venture van Telenet en Fluvius.
https://tweakers.net/nieuws/224784/r...n-telenet.html
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het zou me niet verbazen dat wanneer de ACM akkoord geeft meer aansluitingen volgen richting Glaspoort/hart of ODF.
Mijn gok is Glaspoort/hart aangezien KPN daar een voordeel bij heeft inzake niet meer hoeven aanleggen in gebieden waar Delta nu al aanwezig is. Maar ook ODF is een kandidaat vanzelfsprekend.Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Jul 2024, 12:06.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waaier Bekijk berichtZou Ziggo geen glasvezel netwerk willen overnemen?
De nieuwe kwartaalcijfers laten een voortzetting van de leegloop van klanten zien bij Ziggo.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtMijn gok is Glaspoort/hart aangezien KPN daar een voordeel bij heeft inzake niet meer hoeven aanleggen in gebieden waar Delta nu al aanwezig is. Maar ook ODF is een kandidaat vanzelfsprekend.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtHet kan waaien of niet, het kan regenen maar ook droog blijven, de zon kan schijnen of het is bewolkt, het kan vriezen maar ook dooien.
Wanneer ik TotaalTV lees ben ik niet de enige die er zo over denkt.
- 1 Like
Reageer
-
Wanneer ik TotaalTV lees ben ik niet de enige die er zo over denkt.
Is dat dan zo belangrijk wat U leest en wat een ander en U erover denkt ???
Constant in je loopgraven duiken om je eigen te verdedigen is toch geen manier om aan een " Forum " deel te nemen.[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]
- 4 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer