Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Fiber Nederland ziet omzet groeien naar EUR 255 miljoen in 2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Fiber Nederland ziet omzet groeien naar EUR 255 miljoen in 2019

    De eigenaar van Delta Fiber Nederland zag haar omzet in 2019 dalen met 8,4 procent naar EUR 283,3 miljoen. De daling werd met name veroorzaakt door de verkoop van Delta Energie in januari 2019 waardoor er 69 procent minder omzet uit energiediensten werd geregistreerd in 2019.

    Lees verder op: https://www.telecompaper.com/nieuws/...-2019--1347115

  • #2
    Bericht ingekort en doorverwezen naar telecompaper...
    Denk niet dat telecompaper het heel fijn vindt dat hun bericht bij ons te lezen is

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      De eigenaar van Delta Fiber Nederland zag haar omzet in 2019 dalen met 8,4 procent naar EUR 283,3 miljoen. De daling werd met name veroorzaakt door de verkoop van Delta Energie in januari 2019 waardoor er 69 procent minder omzet uit energiediensten werd geregistreerd in 2019.

      Lees verder op: https://www.telecompaper.com/nieuws/...-2019--1347115
      Wat is hier het nut van ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

        Wat is hier het nut van ?
        Je leest ook dat er meer winst is en dus mag je als klant wel een keer wat terug zien in het produkt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

          Je leest ook dat er meer winst is en dus mag je als klant wel een keer wat terug zien in het produkt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
            Je leest ook dat er meer winst is en dus mag je als klant wel een keer wat terug zien in het produkt.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Jul 2020, 00:26.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              CEO's verdienen conform hun contract en hun bestaande netwerk. EQT zal bij verkoop alleen maar denken aan wat er overblijft van vorige overname en gedane investeringen en is dus totaal niet geinteresseerd in enig verbeteringen bovenop Docsis 3.2. Hoe anders zou dit zijn als er inderdaad meer aanbieders in de province waren, maar helaas is dat nog niet het geval. Nog even geduld dus
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Webkabouter
                Gefelicteerd je bent de magische grens van 1000 posts gepasseerd en behoort nu officieel tot de Experts.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  WebkabouterGefelicteerd je bent de magische grens van 1000 posts gepasseerd
                  Dank, ik hoop dat ik wat heb kunnen toevoegen aan de discussies. Wil bij deze ook iedereen bedanken die mij bij vragen op weg hebben geholpen.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Jul 2020, 11:04.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Webkabouter
                    Gefelicteerd je bent de magische grens van 1000 posts gepasseerd en behoort nu officieel tot de Experts.
                    kijk maar uit, straks haalt ie je nog in

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb in deze topic nog nooit zoveel flauwekul gelezen. Met name ook de vervuiling van dit forum met dit onzin. Heeft ook hier de coronavirus toegeslagen of is het pure verveling en frustratie ?? Want er valt nergens meer een zinnig woord te bekennen... Ik begin me nu echt te schamen als Forumlid, zo diep als men al gezonken is.
                        Daarom neem ik definitief afscheid van dit forum.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                          Daarom neem ik definitief afscheid van dit forum.
                          jammer, maar ik begrijp je wel.
                          rest mij nog, om je een goede gezondheid toe te wensen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                            Ik heb in deze topic nog nooit zoveel flauwekul gelezen. Met name ook de vervuiling van dit forum met dit onzin. Heeft ook hier de coronavirus toegeslagen of is het pure verveling en frustratie ?? Want er valt nergens meer een zinnig woord te bekennen... Ik begin me nu echt te schamen als Forumlid, zo diep als men al gezonken is.
                            Daarom neem ik definitief afscheid van dit forum.
                            Men wordt te kritisch om een niet leverend Delta?? Mooie praatjes verkopen wij als klant even niet. We zijn ontevreden.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                              Ik heb in deze topic nog nooit zoveel flauwekul gelezen. Met name ook de vervuiling van dit forum met dit onzin..
                              Als Delta de zaken niet op orde heeft, en dat hebben ze duidelijk op bepaalde punten niet, dan kun je daarover reacties verwachten in een forum. Als je dat "vervuiling" van het forum vindt zie je dat verkeerd denk ik.


                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                              of is het pure verveling en frustratie
                              Dit zie je heel goed, het is frustratie bij de klanten van Delta. Delta doet in veel gevallen niets of weinig aan klachten, daar raken mensen gefrustreerd door!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X